رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه ارگان حزب تندروی اتحاد ملت آشوب‌ها را شکست‌خورده می‌داند، قابل تأمل است. گرچه که هدف آشوب‌ها به استناد سخنان و شعار‌ها و مواضع لیدر‌ها و حامیان «زن، زندگی، آزادی»، نه حل مشکلات اقتصادی یا رابطه بهتر با دنیا، بلکه براندازی جمهوری اسلامی بود. اینکه اصلاح‌طلبان دنبال چسباندن شعار‌ها به عنوان خواسته‌های معترضان (بخوانید اغتشاشگران) هستند، نشانه ضعف جریان اصلاحات است که خود را خالی می‌بیند و دنبال قوی نشان دادن خود از این مسیر است.
لطیف صادقی اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای ناامن جلوه دادن شهر‌ها و عدم همراهی مردم با آنان و ناامیدی ناشی از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه امشب تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و بازار در مرکز شهر دهلران کردند.
دستگیری سرشبکه گروه «جوانان محلات» خیانت‌ دیگری از اپوزیسیون خارج نشین را عیان کرد؛ گروهی که با ارتباط گیری بدون واسطه با سرویس‌های جاسوسی به دنبال آشوب و تخریب در کشور بودند.
حجت‌الاسلام وکیل‌پور جانباز مدافع امنیت گفت: در شب حادثه‌ای که برایم رقم خورد، شمشیرهای بلند دست اغتشاشگران دیدم.
‌ شهردار تهران گفت:باید دولت ‌پای کار بیاید تا مساله راه آهن را از طریق وزارت راه و شهرسازی دنبال کنیم.
‌ شهردار تهران گفت:باید دولت ‌پای کار بیاید تا مساله راه آهن را از طریق وزارت راه و شهرسازی دنبال کنیم.
کرمانشاه- طی روزهای گذشته به دنبال فعالیت گروهک‌های ضدانقلاب و آشوبگر شاهد به آتش کشیده شدن خانه‌های مردم در جوانرود بودیم تا این بار عناصر معاند به تهدید و ارعاب زنان و کودکان روی بیاورند.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه تحرکات آشوبگران را در اغتشاشات اخیر سنندج رصد می‌کنند که در این فیلم بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اغتشاشگران همان جنایات دهه ۶۰ منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران یک صدا و با یک مطالبه عمومی به دنبال این هستند که با اغتشاشگران و تجزیه طلبان و همه عوامل نفوذی در حوادث اخیر برخورد جدی شود.
آسیابی تاکید کرد: دشمن از برجسته کردن حوادث ایران به دنبال القای ناامنی در کشور است در حالی که ایران از کشورهای امن جهان و منطقه است.
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: موضوع مهسا امینی و بحث حجاب تنها بهانه بود و اغتشاشگران و فتنه‌گران تنها به دنبال براندازی نظام بودند و مردم هم از ابتدا راه خود را از آنها جدا کردند.
بررسی میدانی خبرنگار مهر از بازار لاله زار حاکی است کسبه این خیابان با آرامش به دنبال کسب درآمد حلال هستند و اغتشاش گران روز گذشته تنها معیشت مردم را نشانه گرفته بودند.
بررسی میدانی خبرنگار مهر از بازار لاله زار حاکی است کسبه این خیابان با آرامش به دنبال کسب درآمد حالا هستند آغتشاش گران روز گذشته معیشت مردم را نشناه گرفته بودند.
معروفی گفت: آمریکایی‌ها در برجام به دنبال خلع سلاح ما هستند که این خلع سلاح یعنی از بین رفتن اقتدار نظامی ما و همین برخورد ما با گروهک‌های تروریستی پژاک، پ. ک. ک و کومله را که سردار پاکپور در شمال غرب مقرشان را نابود کرد، از اقتدار ماست.
مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است گفت: برخی با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است گفت: برخی با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.
رضوانی کارشناس بازار سرمایه گفت: برایند محرک های صعودی و نزولی تشکیل یک بازار ساید و رنج می باشد که در محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدی تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نوسان می کند.
مدتهاست که آشنایان با سیاست ایران می گویند که افراطیون از رهبری و دستگاه های حکومتی عبور کرده اند و با اتکا به برخی عناصر قدرت آفرین بیشتر به دنبال هرج و مرج سیاسی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ