ارتش آمریکا با اصلاح قانون منع جذب متقاضیان دارای مشکل پزشکی، مجوز جذب و استخدام ۷۰۰ نیرو با اختلال رفتاری را صادر کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاخ سفید اعلام کرد که ارتش اوکراین استفاده از بمب‌های خوشه‌ای علیه نیروهای روسیه را آغاز کرده و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد این تسلیحات «کاملا موثر» بوده‌اند.
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع ویرانی های گسترده و بی سابقه در جنگ آتی علیه تل‌آویو و نقشه آمریکا برای ضربه زدن به ارتش سوریه در شرق این کشور از محورهای روزنامه های عرب زبان است.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: افراد منطقی در مسکو طی یک ماه یا یک یا دو سال متقاعد خواهند شد که مذاکره را آغاز کنند، زیرا متوجه خواهند شد که "پیروز نمی‌شوند. "
در پی سقوط‌های مرگبار اخیر، رئیس ستاد ارتش آمریکا به منظور آموزش بیشتر خلبان‌ها، دستور تعلیق تمام پروازها را تا اطلاع ثانوری صادر کرد.
یک نماینده کنگره آمریکا، سفر رئیس جمهور این کشور به اوکراین را مقدمه ساز جنگ جهانی سوم دانست.
یک نماینده کنگره آمریکا، سفر رئیس جمهور این کشور به اوکراین را مقدمه ساز جنگ جهانی سوم دانست.
ارتش ایالات متحده اعلام کرد که به جستجو برای یافتن بقایای دو شی ناشناس که در آلاسکا و دریاچه «هورون» در میشیگان ساقط کرده بود پایان داده و هیچ چیزی پیدا نکرده است.
شبکه آمریکایی می‌گوید به سندی دست یافته که نشان می‌دهد ارتش و نیروی هوایی این کشور در حال آماده‌سازی و تدارک حمله به چین است.
ایالات متحده گروه روسی واگنر را به عنوان سازمان جنایی فراملی معرفی می کند.
براساس راهنمای این دستگاه‌ها، از آن‌ها برای شناسایی شورشیان، تأیید اتباع محلی و کشور‌های ثالث که به پایگاه‌های ایالات متحده دسترسی داشتند و ارتباط افراد با رویداد‌ها استفاده می‌شد.
صالح آبادی گفت: ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
ارتش آمریکا به ژنرال آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نشان شایستگی اعطا کرد.
منابع سوری از اقدام یک پست ایست و بازرسی ارتش سوریه در عقب راندن کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی در حومه الحسکه خبر دادند.
معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا، از آمادگی این لشکر برای ورود به اوکراین در صورت تشدید تنش بین مسکو و کی‌یف خبر داد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از بنیاد هریتیج، ارتش آمریکا را «ضعیف» توصیف کرد و نوشت که در برابر خطرات قادر به دفاع از منافع ملی آمریکا نخواهد بود.
سرلشکر موسوی گفت: همه این شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سیاه کارنامه آمریکای جنایتکار و‎ رژیم کودک کش صهیونیستی اضافه خواهد شد و روزی خواهد رسید که یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و شما جوانان عزیز آن روز را به چشم خود خواهید دیده و شما خود مردان آن میدان خواهید بود.
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی را در شمال غرب استان الحسکه مجبور به عقب نشینی کردند.
در بحبوحه نگرانی‌ها درباره استفاده پنتاگون از حساب‌های جعلی در رسانه‌های اجتماعی با هدف کنترل مخاطبان خارجی، ارتش آمریکا دستور بررسی کامل عملیات‌های محرمانه جنگ روانی این کشور را صادر کرد.
ارتش آمریکا مجبور شده تا به سربازان خود کوپن غذایی بدهد.
سخنگوی پنتاگون: پرتاب آزمایشی عملیاتی موشک بالستیک قاره پیمای «مینتمن III» از سوی فرماندهی نیروی هوایی آمریکا از محل پایگاه نیروی فضایی واندنبرگ در ایالت کالیفرنیا انجام می‌شود.
نیروی دریایی آمریکا امروز مدعی شد که تلاش سپاه پاسداران پیرامون تصرف یک شناور بدون سرنشین متعلق به این کشور در خلیج فارس را خنثی کرده است!
منابع روسی از کشته شدن یک نظامی ارتش سوریه در حمله افراد مسلح از پایگاه آمریکایی از التنف به مواضع ارتش سوریه در تل طویل خبر دادند.
ارتش آمریکا امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک بالستیک قاره پیمای غیرمسلح «Minuteman ۳» را آزمایش کرده است.
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ