رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق براساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود.
لایحه پیشنهادی معاونت حقوقی رئیس جمهوری درباره نحوه مقابله با تحریم بیگانگان و حمایت از اشخاص تحریم‌شده ایرانی و پیگیری حقوق تحریم‌شدگان در مراجع بین‌المللی به تصویب هیئت وزیران رسید.
رباط کریم- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: درباره تشکیل استان غربی تهران به مرکزیت شهریار هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و در مرحله پیشنهاد و بررسی و کارشناسی هستیم.
حالا بازار عزل و نصب‌ها داغ است. از روز گذشته، مطالب متعدد درباره برخورد با مقصران نحوه پرداخت حقوق اسفند معلمان در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود. از عزل وزیر آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور و معرفی گزینه‌های پیشنهادی مانند رئیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان سرپرست تا عزل مدیرکل دفتر وزارتی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و مدیران مرتبط با مالی در این مجموعه.
رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت: فرمت چینی می‌تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.
عباس عبدی درباره پیشنهاد استعفای رئیسی نوشت: مشکل این است که چنان تنش و تعارضی درون ساختار قدرت وجود ندارد، وضعیت موجود حداکثر ظرفیت فعلیت‌یافته میان جناح حاکم چه از لحاظ سیاست‌گذاری و چه از لحاظ اجرا است؛ بنابراین چنین تغییراتی بی‌معنی است و اجرا هم نخواهد شد.
شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی از درز اطلاعاتی از مذاکرات محرمانه میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره پیشنهاد عربستان سعودی برای مسئله فلسطین خبر داد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: امکان تجدید نظر درباره حذف «خانه‌های مسکونی» از قانون اخذ مالیات از خانه‌های لوکس وجود دارد؛ هنوز این پیشنهاد نهایی نشده و باید بار دیگر بررسی شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفت هزار پیشنهاد درباره بودجه ثبت شده است که حداکثر می‌توانیم ۲۳۰ پیشنهاد را در صحن مطرح و بررسی کنیم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به هیچ عنوان طرح «تغییر استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا» و هیچ پیشنهادی درباره بحث آلایندگی‌ها از سوی سازمان محیط زیست مطرح نشده است. ما تنها در حال انجام و پیگیری اقدامات علمی این موضوع هستیم.
رئیس جمهور فرانسه شامگاه گذشته با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفتگو کرد.
اولین مساله درباره تائید خبر اجرای سند ۲۰۳۰ در دولت سیزدهم با قبول حق تحفظ این است که آن حق تحفظ‌های اخذ شده دقیقا چه هستند؟ به هر حال منتقدان دولت حسن روحانی که حالا سکانداران مجلس یازدهم و دولت سیزدهم هستند، ۴ سال تمام بابت همین سند دولت قبل را تحت فشار‌های سیاسی قرار داده و حتی در مقاطعی پیشنهاد محاکمه مقامات دولت را بابت همین سند مطرح کردند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره پیشنهاد بودجه‌ای دولت برای افزایش سن بازنشستگی داد.
رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان دانشگاه تهران گفت: هم‌اکنون که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند. من خودم شخصا چند مسئولیت را به ایشان پیشنهاد دادم و ایشان نپذیرفتند؛ البته همین الان که ایشان در سایه قرار دارند به دولت کمک می‌کنند.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.
رئیس جمهور ترکیه با حمایت از پیشنهاد همتای روسیه‌ای خود درباره ایجاد یک «مرکز بین‌المللی عرضه گاز طبیعی» در ترکیه، گفت که طرح‌ احداث به‌زودی ارائه خواهد شد.
محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان به پیشنهاد جدید میانجی آمریکایی درباره ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
معاون رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که این کشور طی روزهای آینده پیشنهاد مکتوب درباره ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را دریافت خواهد کرد.
معاون رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که این کشور طی روزهای آینده پیشنهاد مکتوب درباره ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را دریافت خواهد کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری اش به شاه اردن پیشنهاد کرده است که کنترل کرانه باختری را بر عهده گیرد، پیشنهادی که او را تا مرز سکته برده است!
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: آمریکا بار دیگر پیشنهاد داد که سپاه از فهرست تروریسم خارج شود و در عوض آن، ایران قاتلین حاج قاسم را فراموش کند. ایران گفت «نه».
رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.
حسینی می‌گوید: به نفع نمایندگان است که درباره وزیر کار در حد مشورت پیشنهاد بدهند، نه بیش از آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ