قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران بازی مقابل استقلال را سخت و مهم دانست و اظهار امیدواری کرد تا تیمش برابر میهمان خوب و مثبت بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال با وجود تمام دشواری ها توانست در دومین بازی هم با برد زمین را ترک کرده و با شش امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول قرار بگیرد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار برابر پارس جنوبی جم از حس و حال بد خود حرف زد، که البته با پیروزی استقلال با روحیه خوبی ورزشگاه را ترک کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم به همین خاطر بردن استقلال در دربی را فراموش کرده‌ایم.
دروازه‌بان پرسپولیس با خوشحالی و البته کری‌های جالب توجه برای استقلال و سرمربی‌اش پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.
این بازی برای ما خیلی مهم است چون بعد از این مسابقه باید با استقلال بازی کنیم و مهم است که قبل از دربی، جایگاه و موقعیت خوبی داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با تیم مجتبی حسینی سخت است.
بازیکن استقلال گفت که دیدار با فولاد، یک بازی سخت بوده و آنها انتظار یک بازی پرفشار را داشته اند.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می‌رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مربی تیم فوتبال استقلال از دیدار تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد اما برای ما حکم بازی قهرمانی را دارد که امیدوارم به برتری برسیم.
بعد از بازی با پیکان در لیگ برتر، فصل تازه‌ای از بازی‌های سخت استقلال آغاز شده است.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
استقلال در برابر ملوان ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت برتری خود را با 4 گل جشن گرفت. در روزی که دروازه اش را هم بسته نگه داشت.
کوپال ناظمی بعد از قضاوت دشوار در بازی استقلال و تراکتور در کلاس دانش‌افزایی داوران شرکت کرد.
استقلال توانست در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در دیداری سخت و حساس با یک گل صنعت نفت آبادان را شکست دهد و هم‌نشین سرخ‌پوشان در صدر جدول شود.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
استقلال روز گذشته در یک بازی سخت و نفس گیر موفق شد با تک گل محمد محبی تیم هوادار را شکست داد و با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران می گوید نباید شرایط را برای داوران سخت کنیم، زیرا آنها نیاز به آرامش دارند.
ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می شوند؟
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.
علاقه شدید کی‌روش به بازی گرفتن از بازیکنان لژیونر سبب می‌شود تا شانس بازیکنان داخلی به حداقل برسد و در این میان تیم استقلال نیز برخی نفرات خود را از دست خواهد داد؛ تصمیمی که باتوجه به بازی‌های سخت باقی مانده بخصوص در هفته هفتم مقابل گل‌گهر و هشتم مقابل فولاد در لیگ برتر چندان به ضرر ساپینتو و استقلال نیست و شاید حتی سرمربی پرتغالی استقلال از حذف ملی‌پوشان خود نیز رضایت پنهان داشته باشد.
تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی به دلایل متعدد از جمله تقابل مربیان پرتغالی و رونمایی از ترکیب دو تیم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ