لیونل مسی دقایقی پیش در موقعیت گشودن دروازه مکزیک از روی یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیاوش یزدانی و محمد دانشگر دو مدافع سابق استقلال هستند که این روزها برای قهرمانی طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر تلاش می‌کنند.
لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا برای دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، روی نام اندرسون تالیسکا خط قرمز بکشد.
مهاجم برزیلی شارجه در بهترین شرایط آماده دیدار با تراکتور شد.
چهارصد و ششمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «سرباز روز نهم! اسم تو مصطفاست» منتشر شد.
سرمربی صنعت نفت آبادان هدفی جز کسب پیروزی تیمش در دربی خوزستان را از بازیکنان خود نمی خواهد.
ژوزه مورایس برای انتخاب ترکیب خط میانی خود در مصاف با ذوب آهن شرایط پیچیده‌ای دارد.
خط خورده بزرگ تیم ملی سوژه فدراسیون جهانی شده است.
ستارگان والیبال ژاپن قهرمانی در آسیا در ارومیه و کسب سهمیه المپیک را هدف نخست والیبال این کشور دانستند.
بروسیا دورتموند در مرحله اول جام حذفی آلمان به مصاف شوتس ماینتس رفت و در یک بازی یک‌طرفه موفق شد حریفش را 6-1 در هم بکوبد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان تیم آرسنال در صحبت‌هایش از انتقال داوید رایا به آرسنال استقبال کرد و گفت مشتاق رقابت با این بازیکن است.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.
سید حسن خمینی گفت: پیش از انقلاب اسلامی هرکس مدعی روشنفکری بود باید حرف کمونیستی می زد ولی موتلفه با این جریان خط کشی داشت و نقطه اتکای آن مرجعیت شیعه بود.
سرعت بالای راننده باعث مرگ عابر پیاده‌ای که، بر روی خط کشی حرکت می‌کرد شد.
فعلا موضوع نقد توییت وحید یامین‌پور نیست؛ هرچند می‌توان فقط به این بخش بسنده کرد که بسیاری از مدیران مدنظر همین معاون وزیر با همان ویژگی‌هایی که یامین‌پور در نظر دارد، در خدمت صادقانه نمره چندان بالایی نمی‌گیرند؛ ولی هدف عبور از دامن‌زدن به دوقطبی‌ها و خط‌کشی بین «خودی» و «غیرخودی» است تا فضای نه‌چندان دوستانه‌ای که چندین ماه پیش، به‌ویژه در جام جهانی، حول محور تیم ملی شکل گرفته بود، از بین رفته و این تیم همچنان و همیشه مردمی بماند.
خسوس گایِگو، کارشناس اسپانیایی، تصمیم VAR برای رد شدن گل مارکو آسنسیو را زیر سوال برد و خط‌کشی آفساید را نیز به تمسخر گرفت.
این استاد فلسفه در عین حال یاد آور شد: نمی توان در زمینی بازی کرد که خط کشی نشده است، ما باید خطوطی را ترسیم کنیم و خطوطی که ترسیم می‌کنیم باید مورد پذیرش عام باشد. باید بتوانیم حول حفظ استقلال ایران، عدم تجزیه ایران و حفظ منافع ملی کشور با سلایق و گرایشات گوناگون وحدت ببخشیم.
از مهمترین اخبار هفته گذشته خط ریلی اردبیل – پارس آباد مطرح بود که توجیه اقتصادی برای این ریل کشی وجود ندارد و از سوی دیگر راه های تسریع بخشی به ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن مطرح شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۱۷ گفت: طی یک ماه اخیر و پس از اجرای طرح خدمت، بیش از۳۰ کیلومتر از خیابان ها و معابر سطح منطقه خط کشی محوری شده است.
کارکنان ورزشگاه الثمامه زمین چمن را برای برگزاری دیدار ایران و آمریکا آماده کرده‌اند.
رئیس موزه رضاعباسی از برگزاری نمایشگاه نقاشی خط با عنوان خطاشی از تاریخ ۳ تا ۴ آذرماه سال جاری خبر داد.
مهدی ترابی می‌توانست همانند علی قلی‌زاده مقابل انگلیس پاس گل بدهد.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات خط کشی معابر این منطقه در قالب طرح راه خدمت خبر داد و گفت: در مدت زمان یک هفته ۲۱ کیلومتر از معابر مورد رنگ آمیزی محوری قرار گرفته است.
حمید مطهری که هفته قبل در سیرجان تیم مدعی گل‌گهر را شکست داده بودند، دومین غول کشی متوالی خود را جشن گرفتند و تنها خط تیره لیگ بیست و دوم که شکست فولاد بود، را از بین بردند
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ