جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت طلب‌ها و منافقان سعی دارد کشورهای مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا تمام تلاش خود را برای از خنثی کردن دستاوردهای دولت عراق به وسیله استفاده از اهرم وضع تحریم‌ها، به کار گرفته است.
کاخ سفید اعلام کرد که ارتش اوکراین استفاده از بمب‌های خوشه‌ای علیه نیروهای روسیه را آغاز کرده و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد این تسلیحات «کاملا موثر» بوده‌اند.
وزیر امور خزانه‌داری آمریکا در میان اعضای کنگره اعتراف کرد که واشنگتن باید منتظر کاهش استفاده از دلار در دنیا باشد.
بسیاری از نهادهای بین ‎المللی از جمله دیوان لاهه به ابزار سیاسی کشورهای غربی به سرکردگی آمریکا تبدیل شده‌اند.
بر اساس اسناد فاش شده پنتاگون، مشخص شده است که پهپاد‌های رادارگریز آرکیو ۱۷۰ سنتینل از اواخر تابستان گذشته حداقل ۹ سورتی پرواز برای جمع‌آوری اطلاعات درباره نیرو‌های روسیه در شبه جزیره کریمه و سایر مناطق درگیری در ساحل دریای سیاه انجام داده‌اند.
یوتا نخستین ایالت آمریکا است که قانونی جدید برای محدود کردن شیوه استفاده کودکان از شبکه های اجتماعی را اجرایی می کند.
در بحبوحه جدال کلامی مقامات انگلیس و روسیه بر سر ارسال گلوله‌های حاوی اورانیوم ضعیف‌شده، مقام ارشد روس می‌گوید آمریکا از این نوع گلوله‌ها در عراق استفاده کرد.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.
بیش از نیمی از ایالت های آمریکا استفاده از نرم افزار تیک تاک را در ادارات و دستگاه های دولتی ممنوع کردند.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: آمریکا و کره جنوبی به استفاده کره‌شمالی از سلاح اتمی پاسخ هماهنگ و مؤثر می دهند.
سنای آمریکا لایحه ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیوئی تیک تاک را در همه تلفن‌ها و دستگاه‌های دولت فدرال آمریکا تصویب کرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نشست شورای اجتماعی و اقتصادی این سازمان بیانیه‌ای در محکومتی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن قرائت کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی از سوی روسیه در جنگ اوکراین را که تهران و مسکو بشدت رد کرده اند، همچنان تکرار می‌کند.
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت که دولت آمریکا احتمالاً میلیاردر معروف این کشور و مؤسس شرکت اسپیس‌ایکس را به‌دلیل اظهاراتش درباره اوکراین، تحت تحقیقات فدرال قرار خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن ضمن بازنگری در روابط با عربستان پس از تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، از آنچه وی «تهدید ایران» نامید غافل نخواهد شد.
آمریکا نسبت به «عواقب فاجعه‌بار» استفاده احتمالی مسکو از سلاح اتمی در جنگ اوکراین هشدار داد.
سخنگوی کاخ سفید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به بکارگیری انرژی به عنوان سلاح متهم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر به آمریکا توصیه کرد به اصل چین واحد و بیانیه های مشترک دو کشور پایبند باشد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: زمانی منافع ملت ایران در مذاکرات تأمین می‌شود که آمریکا تضمین دهد از برجام خارج نمی‌شود و اگر وارد برجام شد، از مکانیزم ماشه نتواند استفاده کند.
غول‌های بانکی ایالات متحده مانند جی پی مورگان چیس و بانک آمریکا در مجموع با بیش از یک میلیارد دلار جریمه به علت استفاده کارمندان از ابزارهای پیام‌رسانی تأیید نشده، مواجه شده‌اند.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در یک نشست تلفنی به خبرنگاران گفت که مقامات روسی «در چند هفته گذشته» آموزش‌هایی را درباره هواپیماهای بدون سرنشین در ایران انجام داده‌اند.
وزیر خارجه چین تأکید کرد تلاش آمریکا برای جدایی تایوان از چین، محکوم به شکست است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ