مهاجم تازه وارد آبی پوشان در سفر به انزلی استقلال را همراهی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقایق اول نیمه دوم توسط په‌په سار، هافبک سنگالی‌اش به گل رسید.
منابعی در باشگاه العربی قطر اطلاع دادند آرون گونارسون، بازیکن ایسلندی در فصل آینده به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.
مهاجران خارجی که در مکزیک زندگی می‌کنند، به دلیل آسان بودن اقامت در آنجا و همچنین رفتار دوستانه مردم محلی و سهولت در ساختن جامعه خود، به آن امتیاز بالایی می‌دهند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
احسان حدادی رکورددار پرتاب دیسک آسیا با انتقاد از وضعیت فعلی دوومیدانی در کشور گفت: این روزها بدون مربی تمرین می کنم؛ آیا ورزشکار دیگر المپیکی هم هست که این طور باشد؟
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ هزار مدرسه معاون پرورشی ندارند گفت: متأسفانه آن قدر که روی آموزش ایستادیم، روی پرورش نایستاده‌ایم.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تمام توان تیم این است که در بازی با فولاد خوزستان بدون اشتباه ظاهر شوند.
مس رفسنجان در غیاب سرمربی خود کم تمرکز و پراشتباه ظاهر شد.
مربی الاهلی در نشست خبری بازی با رئال گفت که با وجود سرعتی بودن وینیسیوس، هر کاری برای مهار او انجام خواهند داد.
استقلال بدون محبی و با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، یک بار دیگر مقابل تراکتور صف آرایی خواهد کرد.
استقلال بدون محبی و با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، یک بار دیگر مقابل تراکتور صف آرایی خواهد کرد.
استقلال و تراکتور مهم‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را در حالی برگزار خواهند کرد که آبی‌ها ستاره خط حمله خود را احتمالا در این بازی در اختیار نخواهند داشت.
استقلال در حالی در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان متوقف شد که ساپینتو در غیاب چند بازیکن اصلی خود کار سختی داشت.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
ولید رکراکی که بالاتر از سرمربی‌های صاحب‌نام جهان تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه‌ای فوق العاده جام را ترک می‌کند.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در لیگ امسال محمد محبی بوده. بازیکنی که از لیست تیم ملی خط خورده و شانسی برای سفر به قطر ندارد.
اتلتیکو برای اولین‌بار با هدایت دیه‌گو سیمئونه در ماه نوامبر از تمام رقابت‌های اروپایی کنار رفت. این بدون شک تاریک‌ترین روزهای سیمئونه به عنوان مربی اتلتیکومادرید است.
تیم ملی فوتسال ایران که بدون مربی دروازه بان عازم مسابقات قهرمانی آسیا شده بود، این فرصت را داشت که در کویت یک مربی برزیلی برای دروازه‌بان‌ها به کار بگیرد.
تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی راهی اتریش شد و قرار است در بازگشت تیم ملی به تهران این دو نفر انتخاب شوند.
نفرات سانتاکلارا در دیدار برابر کاساپیا بدون حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شدند.
نفرات سانتا کلارا در دیدار برابر کاساپیا بدون حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شدند.
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ