مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قانون جوانی جمعیت همچنان مورد انتقاد کارشناسان است. اگرچه این قانون با هدفی درست تدوین و تصویب شده است اما رویکرد و نگاه تدوین‌کنندگان این قانون به نظر می‌رسد نه‌تنها با واقعیات جامعه همخوانی ندارد، بلکه از همین قانون نه‌چندان کامل نیز تنها مفادی مورد توجه قرار گرفته‌اند که با برخوردهای سلبی و پلیسی همراه هستند.
بمب‌های خوشه‌ای آمریکا در ۷۰ سال اخیر غیرنظامیان را هدف قرار داده و تسلیحات نامتعارف از سلاح‌های بیولوژیک گرفته تا اورانیوم ضعیف‌شده و بمب اتم،از آمریکا بزرگترین جنایتکارجنگی جهان ساخته‌است.
نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی‌با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان‌دادن توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس در جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: به دنبال تقویت و هم‌افزایی در شبکه تسهیل‌گران و مبلغان عرصه جمعیت با هدف سرعت دادن به روند رو به رشد جریان فرهنگ‌ساز این حوزه هستیم.
اولین جلسه شورای هماهنگی شبکه ازدواج و جوانی جمعیت با هدف تعیین مأموریت‌های کلان، هدایت، راهبری و پیشبرد اهداف این شبکه برگزار شد.
به گفته منابع رژیم صهیونیستی تلاش برای جذب نیروی کار خارجی با هدف کاستن نیاز خود از جذب نیروی کار فلسطینی صورت می‌گیرد.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ستاد نوروزی جمعیت هلال‌احمر با هدف خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مسافران در ایام نوروز و همچنین رصد، ارزیابی و اطلاع‌رسانی روزانه خدمات سراسری هلال‌احمر در این ایام تشکیل شد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر، تیم کارشناسان فنی و متخصص هلال‌احمر با هدف بررسی علت و یا علل سانحه سقوط بالگرد این جمعیت به کرمان اعزام شد.
دبیر کل اکو گفت: کشورهای عضو اکو ۸ میلیون کیلومتر مساحت و نیم میلیارد نفر جمعیت را در خود جای داده اند، هدف این این که محیطی فراهم شود که منجر به رفاه و شکوفایی اقتصادی کشورها شود.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: فرزاد مجیدی به عنوان مشاور ورزشی این سازمان با هدف استعدادیابی جوانان هلال‌احمری در زمینه فوتبال، امروز عازم قم خواهد بود.
معاون پیش دبستانی و مهد کودک سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعالیت مدرسان کانون غنچه‌های هلال با هدف کاهش اثر مخاطرات بر کودکان خبر داد.
در حیطه پزشکی، غربالگری به عنوان یک برنامه یا راهبرد بررسی جمعیت در رابطه با یک خطر تهدیدکننده سلامت با شناسایی افراد در معرض خطر تعریف می‌شود که هدف آن شناسایی زودرس برای انجام مداخله یا مدیریت پیش هنگام ابتلا به یک بیماری و عوارض ناشی از آن است؛ بنابراین تست یا روش انجام غربالگری لازم است که دارای ویژگی‌های خاصی باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به حساس بودن تست، قابلیت تکرارپذیری و ارزان بودن آن اشاره کرد.
اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.
​طرح ملی «ایران جوان» توسط بنیاد پانزده خرداد و با حضور بانک صادرات ایران و با هدف ترغیب و تشویق زوج‌های جوان به فرزندآوری و جوانی جمعیت آغاز شد.
اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سرشماری پاییزه قرقاول با هدف تعیین جمعیت قرقاول موجود در زیستگاه‌ها و چگونگی پراکندگی آنها در مناطق استان اردبیل انجام شد.
اردبیل- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سرشماری پاییزه قرقاول با هدف تعیین جمعیت قرقاول موجود در زیستگاه‌ها و چگونگی پراکندگی آنها در مناطق استان اردبیل انجام شد.
باشگاه آموزش و رسانه (باور) با هدف ارتقاء اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر افتتاح شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «همسفران خورشید» با هدف پوشش امدادی مراسم راهپیمایی زائران امام رضا (ع) در دهه آخر ماه صفر در خراسان رضوی خبر داد.
رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: با دستور رئیس جمعیت هلال‌احمر و با هدف تقدیر از خدمات انجام‌شده توسط نیروهای امدادی، اقدامات لازم برای اعزام داوطلبان به کربلای معلی انجام شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فرایند تکمیل نقشه‌راه در حوزه امدادونجات گفت: هدف غایی جمعیت، جامعه‌محور کردن فعالیت‌های امدادی و مشارکت مردم در امر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان است.
مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، از کنترل سلامت مسافران ورودی به کشور در مرزهای زمینی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با هدف مقابله با کرونا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ