آخرین روز کاری بازار‌های جهانی نفت با قیمت ۱۰۰.۹۹ دلار بسته شد؛ این نوع نفت طی هفته گذشته ۴.۴ درصد رشد قیمتی را ثبت کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دلایل کاهش تعداد داوران لیگ دسته اول فوتبال در فصل پیش‌رو توضیحاتی ارائه کرد.
ستاره فوتبال برزیل دلایل رفتنش به لیگ عربستان را فاش کرد.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: یکی از دلایلی که سبب اُفت سنگین بازار در روز دوشنبه شد، به بحث دامنه نوسان بازمی‌گردد زیرا با افزایش دامنه نوسان هیجانات بازار با سرعت بیشتری تخلیه می‌شود.
در بازاری که به دلیل فقدان آمار رسمی، شفافیت در آن به صفر رسیده، بازنده متقاضیان مصرفی مسکن، خانه اولی ها، مستاجر‌ها که تحت‌تاثیر نوسان قیمت مسکن با نوسان اجاره بها روبه‌رو می‌شوند، حتی سازنده‌ها و به طور کلی هر گروه اصیلی که حضورش به نفع بازار مسکن است بوده و برنده معدود کسانی هستند که در پنج سال گذشته همواره به دنبال ایجاد تنش قیمتی در بازار مسکن بوده اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.
شاخصی به نام «بیگ مک» در اقتصاد به راحتی مشخص می‌کند ارز‌های مختلف، وقتی مردم می‌خواهند کالایی خریداری کنند، چقدر ارزش دارد. همبرگر‌های «بیگ مک» مک دونالد در ۱۱۹ کشور دنیا (از فقیرترین تا ثروتمندترین) یک اندازه و وزن دارند؛ اما قیمت آن‌ها در این کشور‌ها یکسان نیست. در این ویدئوتیتر با این شاخص و دلایل این نوسان قیمت آشنا شوید.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
نظر محققان درمورد ناپایداری مسیر حباب این است که به دلیل منحرف شدن دوره‌ای حباب، انحنای آن تغییر می‌کند، بنابراین بر سرعت بالا رفتن آن تاثیر می‌گذارد و باعث ایجاد نوسان در مسیر حباب می‌شود، و حباب در مسیر حرکت به بالا به آن سمتی که انحنای آن زیاد شده کج می‌شود.
در چند روز اخیر در عرضه ربع سکه بورسی، عده‌ای با ثبت تقاضا با بهای بسیار بالاتر از متوسط بازار، تلاش کردند روند صعودی قیمت در بازار شکل بگیرد و به همین دلیل ضروری است عرضه در قیمت‌های پیشنهادی غیرمتعارف متوقف شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ۱۵ هفته از لیگ گذشته و هنوز ترکیب استقلال مشخص نیست گفت: این اتفاق به استقلال ضربه زده و سرمربی باید تا به امروز شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا می‌کرد.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
وقتی میل شدیدی به خوراکی خاصی پیدا می‌کنید، چه شکلات چه چیپس، باید از خودتان بپرسید دلیل آن چیست. میل شدید به خوراکی‌ها به دلایل گوناگونی ایجاد می‌شود برای مثال نوسان میزان قند خون، تنش و استرس، کمبود خواب یا در میان زنان، تغییرات هورمونی.
صالح آبادی در خصوص رفع نگرانی مردم با توجه به نوسانات نرخ ارز، گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روز‌های آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم تا بتوانند اوراقی را که منتشر می‌شود خریداری کنند.
صالح آبادی در خصوص رفع نگرانی مردم با توجه به نوسانات نرخ ارز، گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روز‌های آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم تا بتوانند اوراقی را که منتشر می‌شود خریداری کنند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روزهای آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم.
دبیر کل کانون صرافان با ذکر مواردی به تشریح دلایل‌ بروز نوسان در بازار ارز طی روزهای اخیر پرداخت.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع تصادف شدید سواری رنو و نیسان در جاده خاوران و مصدومیت ۸ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
اتحادیه مرغداران گوشتی در نامه ای به رهبر انقلاب درباره از دست دادن مزیت پایداری تولید، اشتغال و خودکفایی با حجم زیان بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومانی که در ماه به مرغداران تحمیل می‌شود،هشدار داد.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد
«کرونایی‌ها همراه ندارند» به بازار می‌آید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ