ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه در پی کسب نتایج آبرومند هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه نساجی در مورد آخرین وضعیت تشکیل تیم فوتبال بانوان این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
دو بازیکن دیگر از تیم فوتبال نساجی جدا شدند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است.
محمد شریفی، هافبک تیم فوتبال نساجی امیدوار است با ارائه عملکردی خوب، یک‌بار دیگر به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نتیجه تساوی یک بر یک مقابل نساجی را عادلانه دانست و گفت: دو تیم بازی خوب و جوانمردانه ای داشتند.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان این که نساجی از نظر تاکتیک رو به جلو است، گفت: همیشه دوست داریم فوتبال رو به جلو بازی کنیم.
مسئولان باشگاه نساجی مازندران قرارداد حمید مطهری را برای یک فصل دیگر تمدید کردند.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با اظهار این که تیمش برابر تجربه نساجی باخت،در عین حال از بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل تیم فجر سپاسی شیراز این تیم را قابل احترام دانست و گفت: بازی خوبی ارائه کرده است.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران با تقدیم برد تیمش به هواداران گفت: فوتبال خوب و تاکتیکی بازی کردیم و همیشه درپی کسب نتایج آبرومند هستیم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی با حسرت فراوان از نمایش خوب شاگردانش برابر هوادار تقدیر کرد.
قائمشهر- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با آنالیز و شناخت خوبی که از تیم نساجی داشتیم و با ترکیب خوب در زمین صاحب بهترین نتیجه ممکن برابر این تیم شدیم.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با ایده آل خواندن شرایط تیمش پس از تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر برای بازی‌های تیم ملی درجام جهانی فوتبال گفت، تیم نساجی اکنون شرایط خیلی خوبی دارد.
تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری تدارکاتی موفق به شکست تیم نوجوانان ایران شد.
تیم فوتبال نساجی مازندران برای برپایی اردوی آماده سازی راهی آنتالیا ترکیه شد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت‌های دیدار با نساجی گفت: «ریکاردو ساپینتو» از بازیکنان استقلال شناخت خوبی پیدا کرده و با همین شناخت به ترکیب مورد علاقه‌اش رسیده است.
آخرین خرید تیم فوتبال گل‌گهر پس از یک نمایش خوب در مقابل نساجی در دیدار جریان پیروزی برابر ذوب آهن نیز یکی از بهترین نفرات این تیم بود.
حمید مطهری می‌گوید اعضای تیم نساجی پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده‌اند و با تمرکز بالا برای سه امتیاز وارد بازی با ذوب آهن خواهند شد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش و پرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را نتیجه رسیدن به شرایط خوب و ایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران
ساری- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، گفت: اشتباهات داوری در چهار بازی شروع فصل جدید لیگ بیست و دوم به ضرر تیم بوده و باعث از دست دادن امتیاز و فشار هواداران به تیمش شده است.
اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از پایان اردوی آماده سازی در ترکیه، وارد ایران شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ