قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با اظهار این که تیمش برابر تجربه نساجی باخت،در عین حال از بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال به سودان هم باخت
تیم مجیدی باوجود گلزنی قایدی، بازی برده را باخت
تیم فوتبال ساحلی کشورمان در فینال رقابت‌های کشورهای مشترک‌المنافع برابر بلاروس شکست خورد و نایب قهرمان شد.
تیم ملی شمشیربازی سابر مردان ایران با قبول شکست برابر تیم قزاقسنان از ادامه رقابت های یونیورسیاد بازماند.
تیم والیبال دانشجویان ایران با وجود باخت برابر تیم آرژانتین، به جمع هشت تیم برتر یونیورسیاد صعود کرد.
تیم شمشیربازی سابر ایران بازهم به ژاپن باخت
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‎ها سه بر دو مغلوب بلغارستان شد و به نخستین امتیاز خود در آناهایم دست یافت.
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
اتحاد کلباء در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ امارات با نتیجه ۳ بر ۰ برابر النصر شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال ایران دیدار نخست خود در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی را با عملکردی ضعیف به ژاپن واگذار کرد و اینگونه گره صعودش سخت تر و سفت تر شد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در مسابقه دور رفت مرحله پلی‌اوت مقابل مس رفسنجان حاضر نشد و با باخت فنی روبرو شد.
سرپرست استقلال خوزستان مدعی است این تیم بابت اشتباهات داوری در این فصل متضرر شده است.
تیم‌های نبوغ اراک، نفت آبادان، صنایع هرمزگان، آویژه صنعت مشهد و ذوب آهن اصفهان در هفته پانزدهم لیگ بسکتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در بازی برگشت از جام ابوظبی، با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.
دریای بابل در دیداری حساس تیم بالانشین فجر سپاسی را شکست داد.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دیدار برابر چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی را واگذار کرد و کارش برای کسب سهمیه جهانی سخت تر شد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با متحمل شدن سومین شکست متوالی به کار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان پایان داد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با متحمل شدن سومین شکست متوالی به کار خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان پایان داد.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق‌العاده بود.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق العاده بود.
تیم ملی فوتسال ایران با قبول شکست برابر ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال آسیا، از تکرار عنوان قهرمانی در این رقابتها بازماند و سامورایی‌ها برای چهارمین بار صاحب جام شدند.
تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر هلند در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، کار خود برای مرحله بعد را سخت کرد.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که هنوز پنج تیم طعم برد را نچشیده اند.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابتهای قهرمانی جهانی برابر ایسلند صدرنشین گروه Aمتوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ