دارایی خالص این غول بزرگ کالا‌های لاکچری بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار است. حال باید پرسید چگونه آرنو که در خارج از محافل تجملی قابل تشخیص نیست به چنین ثروتی دست یافت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
فدراسیون فوتبال آمریکا به صورت رسمی تایید کرد گرگ برهالتر بار دیگر به عنوان سرمربی آمریکا انتخاب شد و تا جام جهانی 2026 هدایت این تیم را برعهده گرفت.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
دانشمندان آنچه را که ممکن است هم اکنون در لایه گرگ و میش درحال وقوع باشد و آنچه که ممکن است در آینده به دلیل گرمایش روی دهد را شبیه سازی کردند. یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که ممکن است تغییرات قابل توجهی در آنجا در حال وقوع باشد.
ماموران پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که پسر خانواده پس از حمله گرگ به گله گوسفندان، با یک قبضه اسلحه کلاشینکف این حیوان را مورد هدف گرفته، اما گلوله اشتباهی به پدرش اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است.
ماهی گیر ژاپنی بزرگترین گرگ ماهی جهان به طول ۲ متر را صید کرد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد درگیری کنونی این کشور با اوکراین از زمان کودتای سال ۲۰۱۴ کلید خورده است.
شاهرخی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم از بیمارستان ترخیص شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان اظهار کرد: این مرد کشاورز از ناحیه صورت به شدت مجروح شده بود که بلافاصله توسط عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفت.
آلمان و ژاپن در دنیایی نامطمئن، ترسناک و پرتنش به مسابقه تسلیحاتی پیوسته‌اند جایی که حساب باز کردن روی قدرت نرم کاهش یافته است. ما اکنون در دوره‌ای متفاوت زندگی می‌کنیم. دنیایی که از خاکستر شوروی زاده شد از بین رفته اما دنیای جدید آوارهای بسیار بیش‌تری را به تصویر می‌کشد.
مومیایی ژور برای دانشگاهیان بسیار مهم است زیرا در آمریکای شمالی پیدا شد و کامل‌ترین گرگ عصر یخبندان است که تاکنون یافت شده است.
به گفته روزنامه دولتی چاینا دیلی پس از لی ژائوشینگ و یانگ جی‌یچی، چین سومین سفیر چین در آمریکاست که به مقام وزارت رسیده است. می‌نگ پائو روزنامه خصوصی هنگ کنگ نیز متذکر شد که او جوان‌ترین وزیر چین از زمان چوئن لای است.
هادی چوپان چهره شاخص پرورش اندام ایران با درخشش در رقابت‌های حرفه‌ای مسترالمپیا، برای نخستین بار عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ را از آن خود کرد.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
این سگ که کاسپر نام دارد، در مزرعه جان ویرویلر در جورجیا به کار گرفته شده بود و در یک مبارزه که بیش از نیم ساعت به طول انجامید، توانست کایوت‌ها را از گله دور نگه دارد.
با مطالعه روی بیش از ۲۰۰ گرگ خاکستری در پارک ملی یلوستون، مشخص شد که گرگ‌های آلوده به انگل‌های تغییردهنده رفتار با افزایش پرخاشگری و رفتار‌های پرخطر، به احتمال زیاد یا به رهبران گروه تبدیل می‌شوند یا گله را را به کلی رها می‌کنند. یافته‌های جدید نشان می‌دهد که انگل توکسوپلاسما گوندی، میزبان خود را به رفتار‌های پرخطر سوق می‌دهد.
شریعتمداری نوشت: چرا با وجود دستگیری بسیاری از عوامل اصلی آشوب‌های اخیر هنوز هم برخی از پادو‌های دشمن ـ هرچند بسیار اندک ـ دست به آشوب می‌زنند؟! و چرا شبکه‌های رسانه‌ای دشمن کماکان به تشویق آن‌ها برای آشوبگری مشغولند؟
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، عملکرد تیمش در مدت اخیر را مورد ستایش قرار داد.
گرگ برهالتر سرمربی آمریکا در آستانه بازی ایران و در مصاحبه‌ای که داشت به نکته جالبی اشاره کرد. اینکه کنترل بازی به دست ایران است و تیم ملی فوتبال کشورمان است که شرایط بازی را تعیین می‌کند.
دو بازیکن تیم ملی آمریکا در روزهای گذشته دچار مصدومیت شدند و ممکن است جام جهانی را از دست بدهند.
صداوسیما در حالی تصویر برهنه این زن را نشان می‌دهد که سینه‌های گرگ لوگوی باشگاه رُم ایتالیا را در یکی از برنامه‌های ورزشی خود سانسور کرده بود یا با قدرت تمام توسط ساترا به جان شبکه نمایش خانگی افتاده است و با سانسور جلوی پخش سکانس فیلم‌ها را می‌گیرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران وکرون گفت: در پی حمله گرگ به مردم روستای آبگرم دونفر خانم و آقا مسن دچار صدمات جدی شده که سریعا به نجف‌آباد و از آنجا به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان اعزام شدند.
چین امروز در  حال اجرای دیپلماسی «گرگ جنگجو» است که رویکردی قاطعانه در محیط بین الملل به شمار می ‌رود اما پکن در واقع ۳ راه برای برنده شدن در یک رقابت استراتژیک با آمریکا پیش رو دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ