حمید مطهری می‌گوید اعضای تیم نساجی پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان را فراموش کرده‌اند و با تمرکز بالا برای سه امتیاز وارد بازی با ذوب آهن خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دومین فصل حضورش در تیم اصفهانی، به دنبال آن است که اتفاقات خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که به دنبال تغییر نگرش ۱۰ ساله در این تیم است، گفت: بازی خیلی خوبی با تیم قرقیزستان برگزار کردیم که حریف اصلا آسانی نبود.
هواداران تیم فوتبال سپاهان به احتمال فراوان یکبار دیگر استقبال خوبی از بازی تیم‌ محبوب‌شان به عمل بیاورند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه تیم بالای جدول از شرایط خوبی برای قهرمانی برخوردارند گفت: هر یک از این سه تیم تمرکز داشته باشد به طور حتم جام را بالای سر خواهد برد.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شرایط خوبی داریم و دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: شرایط خوبی داریم و دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شرایط خوبی داریم و دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز گذشته در تایلند و در مصاف با امارات که یکی از تیم های خوب فوتبال ساحلی آسیا به حساب می آید، با نتیجه 7 – 2 به برتری رسید.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه این تیم «تک و تنها» است و از آن به خوبی حمایت نمی‌شود، بابت شکست سنگین برابر استقلال عذرخواهی کرد.
تیم فوتبال مس کرمان برابر نفت مسجد سلیمان به سه امتیازی دست یافت که از هر نظر یک اتفاق بسیار خوب و عالی برای این تیم محسوب می شود.
«پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور که شرایط خوبی در این تیم ایجاد کرده است، مدنظر باشگاه اسپورتینگ خیخون قرار گرفته و ممکن است لیگ برتر ایران را به مقصد لیگ دسته دوم اسپانیا ترک کند.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ولز با بیان اینکه شناخت خوبی از تیم ایران دارد، گفت: دنبال کسب سه امتیاز در دیدار با ایران هستیم.
فوتبال قزوین تا اکنون حضور در لیگ برتر را تجربه نکرده اما با وجود تیم خوبی چون شمس آذر امیدوار است به این آرزوی دیرینه دست پیدا کند.
تیم فوتبال چوکای تالش اصلا شرایط خوبی ندارد و اصلا بعید نیست دومین حضور این تیم در لیگ دسته اول مانند دو سال قبل خیلی زود به پایان برسد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان، مظلوم‌ترین تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی هستند که به دنبال فوتبال خوب و بازی جوانمردانه هستند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم مس تازه به لیگ برتر آمده و نشان داده تیم خوبی است.
آبادان- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته نتیجه خوبی را کسب نکردیم به دنبال جبران هستیم و خودمان را برای بازی با صنعت نفت آماده کرده‌ایم.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه تیم خوبی را برای مسابقات آماده کردیم، گفت: دنبال کسب بهترین نتیجه از هر بازی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ