تیم پرسپولیس در حالی به مصاف دو تیم همشهری خواهد رفت که 18 بازیکن این تیم با دریافت اخطار بعدی محروم خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ده ها نفر در زلزله ۴.۹ ریشتری که هائیتی را لرزاند، زخمی شدند. بر اثر این حادثه، سه نفر هم کشته شدند.
صنعت نفت آبادان در روزی که حمایت حداکثری هوادارانش را داشت، علی‌رغم اینکه با گل زودهنگامی پیش افتاد، اما در نهایت برنده نبود.
امروز یکشنبه چهاردهم اسفندماه تعداد ۳۷ نفر از دانش آموزان تبریزی تا ساعت ده و نیم صبح، با علایم مسمومیت تحت نظر پزشکی قرار گرفتند.
بر اساس اعلام یک مقام دولتی در نیجریه، ده ها نفر در انفجار یک بمب در منظقه ای واقع در شمال نیجریه کشته و زخمی شده اند.
موسسه حقوقی «سند» اعلام کرد که رژیم آل سعود در نظر دارد ده ها نفر از نظامیان خود را که به دلایل عقیدتی بازداشت شده اند، اعدام کند.
رییس فدراسیون تکواندو گفت: از مدتی که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته ام حتی ده دقیقه هم نتوانسته ام با وزیر ورزش صحبت کنم!
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن ده ها نفر خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن ده ها نفر خبر دادند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
«در مجموع این‌ها را گفتم تا بگویم که ما تا پیش از دوماه اخیر در حوزه اشتغال با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم و عملاً حالا این اتفاقات اخیر و فیلترینگ شرایط را به مراتب بدتر کرده است. البته من معتقدم که این عدد ۱۰ میلیون درست نیست. زیرا ما به طور کلی ۲۳ تا ۲۴ میلیون شاغل داریم و این عدد غیرممکن است که درست باشد، اما فکر می‌کنم درست این است که بگوییم فیلترینگ روی شرایط کاری حدود ۱۰ میلیون نفر تاثیر منفی خواهد گذاشت که با توجه رکود تورمی که در کشور حاکم است، باید آن را یک زنگ خطر تلقی کرد.»
نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است
مارک لاس، سردبیر اکیپ، اظهارات جالبی را در آستانه اهدای جایزه توپ طلا درباره این مراسم مطرح کرده است.
شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضد انقلاب بی توجه باشند.
اداره اوقاف اسلامی شهر قدس اشغالی اعلام کرد که برغم اقدامات سختگیرانه رژیم صهیونیستی، بیش از ۵۰ هزار نفر در نماز جمعه مسجدالاقصی شرکت کردند.
تیمی که در نیمه دوم مقابل فولاد به میدان رفت احتمالا ناشناخته‌ترین تیم تاریخ پرسپولیس برای هواداران این تیم است.
مقامات محلی می گویند که ده ها هزار تن از ساکنان منطقه زاپروژیا خواهان دریافت شهروندی روسیه هستند.
باوجود یک اخراجی، ذوب آهن مقابل تیم پرمهره پرسپولیس نمایش خوبی را ارائه کرد.
پرسپولیس در یک بازی نفسگیر نتوانست در گام اول از پس ذوب آهن بربیاید و بدون گل زده منتظر مهاجم هلندی خود در بازی‌های بعدی خواهد بود.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در سه روز گذشته، ۱۰ نفر از تروریست‌های تکفیری – صهیونیستی داعش را که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، دستگیر نمودند.
نظامیان صهیونیست به تظاهرات شهروندان فلسطینی در شمال کرانه باختری حمله کرده و ده ها نفر را زخمی کردند.
ده روز از سومین ماه سال می‌گذرد، اما همچنان همسان‌سازی حقوق کارگران دولتی و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در وضعیتی بلاتکلیف قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ