نشریه فوربس اعلام کرد که در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیارد دلار از ثروت پولدارترین فرد جهان به باد رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به تاثیر آلودگی هوا بر بدن فکر می‌کنید اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند بیماری ریه است. با این وجود، شواهد به سرعت در حال رشد نشان می‌دهند که هوای آلوده می‌تواند باعث آسیب رساندن به سراسر بدن شود و قادر است انواع مشکلات را در سراسر بدن ایجاد کند.
اکثر افرادی که قصد خودکشی دارند نمی‌خواهند افکار و احساسات خود را مخفی نگه دارند، اما اغلب این کار را می‌کنند. به همین دلیل است که مهم‌ترین ابزار‌های در اختیار شما برای محافظت از یک دوست، درک علائمی است که ممکن است اقدام به خودکشی را محتمل کند.
برای دریافت خدمات قضایی باید از طریق سامانه ثنا اقدام کرد و برای ثبت نام در این سامانه از دو روش می‌توان استفاده کرد.
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: حکومت وقتی آقای جنتی ۹۷ ساله را به ریاست شورای نگهبان می‌گمارد این یعنی که حکومت می‌خواهد دست سازمان‌های اطلاعاتی در حذف شایستگان باز باشد. وقتی حکومت «پیش ثبت‌نام» راه می‌اندازد یعنی علاقه ندارد راه برای حضور شایستگان هموار شود.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
پرسپولیس با کسب نهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
افرادی که دارای ویژگی‌های به اصطلاح "سه گانه تاریک" هستند. تلاش می‌کنند تا شما را فریب دهند تا منافع مادی به دست بیاورند. این افراد که دارای ویژگی‌های شخصیتی روان‌پریشی، ماکیاولیسم و خودشیفتگی هستند.
مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر تامین مسکن و سرپناه مناسب است که وعده‌ی مهم رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری هم بود.
اختلالات عاطفی به راحتی می‌توانند در طول زمان زندگی شما را به نابودی بکشانند. اما منشا اختلالات عاطفی اهمیت دارد. شما باید بتوانید آن منشا را پیدا کنید تا از آن عبور کنید.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
بهترین راه برای تفسیر چهره‌ها و شخصیت شناسی این است که ابتدا تفاوت بین ویژگی چهره‌های گوناگون را شناسایی کنیم و بتوانیم آن را به ویژگی‌های شخصیتی افراد مرتبط نماییم.
سوالات متداول و پاسخ‌های مرتبط در زمینه نحوه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج منتشر شد.
پنج‌نفری که سوار تایتان شدند آنقدری ثروتمند بودند که بتوانند نفری ۲۵۰۰۰۰ دلار برای گرفتن یک صندلی در این زیردریایی بپردازند تا بقایای تایتانیک را از نزدیک تماشا کنند. در جهانی که بسیاری از آدم‌ها برای حداقل‌ها تقلا می‌کنند، این حد از افراط‌گرایی می‌تواند از اسراف تا بی‌اخلاقی تعبیر شود و حس همدلی و دلسوزی ما را کاهش دهد.
نسخه‌ای خطی در تالار حاج حسین آقا ملک در کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده است که قصه یک «عشق» به تاریخ و فرهنگ را روایت می‌کند.
دارایی خالص این غول بزرگ کالا‌های لاکچری بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار است. حال باید پرسید چگونه آرنو که در خارج از محافل تجملی قابل تشخیص نیست به چنین ثروتی دست یافت؟
بحران انرژی ۱۸ ماه گذشته اختلاف بین کشور‌های ثروتمند و فقیر را تشدید کرد. بسیاری از کشور‌های در حال توسعه در اعتراض به فشار‌ها برای تنوع ‏بخشی در حوزه انرژی و کاهش سهم سوخت‌‏های فسیلی، جری‏تر شدند و به افزایش هزینه‌‏های غذا و انرژی اشاره کردند که حاصل جنگی اروپایی بود.
ریچارد برانسون، بنیانگذار شرکت ویرجین، تخمین می‌زند که روزانه ۲۰ فنجان چای می‌نوشد. او در سال ۲۰۱۶ به دیلی میل گفت: من مطمئن نیستم که چگونه بدون چای صبحانه انگلیسی زنده بمانم. برانسون روز خود را با سالاد میوه و موسلی برای صبحانه آغاز می‌کند.
شاخصی به نام «بیگ مک» در اقتصاد به راحتی مشخص می‌کند ارز‌های مختلف، وقتی مردم می‌خواهند کالایی خریداری کنند، چقدر ارزش دارد. همبرگر‌های «بیگ مک» مک دونالد در ۱۱۹ کشور دنیا (از فقیرترین تا ثروتمندترین) یک اندازه و وزن دارند؛ اما قیمت آن‌ها در این کشور‌ها یکسان نیست. در این ویدئوتیتر با این شاخص و دلایل این نوسان قیمت آشنا شوید.
در ده‌ها مصاحبه‌ای که با ساکنان و مقام‌های اوکراینی داشتم آنان توضیح دادند که چگونه بازنشستگانی مانند یرمولنکو همراه با دانش‌آموزان، مکانیک‌ها، مادربزرگ‌ها و حتی یک زوج ثروتمند که در حال تعمیر قایق تفریحی خود بودند و بخش عمده‌ای از یک سال در آن شهر گرفتار شدند در این همکاری اطلاعاتی مشارکت داشتند.
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
پرونده‌ای که مقامات بلژیکی می‌گویند بیش از یک‌سال است که با کمک سرویس‌های مخفی خود در حال بررسی و پیشبرد آن بوده‌اند. دادستان‌ها نام این پرونده را «نفوذ پول نقد در قلب اتحادیه اروپا» گذاشته‌اند. این پرونده، آسیب‌پذیری‌ها را در یک سیستم مبهم و بدنام بوروکراتیک برجسته کرد و نشان داد چگونه سیاست‌های ۴۵۰میلیون نفر در ثروتمندترین باشگاه‌های فوتبال جهان به گروگان گرفته شده است.
نشریه فوربس اعلام کرد که در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیارد دلار از ثروت پولدارترین فرد جهان به باد رفته است.
جام جهانی ۲۰۲۲ نماد نقشی است که کشور‌های ثروتمند از طریق پول نقد با تغییر مرکز ثقل در فوتبال جهان ایفا می‌کنند. در واقع، دو دهه گذشته همزمان با جهانی شدن و کالایی شدن بازی فوتبال شاهد تحولات چشمگیری در این ورزش بوده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ