بایدن مدعی شد: این حملات با هدف دفاع از امنیت نیرو‌های ما و تضعیف و مختل کردن سلسله حملات علیه منافع آمریکا انجام شد. ایالات متحده این اقدام لازم را مطابق با قوانین بین المللی و اصل حق دفاع از خود انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: نحوه کار، ساختارسازی، نهادسازی و فعالیت‌ها در حوزه‌های اقتصادی و اصناف متفاوت شده است و نیروهای جوان در این بخش باید تحول ایجاد کنند.
مقامات آمریکایی که پولیتیکو با آنها مصاحبه کرده، یادآور شده‌اند که جنگ برای مدتی طولانی «داغ» خواهند ماند و دولت آمریکا تمایل دارد تا همچنان به ارسال سلاح و کمک به اوکراین ادامه دهد تا بلکه نیروهای روسیه تا جایی که می‌شود از قلمرو اوکراین خارج شوند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت حقوق نیروهای مسلح و افرادی شد که از کیان کشور دفاع می‌کنند.
کربی گفت که بایدن «کاملاً» متعهد به حفظ نیرو‌های آمریکایی در سوریه است، جایی که آن‌ها برای مقابله با هر گونه بقایای نیرو‌های داعش مستقر هستند.
نخست وزیر مولداوی می گوید نیروهای روسی باید از منطقه ترانس نیستریا خارج شوند.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
موسسه «حرکت حقوق» عراق به اظهارات السودانی درباره ادامه حضور نیروهای آمریکایی در این کشور واکنش نشان داد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: نیروهای غیررسمی و شرکتی باید تعیین تکلیف شوند و اگر دولت نمی‌خواهد تعیین تکلیف شود باید به صورت شفاف اعلام کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نیروهای شرکتی امنیت شغلی ندارند و لازم است با این افراد قرارداد کار معین منعقد شود تا طرف قرارداد دولت باشند.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که پیروزی بر داعش در این کشور باید با خروج نیروهای بیگانه از عراق تکمیل شود.
کوثری با بیان اینکه سردارسلیمانی نیروهای مقاومت را سازماندهی و با انجام عملیات‌های متعدد داعش را نابود کرد افزود: با روی کار آمدن بایدن آنها درخواست احیای برجام را کردند که در راستای منافع ملت در مجلس قانون احیاء برجام را تصویب کردیم.
رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گاف‌ها و لغزش‌های زبانی‌اش، عقب‌نشینی نیروهای ارتش روسیه از شهر خرسون اوکراین را عقب‌نشینی از شهر فلوجه عراق بیان کرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروهای مسلح در عرصه‌های گونان رشد جهشی قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند که باید این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: نیروهای مسلح در سرما و گرما برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و لازم است حقوق آنان ترمیم شود.
هم‌زمان با تنش در روابط واشنگتن و ریاض، برنی سندرز، سناتور آمریکایی ضمن انتقاد از رویکرد حقوق بشری عربستان خواستار ایجاد محدودیت در قدرت این کشور برای تعیین قیمت نفت شده است.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: باید عالمانه جنگیدن را به نسل‌های آینده و نیروهای مسلح منتقل کنیم.
رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که من کردم، گشت ارشاد با وضع کنونی آن، هیچ توجیه قانونی ندارد. مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ اشاره‌ای به این نوع گشت ارشاد نکرده و حتی مصوبه ۴۲۷ شورای فرهنگ عمومی که در این زمینه مورد اشاره قرار می‌گیرد، مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفته است. این نحوه برخورد هیچ سنخیتی با امر به معروف و نهی از منکر ندارد، مواجهه باید خیلی مودبانه و دور از توهین باشد.
«جو بایدن»، رئیس کاخ سفید، گفت: «چنانچه چین به تایوان حمله کند، نیرو‌های نظامی آمریکا از این جزیره دفاع خواهند کرد.»
سازمان ملل متحد اعلام کرد در حال اعزام تیمی برای کمک به تحقیقات است؛ درحالی‌که دولت بایدن هم به کرملین درباره استفاده از سلاح‌‌های غیرمتعارف برای معکوس کردن حمله موفق نیروهای اوکراینی هشدار داد.
ویدئویی از درگیری‌ها در منطقه سبز بغداد بین افراد مسلح وابسته به جریان صدر و نیرو‌های امنیتی منتشر شده به نحوی که افراد مسلح با انواع سلاح‌های سبک و سنگین ازجمله آر پی جی به مقابله با نیرو‌های امنیتی پرداخته اند. این در حالی است که ساعاتی پیش مقتدی صدر طی سخنانی خواستار عقب‌نشینی طرفدارانش از منطقه سبز بغداد شد و تصریح کرد: در عرض یک ساعت طرفداران صدر باید از اطراف منطقه سبز و پارلمان عقب نشینی کنند و گرنه من از آنها تبری می‌جوییم. او گفت که من یک شهروند عراقی هستم و دیگر در سیاست دخالت نمی‌کنم و کناره گیری من از سیاست، یک کناره گیری شرعی براساس موضع مرجعیت دینی است.
رئیس جمهور آمریکا با توجیه تجاوز هوایی اخیر کشورش به شرق سوریه، این اقدام را برای دفاع از نیروهای آمریکایی و متناسب با قوانین بین المللی قلمداد کرد.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: همیشه در گفتگوها و مذاکرات با آقایان رؤسای ائتلاف استان‌ها بر این تأکید کرده‌ایم که سیاست شورای ائتلاف حضور نمایشی و تشریفاتی خانم‌ها نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ