پس از مخالفت اندونزی با حضور رژیم صهیونیستی در این کشور، فیفا میزبان جام جهانی زیر 20 سال را از این کشور پس گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شمشیربازی مسابقات بین‌المللی ستلایت اسلحه سابر بزرگسالان را یک هفته زودتر از زمان مصوب اولیه میزبانی خواهد کرد.
پیکان تهران در لیگ بیست و سوم از حریفان خود در ورزشگاه پاس قوامین میزبانی خواهد کرد.
سخنگوی انجمن صنایع لبنی به بیان توضیحاتی درباره میزان افزایش قیمت محصولات لبنی در سال جاری پرداخت و گفت اگر قیمت شیر خام افزایش پیدا نکند قیمت محصولات لبنی تا پایان سال افزایش نخواهد یافت.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
سومین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) به دلیل ترافیک کاری به جای مشهد به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
فدراسیون بسکتبال با تغییر تصمیم خود تهران را به عنوان میزبان بازی سوم سری فینال لیگ برتر معرفی کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صحبت‌های آقای شهرداری در مورد میزان حقوقش را تکذیب می‌کنیم و از این به بعد هر کسی که دستاوردهای محیط زیست را مصادره کند با آن برخورد می‌کنیم.
سرمربی پیکان از تغییر میزبان دیدار با استقلال گلایه کرد.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌‌‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش‌‌‌ داشته‌‌‌اند. میزان بارش‌‌‌ در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
ینس تورنسترا در دقیقه‌ی سوم تیم میزبان را پیش انداخت و فاینورد را در آستانه‌ی تحمل دومین باختش در این فصل قرار داد اما تعویض طلایی آرنه اسلوت روند بازی را تغییر داد.
وانت تسلا مدل S یک نمونه‌ی تغییر یافته از سدان تسلا مدل اس RWD به حساب می‌آید که در محور عقب خود، میزبان یک موتور الکتریکی مرکزی با توان 370 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور است. آنطور که از تصاویر پیداست، ستون C خودرو به کلی حذف شده است و ستون B هم به لطف یک صفحه مثلثی، کمی مستحکم‌تر به نظر می‌رسد.
قهرمان دو دوره فرمول یک میزبان تغییراتش نسبت به قهرمانی در سال 2006 را تشریح کرد.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز هوای ۲ کلانشهر، ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ کلانشهر ناسالم برای تمام افراد جامعه آلوده و ناسالم است.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات تازه‌ای از تغییر اسناد مالکیت اراضی دستگاه‌ها به وزارت راه و شهرسازی منتشر کرد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
باشگاه استقلال برخلاف ادعای مسئولان سازمان لیگ روز چهارشنبه به ورزشگاه میزبان سوپرجام اعتراض کرده بود.
استقلال تهران در بازی خانگی امروز میزبان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال ایران می‌گوید پیروزی تیمش در بازی اول اهمیت بسزایی دارد.
نشریه آاس امروز ادعا کرد که فیفا قصد دارد جام جهانی باشگاه‌ها را در هفته دوم ماه فوریه سال 2023 و در آمریکا برگزار کند.
نشریه آاس امروز ادعا کرد که فیفا قصد دارد جام جهانی باشگاه ها را در هفته دوم ماه فوریه سال 2023 و در آمریکا برگزار کند.
برای سومین بازی متوالی ورزشگاه آزادی میزبان زنان هوادار سرخابی است.
طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ یک روز زودتر از زمان مقرر و میان میزبان و تیم ملی اکوادور برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ