تمشک از یک تیم تحلیلی حرفه‌ای بهره می‌برد که به صورت مداوم تمامی بازار‌های مالی را تحلیل می‌کند و از بهترین فرصت‌ها استفاده می‌کنند در شرایط مختلف بازار ترکیب دارایی‌های صندوق را تغییر می‌دهند تا بالاترین بازدهی را کسب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی گفت: کدام‌یک از نسل امروز در ذهنش خطور می‌کند که ۵ تا ۸ فرزند را در چنان شرایطی بزاید و تا ۱۸ سالگی و حتی بیشتر تربیت کند و تمامی وجود خود را سرمایه آینده آنان نماید؟ مادران طلایی ما چنین بودند.
از شرکت‌های بزرگ با کارمندان مورد غفلت قرار گرفته تا کارکنان حقوق بگیر که همکاران خود را وادار به انجام تمام کار‌هایشان می‌کنند به نظر می‌رسد مشکلی در دفتر کار وجود دارد و هیچ کس نمی‌داند چگونه آن را برطرف کند.
کوثری گفت: در فتنه سال گذشته شاهد بودیم که چگونه تمامی رسانه‌ها و عناصر سیاسی و فرهنگی خود را به میدان آوردند و قریب به چهار ماه کشور را دچار حاشیه کردند، امروز هم شاهدیم که ادامه طرح دشمنان در خیابان و کوچه‌های شهرمان با کشف حجاب و پوشش‌های نامناسب برخی عناصر فریب خورده در حال پیاده سازی است.
وزیر نیرو برخورداری از هزاران میلیارد تومان پاداش کاهش مصرف را حق تمامی خانوارهای ایرانی دانست و تأکید کرد: این پاداش برای خاموش کردن یک کولر گازی در مناطق گرمسیر به یک میلیون تومان می‌رسد.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
فرهنگیان در خصوص رتبه بندی معلمان این پرسش را دارند که آیا ممکن است رتبه بندی با اصلاح تمام نقاط ضعفش اجرایی شود یا خیر؟
پارک قیطریه با ساخت سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، توانسته توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. سینما شش بعدی پارک قیطریه از جدیدترین امکانات سینما‌های چندبعدی بهره می‌برد. استفاده از جدیدترین افکت‌های صوتی و حرکتی، صندلی‌های مجهز به حرکت در تمامی جهات از مهم‌ترین امکانات سینما چند بعدی پارک قیطریه به شمار می‌رود.
هوش مصنوعی موفق شد ۵۱ درصد از تمامی رمزهای عبور معمول را در کمتر از یک دقیقه شناسایی کند. ۶۵ درصد از این رمزهای عبور در کمتر از یک ساعت، ۷۱ درصد در کمتر از یک روز و ۸۱ درصد در کمتر از یک ماه شکسته شدند.
گوگل تمام مراحلی که در آن جستجو کرده‌اید، در یک رکورد ویژه نگه می‌دارد که شامل تمام جستجو‌های شما از زمان اولین ورود به این مرورگر می‌شود، این موضوع ساده‌ای نیست؛ زیرا از یک سو بر سبکی رایانه و از سوی دیگر بر امنیت داده‌های شما تاثیر می‌گذارد.
مدیر نظارت بر کارگزاران گفت: اکنون تمام ۱۰۸ شرکت کارگزاری به شکل عملیاتی فعال هستند.
یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
بچه‌ها همه جا می‌دوند؟ صدای تلویزیون در بلندترین حالت خود و صدای پینگ بازی‌های ویدیویی شما را دیوانه می‌کند؟ تمام آن دعوا‌های دائمی که می‌توانی از درب بشنوی، سرت را به انفجار وادار می‌کند.
بورس امروز بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بازار می توان امیدوار بود؟
دلایل بسیاری برای افت فاحش لیورپول در این فصل مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد که ریشه تمام این اتفاقات در بیرون از زمین باشد.
رفع بخار شیشه ماشین یکی از دغدغه‌­های اصلی رانندگان در تمامی فصول سال است. حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده ­است، که در شب­های بارانی فصل زمستان به این نتیجه برسید که دیگر قادر به ادامه رانندگی نیستید و بخار شیشه ماشین به طور کامل مانع دید شما شده­‌است.
روسیه از ماه دوم سال ۲۰۲۲ یک حمله گسترده به اوکراین را آغاز کرد که این جنگ با تمام فراز و فرودهایش تا کریسمس متوقف نشد و بحران مزبور به سال ۲۰۲۳ کشیده شد.
هرچند جام جهانی قطر در پاییز در حال برگزاری‌ست، درجه حرارت هوا در طول روز کمی گرم و رطوبت بالاست. تمامی استادیوم‌های جام جهانی به سیستم خنک کننده که زیر صندلی‌ها و اطراف زمین تعبیه شده‌اند. هوای استادیوم را به شدت مطلوب کرده‌اند.
هرچند جام جهانی قطر در پاییز در حال برگزاری‌ست، درجه حرارت هوا در طول روز کمی گرم و رطوبت بالاست. تمامی استادیوم‌های جام جهانی به سیستم خنک کننده که زیر صندلی‌ها و اطراف زمین تعبیه شده‌اند. هوای استادیوم را به شدت مطلوب کرده‌اند.
پس از تمام شایعات در مورد شیوه پخش فوتبال در کره شمالی، حالا اخبار جدیدی از نحوه تماشای جام جهانی توسط مردم این کشور منتشر شده است.
کارشناسان و فعالان صلح جهانی هشدار داده‌اند یک جنگ هسته ای تمام عیار باعث نابودی سیستم‌های غذایی جهانی و مرگ بیش از ۵ میلیارد نفر در سراسر کره زمین از گرسنگی خواهد شد.
شاهرخ شریعتی گفت: رکود اقتصاد در چین، اروپا، آمریکا و اقتصادهای بزرگ تمام بازارهای سرمایه دنیا را نگران کرده و موجب کاهش تقاضا در همه بازارها شده که امیدواریم با اقدامات اساسی به نقطه تعادل برسند.
قطع روابط دیپلماتیک پس از آن صورت گرفت که تیرانا، تهران را به سازماندهی یک حمله سایبری بزرگ متهم کرد.
مدت زمان مرخصی زایمان برای تمام زنان بیمه‌شده شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی که دارای رابطه مزدبگیری با کارفرما باشند، ۹ ماه بوده و حقوق این ایام مطابق با قوانین سازمان تأمین اجتماعی پرداخت خواهد شد.
فراتر از تمام موارد و ناکارآمدی‌های دموکرات‌ها و دولت بایدن رها کردن یک سال پیش افغانستان به حال خود قرار دارد که باید موجب شرمساری دولت او باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ