پس از مخالفت مارتین برایثویت با پیشنهاد بارسلونا برای جدایی، باشگاه کاتالان قصد فسخ یک طرفه قرارداد او را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرانسه ادعا می‌کنند که کیلیان امباپه ممکن است قراردادش را با بند فسخ 200 میلیون یورویی تمدید کند. در این صورت رئال 70 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.
بعد از اعتراض شدید مورینیو به جدایی نمانیا ماتیچ از رم در بازی دوستانه اخیر این تیم، جالوروسی و پاری سن ژرمن برای انتقال لئاندرو پاردس به تیم ایتالیایی به توافق رسیدند.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
باشگاه ناپولی موفق به جلب رضایت اوسیمن برای تمدید شد و بند فسخی سنگین برای او تعیین کرد.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات برنج و سیاست‌های حمایتی از برنجکاران شمال کشور گفت: اگر تا هفته آینده وضع ما روشن نشود، استعفای نمایندگان استان‌های شمالی روی میز هیئت رئیسه مجلس خواهد بود.
بند فسخ قرارداد ویکتور اوسیمن به اصلی‌ترین چالش تمدید قرارداد این بازیکن تبدیل شده است.
مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال ضمن فسخ قرارداد خود با این باشگاه تهدید به شکایت کرده است.
مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال ضمن فسخ قرارداد خود با این باشگاه تهدید به شکایت کرده است.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
بعد از فسخ قرارداد اکنون علیرضا بیرانوند بدون مشکل و در توافقی در صلح و آرامش، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.
امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم برای دو فصل دیگر تمدید کرد.
ادواردو کاماوینگا با رئال مادرید برای تمدید قراردادش تا سال 2028 به توافق رسید. بند فسخ قرارداد جدید این ستاره فرانسوی 1 میلیارد یورو خواهد بود.
جواد نکونام سرمربی جدید استقلال مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلارا است.
اینیاکی پنیا، گلر 24 ساله بارسا، قراردادش را با بند فسخ 400 میلیون یورویی تا سال 2026 تمدید کرد.
منچسترسیتی قصد دارد تا علاوه بر تمدید قرارداد ارلینگ هالند، بند فسخ 150 میلیونی قراردادش را حذف کند.
بند فسخ قرارداد ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، با تمدید قرارداد پپ گواردیولا تغییر کرده است.
قابلیت فعال شدن بند فسخ ارلینگ هالند پس از تمدید قرارداد پپ گواردیولا از سال 2024 به سال 2025 منتقل شد.
شب گذشته باشگاه بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد سرخی روبرتو داد اما بند فسخی که در قرارداد او گنجانده شده، جالب توجه است.
روزهای متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می گذرد اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از فسخ قرارداد با سیاوش یزدانی، از جذب یک بازیکن بزرگ در روز‌های آینده خبر داد.
مسجدسلیمان - «سامان نریمان جهان» اقدام به فسخ قرارداد خود با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان کرده و این باشگاه نیز وی را تهدید به شکایت کرده است.
مسجدسلیمان - «سامان نریمان جهان» اقدام به فسخ قرارداد خود با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان کرده و این باشگاه نیز وی را تهدید به شکایت کرده است.
من در ماه فوریه «بهمن ماه» قراردادم را تا پایان رقابت‌های جام ملتهای آسیا با تیم ملی عمان تمدید کردم اما در قراردادم بندهایی وجود دارد که در صورتی که بخواهم بروم باید جریمه‌هایی پرداخت کنم
وزیر راه و شهرسازی باردیگر با هشدار به شرکت‌های هواپیمایی گفت: فروش دلاری بلیت هواپیما به هر بهانه‌ای ممنوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ