مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی کامل با سازمان نظام وظیفه برای اعزام بدون دردسر بازیکنان به عراق هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و چنین اقداماتی ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی دارد.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در پیامی تاکید کرد نقطه اتکای موفقیت، تحول و تغییر، معلمین هستند.
نشست مشترک رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه برای برگزاری کنفرانس بین المللی مقابله با گرد ‌و غبار برگزار شد.
جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران با توجه به برنامه تیم‌های ملی بزرگسالان و امید برگزار شد.
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کرد ساعت بازی این تیم با استقلال بدون هماهنگی تغییر نکند.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت گفت: به منظور حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید شب عید مردم، تشکیل کارگروه هماهنگی بازرسی به منظور تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت گفت: به منظور حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید شب عید مردم، تشکیل کارگروه هماهنگی بازرسی به منظور تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی‌محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به رئیس شورای رقابت و مرکز ملی رقابت،با تاکید بر زیان ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی سهامداران در پی انتشار بدون هماهنگی نامه رئیس شورای مذکور، خواستار برگزاری جلسه‌ای مشترک شد.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تداوم نظام و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.
رئیس سازمان انرژی اتمی در رابطه با سفر گروسی و سایر مسئولان آژانس به ایران و روند گفتگوها و مذاکرات، گفت: تمایلی نشان داده شده و قرار است هماهنگی بعد از تعطیلات ژانویه انجام شود.
جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر درباره نتایج غیر قابل جبران برداشت غیرقانونی و بدون هماهنگی از بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی سازمان تأمین اجتماعی هشدار دادند.
با تصویب شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی قوا، معادل ۹۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود.
نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: ناهماهنگی در پرداخت بین کارکنان و سازمان های مختلف دولتی در حالی است که رئیس جمهور قول ارائه لایحه نظام پرداخت هماهنگ را داده بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش‌های متعددی از بلاتکلیفی والدین در ثبت نام سرویس مدارس در اثر عدم هماهنگی بین سازمانی در زمانبندی اعلام شده صورت گرفته است.
سازمان توسعه تجارت در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارشی از رشد قابل توجه تبادلات تجاری کشورمان با روسیه در عرصه‌های مختلف و مثبت شدن تراز تجاری تهران با مسکو ارائه داد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اطلاعیه‌های عرضه خودرویی‌ها برای فروش زیرمجموعه اعم از سهام و یا سایت‌ها که تا الان منتشر شده توسط خود شرکت‌ها بدون هماهنگی با سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است.
سفیر پیشین کشورمان در انگلیس گفت: در صورتی که ایران با متن هماهنگ کننده برجام موافق نباشد باز هم موضوع درگیری نظامی و افزایش تنش در خاورمیانه مطرح می‌شود اما قطعا غرب به این سمت نخواهد رفت و وضعیت محتمل این است که پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع شده و پس از فعال شدن مکانیسم ماشه یا اسنپ بک کلیه تحریم‌های سازمان ملل مجددا علیه ایران اعمال شود.
شورای هماهنگی تشکل های صنفی خدمات فنی مهندسی از نرخ های تعدیل هزینه های پیمانکاری اعلامی سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته سازمان برنامه و بودجه، انتقاد کردند.
یونس دلفی مهاجم مورد نظر سرخ‌ها داشتن پیشنهاد از پرسپولیس را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ