معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان، آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قوچان ـ دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: حدود ۱۰ درصد از دستگیرشدگان اغتشاشات ۳۰ شهریور قوچان لیدر بودند که همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
زاهدان-رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی ۴۲ نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب،تأکیدات رئیس قوه قضائیه و تدابیر قضائی خبر داد.
اراک- رئیس کل دادگستری استان مرکزی از صدور کیفرخواست برای ۲۷۶ نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در این استان خبر داد و گفت: ۴۰ نفر از اغتشاشگران در بازداشت هستند.
سردار حسن زاده گفت: بسیاری از افراد دستگیر شده در جریان اغتشاشات اخیر بیان کردند که با دیدن اخبار فضای مجازی، تصورشان بر این بود که نقاط مختلفی در تهران، به آتش کشیده شده، اما به گفته خودشان وقتی در آن نقاط حضور پیدا می‌کردند، بر خلاف اخبار موجود در فضای مجازی شاهد وضعیت عادی بودند.
خزعلی گفت: طبق آمار تنها ۱۲درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات از خانم‌ها بودند و ۸۸درصد بقیه از مدران بودند، ولی می‌بینیم که به غلط این کار‌ها حرکتی زنانه معرفی می‌شود.
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: محاکمه اغتشاشگران آغاز شده است تا کسانی که مجرم هستند تعیین و تکلیف شوند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پرونده قضایی افراد دستگیر شده در اغتشاشات اخیر در قزوین با تعیین ۸ شعبه ویژه و به قید فوریت در حال رسیدگی است.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص دستگیرشدگان اتفاقات اخیر، گفت: کل شرکت کنندگان در اغتشاشات در سراسر کشور فقط ۹۰ هزار نفر هستند که می گوییم مقداری بیشتر است که نسبت به جمعیت ۹۰ میلیون نفری ایران، دو دهم درصد است. یکی از مسائل موجود مغالطه دشمن است. در خصوص تحلیل آماری دستگیرشدگان؛ ۹۵ درصد این افراد مجرد بودند، ۸۰ درصد فرزندان طلاق یا مطلقه بودند، ۵۰ درصد سابقه اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشتند و انگیزه این ها ۶۵ درصد هیجانی است.
محسنی اژه‌ای با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است، ولی در عین حال باید برای افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند چند مرحله ارفاق لحاظ می‌گردد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۶۰ نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای ۶۰ نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور ۶۰ کیفرخواست برای دستگیر شدگان در اغتشاشات خبر داد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به موضوع دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند شامل سه مرحله ارفاق می‌ شوند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مجروحیت ۱۰۵ نفر از ماموران انتظامی استان در اغتشاشات اخیر گفت: اکثر دستگیرشدگان در آشوب های گیلان غیر بومی هستند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مجروحیت ۱۰۵ نفر از ماموران انتظامی استان در اغتشاشات اخیر گفت: اکثر دستگیرشدگان در آشوب های گیلان غیر بومی هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: برخی دستگیرشدگان اغتشاشات دروغ‌های فضای مجازی را واقعیت فرض کرده‌اند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: برخی از این نوجوان‌ها و جوان‌های دستگیر شده در اعترافات خود از کلید واژه‌های مشترکی، چون شبیه‌سازی اغتشاشات خیابانی به بازی‌های رایانه‌ای و همچنین اعتیاد و وابستگی شدید به فضای مجازی سخن می‌گویند؛ زمینه و بستری که شبکه‌ها و رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای دشمن به خوبی از آن برای اغفال و گمراه سازی، بهره گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزیر اطلاعات گزارش کاملی از حوادث اخیر کشور و دستگیرشدگان اغتشاشات ارائه و نقش عناصر گروه های مختلف معاند را در این حوادث تشریح کرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری شش نفر از عوامل حمله به پلیس استان در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: برخی از دستگیرشدگان سابقه دار هستند.
در جریان این بازدید رئیس عدلیه همچنین به دادستان‌ها و مقامات قضایی سراسر کشور دستور داد، مستمر از بازداشتگاه‌هایی که عناصر اغتشاشات اخیر در آنها نگهداری می‌شوند، بازدید کنند و کامل در جریان کم و کیف روند رسیدگی به پرونده این افراد قرار گیرند.
در جریان این بازدید رئیس عدلیه همچنین به دادستان‌ها و مقامات قضایی سراسر کشور دستور داد به صورت مستمر از بازداشتگاه‌هایی که عناصر اغتشاشات اخیر در آنها نگهداری می‌شوند، بازدید به عمل آورند و به صورت کامل در جریان کم و کیف روند رسیدگی به پرونده این افراد قرار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ