وزیر صمت تصریح کرد: هر کشوری که بتواند صادرات بیشتری داشته باشد وضع بهتری دارد و این به معنای تراز تجاری مثبت است. خوشبختانه اعلام می‌کنم با روند فعلی تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمشک از یک تیم تحلیلی حرفه‌ای بهره می‌برد که به صورت مداوم تمامی بازار‌های مالی را تحلیل می‌کند و از بهترین فرصت‌ها استفاده می‌کنند در شرایط مختلف بازار ترکیب دارایی‌های صندوق را تغییر می‌دهند تا بالاترین بازدهی را کسب کنند.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
قیمت نفت در بازار‌های جهانی امروز نوسان چندانی نداشت، زیرا توجه در بازار نفت به افزایش نرخ بهره و کاهش رشد اقتصادی جهان معطوف شده است.
مدت کوتاهی پس از اینکه تویوتا اعلام کرد مدل خودروی تویوتا لندکروزر به آمریکا بازمی گردد، بخش اروپایی این خودروساز یک تیزر مشابه با نشان‌های قدیمی منتشر کرد.
میادین و بازار‌های میوه و تره بار روز دوشنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
حالت خاص باز شدن درب ها، کیفیت فوق لوکس جزئیات کابین و تپنده الکتریکی برای این دونفره جذاب شرایط ایده الی را ایجاد کرده اند. درب‌های عقب جنسیس مینت به منظور دسترسی به فضای بار یا صندوق در حالت قیچی معکوس باز می‌شوند.
مدیر بازار‌های مالی بورس کالای ایران از راه اندازی معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا طی روز‌های آینده خبر داد.
قیمت طلا در بازار‌های جهانی ۱۱.۲۴ دلار افزایش یافت و هر اونس ۱۸۴۷.۱۱ دلار فروخته شد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزندگی سهام باعث می‌شود که بازار سرمایه در حال حاضر نسبت به بازار‌های رقیب برای سرمایه گذاران جذاب‌تر به نظر برسد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت‌های شبانه دستفروشان در اطراف میدان شوش و خیابان مولوی گفت: طی چند روز آینده این بازار‌ها نیز جمع‌آوری خواهند شد که تا انشالله دیگر اقلام سرقتی در چنین فضا‌هایی به فروش نرسد. قطعا جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت نیز موثر است.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
صالحی گفت: در حالیکه ما هیچگونه مساعدت و کمکی از طرف دولت برای حمایت از صادرات نداریم، دولت ترکیه پشتیبان صادرکنندگان خود است و مشوق‌های متعدد و متنوعی را برای صادرکنندگان کشور در نظر گرفته اند، همچنین ترک‌ها معافیت‌های مالیاتی زیادی را در نظر گرفتند، در حالی که ما حدود ۱۰ درصد از ارزش محموله صادراتی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از صادرکننده می‌گیریم و اگر او ثابت کند که کالای خود را صادر کرده است، دوباره مبلغ را به او باز می‌گردانیم.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای توسعه تجارت خارجی حضور در بازار‌های بکر و نوظهور، رفع موانع پولی، بانکی و لجستیکی و توسعه روابط تجاری با کشور‌های همسایه و همسو است.
وزیر صمت تصریح کرد: هر کشوری که بتواند صادرات بیشتری داشته باشد وضع بهتری دارد و این به معنای تراز تجاری مثبت است. خوشبختانه اعلام می‌کنم با روند فعلی تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
وزیر صمت تصریح کرد: هر کشوری که بتواند صادرات بیشتری داشته باشد وضع بهتری دارد و این به معنای تراز تجاری مثبت است. خوشبختانه اعلام می‌کنم با روند فعلی تراز تجاری کشور در پایان سال آینده مثبت می‌شود.
در این مطلب به جزییات بازدهی بازار‌های مالی در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ پرداخته شده است. کدام بازار بازدهی بالاتری داشته است؟ درصورت سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون تومانی بیشترین ضرر و بیشترین سود در هر بازار در این ۶ ماهه به چه میزان بوده است؟
مدیریت بازار‌های مشتقه و صندوق کالایی بورس کالا اعلام کرد: قرارداد اختیار معامله مبتنی برقرارداد آتی زعفران نگین با سر رسید دی ۱۴۰۱؛ روز ۱۶ آبان راه اندازی می‌شود.
آخرین روز کاری بازار‌های جهانی نفت با قیمت ۱۰۰.۹۹ دلار بسته شد؛ این نوع نفت طی هفته گذشته ۴.۴ درصد رشد قیمتی را ثبت کرده بود.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: «کلاً هیچ قاعده و قانون خاصی برای نگهداری حیوانات غیرمتعارف در منازل وجود ندارد»، اظهار کرد: این اقدامات حاصل تفکرات سرمایه‌داری و پیروی از مد و ژست پولداری و این قبیل موضوعات است و با آن نیز مخالف هستیم.
بر اساس داده‌های جمع آوری شده توسط «بلومبرگ» ایران در حال حاضر حدود ۲.۵ میلیون بشکه در روز نفت خام تولید می‌کند. پس از حصول توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ میلادی حدود سه ماه طول به طول انجامید تا ۷۰۰۰۰۰ بشکه در روز به تولید ایران افزوده شده و یک سال به طول انجامید تا به ظرفیت کامل تولید بازگردد.
دو قهرمان وزنه برداری خود را برای حضور در جهانی کلمبیا آماده خواهند کرد.
«کرونایی‌ها همراه ندارند» به بازار می‌آید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ