پس از هشدارهای مکرر روسیه درباره تحرکات اوکراین و نزدیک شدن این کشور به ناتو، سرانجام در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، روسیه عملیات گسترده‌ای را به اوکراین، همسایه غربی خود آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق مس‌سونگون ورزقان جایگزین رضا لک در تیم کراپ‌الوند شد.
مرمت خانه پدری جلال آل احمد پس از مدت‌ها معطلی برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و تخلیه ۲۰۰ کامیون و خاور زباله‌ از بنایی که سال‌ها پاتوق معتادان بود، آغاز شده است.
ریکاردو ساپینتو می‌گوید که رسیدن به دور بعدی مرحله پلی آف لیگ کنفرانس حق تیمش بوده است.
توضیحات مجری تلویزیون از اتفاقات پس از آزاد سازی شهر بوکمال در سوریه که به دست داعشیان بود ببینید.
فیلم مانی حقیقی در تابستان سال 1401 در جشنواره تورنتو رونمایی شد و سازندگانش چند نوبت برای اکران برنامه‌ریزی کردند و حتی سازمان سینمایی حضور‌های جهانی فیلم را قانونی دانست. فیلم از 28 تیر در فرانسه نیز اکران اما با توجه به حوادث سال گذشته اکران گسترده جهانی آن متوقف شد و اکنون زمان اکران جهانی این فیلم بود اما در نهایت «تفریق» همچون «برادران لیلا» قاچاق شد و مسیری غیر از سالن‌های سینما به دست مردم رسیدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: محموله ۲۰۰ تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک با دستور ویژه قضایی ترخیص شد.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
تونل‌هایی که کاملا زیر گل‌ولای رفته‌اند. وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد. جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است و تنها تیم‌های امدادی می‌توانند در آن تردد داشته باشند.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
اعضای معتمد موافقت کردند که اسکلت چارلز برن در موزه هانتریان به نمایش گذاشته نخواهد شد، اما همچنان برای تحقیقات پزشکی با حسن نیت در مورد وضعیت آکرومگالی هیپوفیز و غول‌پیکری در دسترس خواهد بود.
هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ER قرار بود مسیر شمال شرقی را از کوالالامپور تا پکن طی کند. با این حال، حدود ۴۰ دقیقه پس از برخاستن، هواپیما در همان زمانی که ارتباطش با کنترل ترافیک هوایی قطع شد، به شدت به سمت غرب چرخید. در این زمان رادار نظامی و غیرنظامی مالزی توانست حدود یک ساعت دیگر هواپیما را شناسایی کند تا اینکه هواپیما در ساعت ۲:۲۲ بامداد به وقت محلی از محدوده رادار بر فراز دریای آندامان خارج شد.
پس از انتقال ۲۰۰ میلیون یورویی «کریستیانو رونالدو» ستاره تیم ملی پرتغال به تیم النصر عربستان، طرفداران تیم الهلال نیز از سران متمول باشگاه خود خواستند «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی را به تیم خود بیاورند.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
پرچم هواداران کرواسی به طول 200 متر پس از سفر تقریباً به تمام جهان و بسیاری از مسابقات بزرگ فوتبال از پرتغال تا روسیه، به قطر می‌آید.
بمباران شهرهای ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، اگرچه بیش از ۲۰۰ هزار کشته برجای گذاشت اما حیثیت آمریکا را به عنوان یگانه کشور استفاده کننده بمب اتم از بین برد.
بمباران شهرهای ژاپن در جریان جنگ جهانی دوم، اگرچه بیش از ۲۰۰ هزار کشته برجای گذاشت اما حیثیت آمریکا را به عنوان یگانه کشور استفاده کننده بمب اتم از بین برد.
پس از انعقاد قرارداد صادرات و فرآوردی ۲۰۰ تن زعفران ایران به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به کشور قطر ارسال گردید.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که پس از فرمان بسیج عمومی محدود، بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب به مراکز و دفاتر نیروهای مسلح این کشور مراجعه و ثبت‌نام کردند و آموزش نظامی آنها به‌زودی انجام خواهد شد.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، ۱۷۴ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
پس از پایان یک مسابقه فوتبال در اندونزی و به دلیل هجوم هواداران، حداقل ۱۲۷ نفر کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.
پس از هشدارهای مکرر روسیه درباره تحرکات اوکراین و نزدیک شدن این کشور به ناتو، سرانجام در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، روسیه عملیات گسترده‌ای را به اوکراین، همسایه غربی خود آغاز کرد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.
لوکادیا در زمان امضای قرارداد با پرسپولیس حدود ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده داشت و امروز در کمتر از یک هفته پس از اعلام رسمی انتقالش ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از دانشجویان به عنوان مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه اعتراف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ