سرمربی فولاد معتقد است که جایگاه نساجی حضور در لیگ برتر است و از بازگشت به قائمشهر خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی رحمتی بعد از سپری کردن روزهای خوب در پدیده و تکرار آن روزهای خوب در آلومینیوم حالا در سومین تجربه سرمربیگری هدایت تیم نساجی را برعهده گرفته است.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
مدافع نساجی مازندران از روز گذشته به تمرینات این تیم برگشت.
مصطفی صداقت می‌گوید دو تیم هوادار و نساجی از نظر جدولی حساسیت بالایی ندارد اما پیشبینی می‌کند بازی سخت و درگیرانه باشد.
سرمربی اسپانیایی نساجی می‌گوید در تیم او هر بازیکنی بهتر باشد در ترکیب قرار می‌گیرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران بازی مقابل استقلال را سخت و مهم دانست و اظهار امیدواری کرد تا تیمش برابر میهمان خوب و مثبت بازی کند.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد فردا بتوانند به پیروزی مقابل نساجی دست پیدا کنند.
به دنبال شکست دو بر یک تیم نساجی در برابر مس کرمان حمید مطهری در کنفرانس خبری بعد از بازی از سمت خود استعفاء کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نتیجه تساوی یک بر یک مقابل نساجی را عادلانه دانست و گفت: دو تیم بازی خوب و جوانمردانه ای داشتند.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با اظهار این که تیمش برابر تجربه نساجی باخت،در عین حال از بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل تیم فجر سپاسی شیراز این تیم را قابل احترام دانست و گفت: بازی خوبی ارائه کرده است.
وحید امیری در بازی با نساجی هم یکی از خوب های پرسپولیس بود و شروع کننده کننده پیروزی فراموش نشدنی پرسپولیس در این بازی.
مدیرعامل نساجی می‌گوید در صورت عدم رسیدگی به ورزشگاه وطنی، مسابقات این تیم در نیم فصل دوم هم بدون تماشاگر خواهد بود.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه در پی کسب نتایج آبرومند هستیم.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه درپی کسب نتایج آبرومند هستیم.
قائمشهر- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با آنالیز و شناخت خوبی که از تیم نساجی داشتیم و با ترکیب خوب در زمین صاحب بهترین نتیجه ممکن برابر این تیم شدیم.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با ایده آل خواندن شرایط تیمش پس از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر برای بازی‌های تیم ملی درجام جهانی فوتبال گفت، تیم نساجی اکنون شرایط خیلی خوبی دارد.
در حالی که نساجی بهترین نتایج ممکن را در دیدارهای خانگی‌اش به دست آورده، نفتی‌های آبادان نتایجی کاملا ناامیدکنندای را در آبادان ثبت کرده‌اند.
جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: یک سال بسیار خوب را کنار هواداران نساجی داشتم و دلم برایشان تنگ شده است.
حمید مطهری می‌گوید اعضای تیم نساجی پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده‌اند و با تمرکز بالا برای سه امتیاز وارد بازی با ذوب آهن خواهند شد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش و پرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را نتیجه رسیدن به شرایط خوب و ایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش وپرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را رسیدن به شرایط خوب وایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
استقلال در بازی دوستانه با تیم دانشجویان در شرایطی با نتیجه دو بر یک شکست خورد که همانند دیدار با پیکان و نساجی ارائه‌گر بازی تهاجمی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ