عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌ در طرح سوت‌زنی ابتدا حمایت‌های قانونی برای تهدیدات احتمالی که متوجه افشاگران فساد می‌شود چه از نظر امنیتی و چه از نظر حقوقی و چه از نظر اداری در نظر گرفته و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.
در هفته گذشت نمایندگان مجلس طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کردند و از سوی دیگر قیمت مسکن روند کاهشی پیدا کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تصویب سند طرح جامع مدیریت پسماند در کارگروه مدیریت پسماند استان تهران خبر داد.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، مواد ۱۴ و ۱۵ طرح حمایت مالی از افشاگران فساد را به شرح زیر تصویب کردند.
در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، ۲ طرح اولویت دار و راهبردی تصویب شد.
اعضای شورای شهر تهران تخفیف ۳۰ درصدی تخفیف عوارض طرح ترافیک را به تصویب رساندند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را بررسی کرده و ماده ۸ این طرح را به تصویب رساندند.
نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌تواند به برده داری نوین پایان دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه‌ای را تصویب کردند که بر اساس آن، مستمری متوفی به فرزندان ذکور محصل در همه دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از تصویب طرح اصلاح ساختار مناطق و نواحی شهرداری تهران خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح تغییر بررسی لایحه بودجه در مجلس موافقت کردند و قرار بر این شد که جداول بودجه هم در مجلس بررسی شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت باعث حذف شرکت‌های واسطه می‌شود و راه امضاهای طلایی را می بندد.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: در حال حاضر بیش از هفت هزار مگاوات واحد گازی قابلیت تبدیل به سیکل‌ترکیبی دارند.
نمایندگان در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح استفساریه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح استفساریه پرداخت حداقل حقوق به جانبازان و آزادگان فاقد شغل موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده مرتبط با «پول و نظام پرداخت» در طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به تصویب رساندند.
عضو شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه دو هفته پیش طرح توسعه پیرامون حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در کمیسیون ماده ۵ مصوب شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران اهداف این طرح را تصویب کردند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار پرسنل قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
کمتر از یک ماه پیش در خبری از مجلس شورای اسلامی اعلام شد که قرار است به مهریه مالیات تعلق بگیرد. نمایندگانی که به دنبال تصویب این طرح هستند به رسانه‌ها گفتند که اگر مهریه بالا باشد، هنگام ثبت عقدنامه، از مهریه مالیات گرفته می‌شود. بر اساس این قانون، تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت یا همان مالیات است. افرادی که مهریه آنان ۱۵ تا ۱۰۰ سکه است، ۱٫۱ درصد مالیات باید پرداخت کنند. یعنی افرادی که ۱۵ تا ۱۰۰ سکه مهر می‌کنند باید یک سکه را به‌عنوان مالیات به دولت بدهند.
با تصویب مجلس و اقدام دولت، قرار شد از امسال ارز دولتی تخصیص داده شده برای تامین دارو و مواد اولیه آن، به جای پرداخت به واردکنندگان و شرکت‌های داروسازی، به بیمه‌ها داده شود و آن‌ها هم با پشتیبانی از داروخانه‌ها، این یارانه حمایتی دارو را مستقیما در هنگام دریافت نسخه پزشکی، به خود مردم بپردازند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات اصلاح قانون اختیارات بانک مرکزی پس از ۵۰ سال در مجلس گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا ۲ ماه دیگر بتوانیم این قانون را در کشور تصویب کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ