سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نشست شورای اجتماعی و اقتصادی این سازمان بیانیه‌ای در محکومتی پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن قرائت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اقدام آمریکا در جلوگیری از میزبان ایران برای اجلاس سازمان بین‌المللی دریانوردی گفت: سوءاستفاده سیاسی آمریکا از نهادهای فنی سازمان ملل هیچ حدی ندارد.
یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت که مجوز مالی در بحبوحه تحقیقات امنیتی دیپلماتیک وزارت امور خارجه در مورد سوء استفاده احتمالی از اطلاعات طبقه بندی شده به حالت تعلیق درآمده است.
معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل از سوءاستفاده آمریکا از میزبانی این نهاد برای فشار بر دیپلمات‌های روس انتقاد کرد.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا از یک سو و درگیری میان نمایندگان عربستان و امارات در جنوب یمن از سوی دیگر، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
یک دادگاه فدرال اقدام به انتشار کیفرخواست علیه دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری سابق آمریکا را با ۳۷ فقره اتهام در ارتباط با سوءاستفاده از اسناد طبقه‌بندی شده کرد؛ از جمله ۳۱ مورد نگهداری عمدی اطلاعات مربوط به دفاع ملی آمریکا.
یک پژوهشگر امور بین‌الملل با اشاره به درگیری‌های مسلحانه در سودان تاکید کرد که قدرت‌های منطقه‌ای و بین المللی با سوء استفاده از این درگیری‌ها به دنبال تحقق منافع خود هستند.
بنا به گفته این نهاد، برنامه ویروسی که بر روی دستگاه‌های تلفن همراه اپل نصب می‌شده از حفره‌های امنیتی نرم‌افزاری آسیب‌پذیر سوءاستفاده می‌کرده است.
یک وبگاه غربی در گزارشی از نحوه سوء استفاده غیر اخلاقی ارتش آمریکا از نظامیان خود در جریان جنگ افغانستان پرده برداشته است.
نماینده دائم سوریه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی بر مداخله آمریکا و برخی کشورهای غربی در عملکرد این سازمان تاکید کرد.
رهبران کمیسیون فدرال تجارت آمریکا شرکت هایی را که از هوش مصنوعی برای نقض قوانین علیه تبعیض یا فریبکاری سوء استفاده می کنند، تعقیب خواهد کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست «اجلاسی برای دموکراسی» از سوی آمریکا را ابزاری برای سواستفاده از حقوق بشر دانست.
ایالات متحده آمریکا و برخی از کشورهای هم پیمانش، خواهان کنترل های داخلی و بین المللی سختگیرانه تر برای مقابله با ارتقا و سوءاستفاده از جاسوس افزارهای تجاری شدند.
وزارت امور خارجه چین ضمن تأکید بر تلاش برای دستیابی به راه حل سیاسی بحران در شبه جزیره کره، از آمریکا خواست به سوء استفاده از مفهوم امنیت ملی پایان دهد.
وزارت دفاع آمریکا امروز اعلام کرد که از «کمک های نظامی» دریافت شده اوکراین از سوی واشنگتن سوء استفاده هایی شده است.
یک مقام دولت آمریکا می گوید واشنگتن اطمینان دارد که کمک های اختصاصی به اوکراین، در جای درست صرف می شود.
سوری ها در حالی با تبعات زلزله ویرانگر و تحریم‌های سزار آمریکا دست و پنجه نرم می کنند که تکفیری ها هم مجددا تحرکات خود را شروع کرده‌اند.
امیر عبداللهیان گفت: به یکباره قطعنامه‌ای علیه ایران روی میز گذاشته شد و آمریکا و سه کشور اروپایی از آژانس سوءاستفاده سیاسی کردند. ما ضمن پایبندی به حقوق بین‌الملل و تعهدات بین‌المللی خود در برابر این تحولات، اقدام متقابل و موثر انجام می‌دهیم.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
وزیر خارجه چین نسبت به سوءاستفاده آمریکا از بحران بوجود آمده در منطقه تایوان هشدار داد.
وزیر خارجه چین نسبت به سوءاستفاده آمریکا از بحران بوجود آمده در منطقه تایوان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ