فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فعالیت‌های شبانه دستفروشان در اطراف میدان شوش و خیابان مولوی گفت: طی چند روز آینده این بازار‌ها نیز جمع‌آوری خواهند شد که تا انشالله دیگر اقلام سرقتی در چنین فضا‌هایی به فروش نرسد. قطعا جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت نیز موثر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال از تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر به عنوان فرصتی برای بهتر و کاملتر شدن استقلال نام برد.
بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱و ۱۲ مرداد تعطیل است.
رحیمی جهان آبادی گفت: در غرب اگر به یک هنرمند یا یک چهره سیاسی توهین کنند یا اگر درباره هلوکاست سوال شود از طرف دادگاه میلیون‌ها دلار یا یورو جریمه می‌شود. باید از غربی‌ها سوال شود آیا توهین به باور‌های عمیق قلبی میلیارد‌ها کار انسانی و حقوق بشری است؟
به احتمال فراوان لیگ برتر بعد از برگزاری شش هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد.
باوجود تعطیلی فوتبال در سطوح بالای لیگ ایران، بازی‌های لیگ دسته سوم با حرارت بالا دنبال می‌شود.
به گفته پیرهادی، ساماندهی تعطیلات پایان هفته موجب تنظیم بیشتر با بازارهای جهانی و منطقه‌ای، جلوگیری از فرصت‌سوزی تجاری و خسران کشور در این حوزه خواهد شد.
میادین و بازار‌های میوه و تره بار روز دوشنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
۱۴ خرداد ماه مصادف با ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است.
مقامات اسپانیا به دلیل باران‌های سیل آسا در جنوب شرق ساحلی که موجب آبگرفتگی زیرزمین‌ها، فرورفتن ماشین‌ها در زیر آب و بسته شدن جاده‌ها شد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مهدکودک را تعطیل کردند.
روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل است.
بارش باران‌های سیل آسا و ,وقوع طوفان و رعد و برق شدید در عراق به تعطیلی سراسری این کشور منجر شد.
به منظور شرکت کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار در مراسم لیالی قدر و سوگواری آن امام رئوف و حضور در راهپیمایی روز قدس، چهارشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
میادین و بازارهای میوه و تره بار چهارشنبه و جمعه، بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین تعطیل است.
بورس تهران روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز تعطیل شد. تعطیلی بورس‌های جهانی در طول تاریخ به چه علت بوده و این بازارها چه مدت تعطیل شده‌اند؟
اواخر هفته گذشته برخی از پاساژهای الکترونیکی ماننده چهارسو و علاالدین برای چند ساعت تعطیل کردند وامروز باتوجه به فراخوان داده شده به بازاری‌ها این برخی از مغازه دارهای بازار تعطیلی کردند.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با ایده آل خواندن شرایط تیمش پس از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر برای بازی‌های تیم ملی درجام جهانی فوتبال گفت، تیم نساجی اکنون شرایط خیلی خوبی دارد.
لیگ ستارگان قطر بعد از برگزاری بازی‌های هفته هفتم تعطیل شده و بعد از جام جهانی و از تاریخ ۱ دی ماه از سر گرفته می‌شود؛ بنابراین شجاع و کنعانی‌زادگان تا جام جهانی فقط تمرین خواهند کرد تا آمادگی بدنی‌شان حفظ شود.
نحوه فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران در روز یکشنبه (۳ مهرماه) اعلام شد.
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، همزمان با اربعین حسینی(ع) خبر داد.
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران، همزمان با اربعین حسینی(ع) خبر داد.
سازمان لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای از تعطیلی بازی‌های این هفته به خاطر مرگ ملکه خبر داد.
برنامه بازی های بارسلونا تا شروع جام جهانی و تعطیلی رقابت های باشگاهی، بسیار فشرده و سخت است و باید دید ژاوی چگونه تیمش را مهیای این بازی‌های دشوار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ