مسئول روابط ایران و اقلیم در وزارت امور خارجه دولت محلی اقلیم کردستان عراق امروز شنبه اعلام کرد: ساکنان اقلیم می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا،به استان گلستان سفر کرد.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
اتباع ایرانی در حال حاضر می‌توانند به ۱۵ کشور بدون ویزا سفر کنند.
ارمنستان توافقنامه سفر بدون ویزا با استفاده از کارت شناسایی با گرجستان را تصویب کرد.
قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.
به احتمال فراوان باید شاهد جدایی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر در فصل گذشته از جمع شاگردان نکونام باشیم.
یک هوادار آمریکایی لیونل مسی بدون اطلاع از اینکه فوق ستاره هنوز در تعطیلات است، 2 هزار کیلومتر را طی کرد تا به فیلادلفیا، محل بازی اینتر میامی (تیم جدید مسی)، برود.
حدادی بدون هیچ مسابقه‌ از سفر یکماهه آمریکا برگشت!
امام جمعه قم درمورد سفر آمریکای لاتین رئیسی گفت: بر خلاف آنکه عده‌ای می‌گفتند بدون کدخدا نمی‌توان کار کرد، به همه دنیا در قول و عمل این پیام را می‌دهند که بدون تکیه به آمریکا می‌توان مستقل بود.
مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی کامل با سازمان نظام وظیفه برای اعزام بدون دردسر بازیکنان به عراق هستند.
عذرخواهی مسی از سفر بدون اجازه به عربستان
کاردار سفارت ترکیه در قاهره اعلام کرد که مصر برای شهروندان ترکیه امکان سفر به بدون روادید را تسهیل کرد.
رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان چنانچه قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان البرز را دارند خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.
بانوی المپین اسکی ایران بدون اطلاع مسئولان فدراسیون در هفته دوم رقابت‌های لیگ آلپاین شرکت نکرد و راهی فرانسه شد.
بانوی المپین اسکی ایران بدون اطلاع مسئولان فدراسیون در هفته دوم رقابت‌های لیگ آلپاین شرکت نکرد و راهی فرانسه شد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اخذ ویزا آمریکا برای مسابقات جام جهانی کشتی آزاد وقفه ای در اردوی تیم ملی نخواهد داشت.
مسئول روابط ایران و اقلیم در وزارت امور خارجه دولت محلی اقلیم کردستان عراق امروز شنبه اعلام کرد: ساکنان اقلیم می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند.
مسئول روابط ایران و اقلیم کردستان در وزارت امور خارجه دولت محلی اقلیم کردستان عراق امروز شنبه اعلام کرد: ساکنان اقلیم می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند.
تیم ملی فوتسال ایران بدون مربی دروازه‌بانان به جام ملت‌های آسیا خواهد رفت.
تا حالا فکر کردید چقدر زباله در مراسم اربعین تولید می‌شود؟ وظیفه کیست که از تولید این همه زباله جلوگیری کند؟ خود ما! مجله مهر امروز پای صحبت کسی نشسته است که تجربه «اربعین بدون پسماند» دارد.
مهاجم تازه وارد آبی پوشان در سفر به انزلی استقلال را همراهی خواهد کرد.
سردار مهدی حاجیان: افرادی که متقاضی سفر به کشور عراق هستند باید حتما گذرنامه معتبر داشته باشند. طبق توافق صورت گرفته در مورد لغو روادید میان ایران و عراق افراد بدون اخذ ویزا می‌توانند به کشور عراق سفر کنند.
عمانی ها رویکرد ثبات وایجاد فضای بدون تنش منطقه ای را دنبال میکنند و به عنوان یک کشور و به دولت علاقه مند به رفع تنش در منطقه معروفند و رایزنی ها ،مشورت ها و وساطتت ها همیشه در راستای این نقش در منطقه بوده است و با تغییر پادشاه هم همچنان این نقش را ایفا میکنند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ