رامین رضاییان بلافاصله پس از اخراج محمدرضا اخباری، دروازه تراکتور را گشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روی هر ضربه ایستگاهی و کرنر، این ریکاردو آلوز بود که توپ را برمی‌داشت و پشت ضربه می‌ایستاد.
بعد از درخشش لیونل مسی در مقابل اف‌سی دالاس و گل تماشایی او از یک ضربه ایستگاهی، سرمربی اینترمیامی به ستایش از این ستاره آرژانتینی و مهارت او در ضربه‌های آزاد پرداخت.
دیوید بکام در تمرینهای اینترمیامی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد تا چند روز بعد از گل تماشایی لیونل مسی برای این تیم نشان بدهد او هم همچنان مهارتش در این ضربه‌ها را حفظ کرده است.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، تاکید کرد هدفی جز گلزنی به کروز آزول در لحظه‌ای که پشت ضربه ایستگاهی در دقیقه 4+90 ایستاد نداشت.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
مربی تیم فوتبال سپاهان معقتد است که آنها موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی برابر ملوان ایجاد کرده‌اند و اسیر یک ضربه ایستگاهی شده‌اند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه ۹۵ توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند.
ستاره خط دفاعی چلسی روی یک ضربه ایستگاهی برای لحظه ای فراموش کرد بازی با حضور کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
در ثانیه های پایانی بازی پرسپولیس – هوادار علیرضا بیرانوند جلو کشید تا روی ضربه ایستگاهی دروازه تیم هوادار را باز کند اما نشد!
هالک در ادامه درخشش خود در ترکیب اتلتیکو مینیرو موفق شد در یک بازی دو گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
در ورزشگاه لوسیل تیم‌های ملی عربستان‌سعودی و مکزیک مقابل هم قرار گرفتند که مکزیکی‌ها این بازی را با نتیجه ۲-۱ بردند.
لیونل مسی دقایقی پیش در موقعیت گشودن دروازه مکزیک از روی یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت.
کوین دی‌بروینه با ضربه ایستگاهی فوق‌العاده خود موفق شد برتری سیتی مقابل لستر را قطعی سازد.
کوین دی‌بروینه با ضربه ایستگاهی فوق العاده خود موفق شد برتری سیتی مقابل لستر را قطعی سازد.
ایوب کلانتری، هافبک نساجی مازندارن روی یک ضربه کرنر پاس گل تیمش برای پیروزی مقابل گل‌گهر را ارسال کرد.
گل زیبای سروش رفیعی بازیکن کنونی پرسپولیس و سابق سپاهان مقابل الدحیل قطر از روی ضربه ایستگاهی زیباترین گل لیگ قهرمانان شد.
مدافع چپ سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل النجف با ضربه ایستگاهی تیمش را به گل رساند.
شاگردان فرزاد حسین خانی در اواسط نیمه اول روی یک کار ایستگاهی تماشایی موفق به ثبت گل دوم مسابقه با ضربه سر دیدنی شروین بزرگ شدند.
شاگردان فرزاد حسین خانی در اواسط نیمه اول روی یک کار ایستگاهی تماشایی موفق به ثبت گل دوم مسابقه با ضربه سر دیدنی شروین بزرگ شدند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ضربه ایستگاهی را نقطه قوت تیم پیکان عنوان کرد و گفت: روی یک غفلت و اشتباه گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ