پرونده‌ای که مقامات بلژیکی می‌گویند بیش از یک‌سال است که با کمک سرویس‌های مخفی خود در حال بررسی و پیشبرد آن بوده‌اند. دادستان‌ها نام این پرونده را «نفوذ پول نقد در قلب اتحادیه اروپا» گذاشته‌اند. این پرونده، آسیب‌پذیری‌ها را در یک سیستم مبهم و بدنام بوروکراتیک برجسته کرد و نشان داد چگونه سیاست‌های ۴۵۰میلیون نفر در ثروتمندترین باشگاه‌های فوتبال جهان به گروگان گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه برای تماشای بازی مقابل لوریان در ورزشگاه پارک دو پرنس حضور دارد.
پیروزی با ارزش ذوبی ها در انزلی به مدد یک تیم پرنفس و جوان حاصل شد.
بازی بزرگداشت خوان رومن ریکلمه، اسطوره باشگاه بوکاجونیورز، تحت الشعاع حضور لیونل مسی قرار گرفت.
پاری‌سن‌ژرمن در پایان بازی با کلرمون جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار کرد.
کیلیان امباپه، مهاجم تیم پاری‌سن‌ژرمن، جو ورزشگاه پارک دو پرنس در جریان بازی با کلرمون را فوق العاده ارزیابی کرد.
نواک جوکوویچ، سومین تنیسور برتر حال حاضر دنیا همراه با چند چهره مشهور سینمایی و سیاسی مهمانان ویژه آخرین نمایش مسی و راموس برای پاریس بودند.
پرنس چارلز در سفر به شهر زلزله زده بم با عبور از ویرانه‌های ناشی از زمین لرزه با شهروندان ساکن دیدار و صحبت کرد. نزدیک به بیست سال پس از سفر پرنس چارلز به تهران و بم اینک او شاه بریتانیا و کشور‌های مشترک المنافع شده است.
اولین امپراتور کشور، جیمو، یک شخصیت افسانه‌ای است که گمان می‌رود از نوادگان الهه خورشید آماتراسو باشد. خانواده سلطنتی ژاپن به دنبال انتقال ژن‌های اجداد خود و حفظ پیوند الهی بوده‌اند. سرنوشت پرنسس توشی به محض تولد مهر و موم شد. او هرگز نمی‌توانست به تاج و تخت بنشیند و فقدان نجیب زادگان واجد شرایط برای ازدواج به این معنی بود که انتخاب ازدواج او عواقب تغییر دهنده بزرگی در زندگی او خواهد داشت. اگر پرنسس توشی تصمیم بگیرد که ازدواج نکند، باید یک دوشیزه مقدس شود.
پرنس جورج کوچک در سال ۲۰۱۴ در حالی که به همراه والدینش پرنس ویلیام و کیت میدلتون به بیلبی استرالیایی خیره شده بود، هیچ نشانه‌ای از ترس نشان نداد.
کاپیتان تیم فوتبال لیون در جدال با پی‌اس‌جی پنالتی حساسی را از دست داد.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
انرژی تولیده شده توسط توربین‌های بادی از طریق کابل‌های زیر دریا به جزیره مصنوعی منتقل می‌شود که در اینجا به برق فشار قوی تبدیل شده و بین سرزمین اصلی بلژیک و دیگر کشور‌های اروپایی توزیع می‌شود.
روی اشتباه فاحش دوناروما دروازه پاریس مقابل بایرن مونیخ در پارک دو پرنس باز شد.
در این تصویر، پرنسس لولوآ آل سعود در کنار نامزد کریستیانو رونالدو در یک فروشگاه لباس ورزشی در یک مرکز خرید در ریاض دیده شده‌اند.
شورای شهر پاریس به صراحت با فروش استادیوم پارک دو پرنس به پاری سن ژرمن مخالفت کرد و این ورزشگاه را متعلق به شهروندان پاریس دانست.
آن هیدالگو، شهردار پاریس، به مدیران پاری سن ژرمن اعلام کرده که حاضر به موافقت با فروش ورزشگاه پارک دو پرنس نیست.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
از قطر گرفته تا پارک دو پرنس، او همچنان به برانگیختن جمعیت و هیجانی کردن هواداران فوتبال و نوشتن تاریخ خود ادامه می‌دهد.
قصه این کیف که جایگاه خود را در صحنه مدِ امروز هم حفظ کرده است؛ بدون نام بردن از پرنسس دیانا امکان ندارد. او ۲۴ سال پیش بود که با این کیف در پاریس ظاهر شد.
شاهزاد ویلیام در دیدار با ملی‌پوشان انگلیسی به هرکدام یک جعبه مخصوص داد.
برزیل امشب در یک بازی دوستانه در پارک دو پرنس پاریس، توانست با پنج گل بر تونس پیروز شود. برزیل چند روز قبل غنا را هم با سه گل شکست داده بود.
اخباری زیادی پیرامون فساد اقتصادی، اخلاقی و ... خاندان سلطنتی به‌ویژه شخص ملکه یا ولیعهد منتشر شده است.
هواداران یوونتوس شب پر حاشیه‌ای را در ورزشگاه پارک دو پرنس در پاریس رقم زدند.
در آستانه دربی کرمان یک بازیکن کلیدی رفسنجان از فهرست این تیم کنار گذاشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ