یوتا نخستین ایالت آمریکا است که قانونی جدید برای محدود کردن شیوه استفاده کودکان از شبکه های اجتماعی را اجرایی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم‌های پیشرفته‌تر دیگر که از رادار یا سنسور اولتراسونیک برای تشخیص حضور کودکان در خودرو استفاده می‌کنند، نسبتا نادر هستند و خودرو‌های کمتری به آن مجهز می‌شوند.
رگولاتور فضای سایبری چین پیش نویس دستورالعملی برای سخت تر کردن محدودیت های مربوط به استفاده از اپ، پایانه های هوشمند و فروشگاه های اپلیکیشن برای کاربران زیر سن قانونی آماده کرده است.
طبق گزارشی جدید یک قابلیت مهم اپل که به والدین اجازه می دهد میزان استفاده کودکان از دستگاه را کنترل کنند، ماه هاست که مشکل دارد.
"ژولت دمترُویکس" رئیس انجمن بین المللی مطالعات اعتیادهای رفتاری از مشکلاتی می گوید که جامعه برای سازگاری با استفاده از فناوری و عادات جوانان امروزی با آن مواجه است.
افزایش ساعات استفاده کودکان از فضا‌های مجازی این روز‌ها به معضلی برای برخی خانواده‌ها تبدیل شده است، از سوی دیگر والدینی هم هستند که از کودکان برای کسب درآمد در این فضا‌ها بهره می‌برند.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیمانکاران از افراد زیر ۱۵ سال به عنوان کارگر استفاده می‌کنند و در محله درکه نیز دیدیم که پیمانکاران از کودکان استفاده می‌کنند.
مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران با اشاره به چالش‌های آموزشی افراد طیف اوتیسم، گفت: برای کودکان طیف اوتیسم که در سن سنجش قرار دارند باید از ابزار‌های متناسب با سن خودشان در جهت آزمون‌های مورد نیاز استفاده شود و حداکثر امکانات و شرایط برای ورود کودک اوتیسم به مدارس اوتیسم فراهم شود.
مصرف آلوئه‌ورا در افراد دارای بیماری‌های التهابی روده، کودکان کمتر از ۱۲ سال، زنان باردار و شیرده، آپاندیسیت، روده تحریک‌پذیر، قاعدگی و خون‌ریزی، مشکلات کلیوی، یبوست مزمن، بواسیر ملتهب، پروستاتیت، سیستیت، اسهال خونی، زخم جراحی، تیروئید پرکار و افراد دیابتی ممنوعیت دارد.
یک مطالعه جدید بزرگ نشان می‌دهد استفاده از صفحه نمایش توسط کودکان می‌تواند مغز در حال رشد آن‌ها را با ورود به دوره نوجوانی تغییر دهد و خطر ابتلا به اختلالات خلقی را افزایش دهد.
استفاده روزانه از عسل و آویشن در کودکان بالای یک سال در درمان سرفه‌های طولانی بسیار موثر است. همچنین نباید از تاثیر مصرف میوه‌های دارای ویتامین C و نیز سبزیجات تازه در بهبود سرفه کودکان غافل شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان خردسال مبتلا به دیابت نوع ۱، مانند بزرگسالان، می‌توانند با استفاده از «لوزالمعده مصنوعی» قند خون خود را کنترل کنند. این امر در تنظیم قند خون کودکان کم سن و سالی که به دیابت مبتلا هستند، نقش بسزایی دارد.
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره تغذیه کودکان و نوجوانان، نسبت به بروز مسمومیت بر اثر استفاده بیش از حد از ویتامین‌ها در کودکان هشدار داد.
برای جلوگیری از مکیدن انگشت کودکان، می‌توان با استفاده از پماد دکسپانتنول در کنار ناخن‌ها و ایجاد طعم تلخ، کودک را از ادامه این رفتار منع کرد، در موارد شدیدتر مکیدن انگشت باید از مشاور کودک و نوجوان کمک گرفت.
نویسندگان در این مطالعه بیش از ۲۰۰ نظرسنجی انجام دادند و دریافتند که ۷۹ درصد از والدین گزارش داده‌اند که فرزندانشان(سن ۱۲ سال و کمتر) از لوازم آرایشی صورت و بدن که برای کودکان عرضه می‌شوند(مانند اکلیل، رنگ صورت و برق لب) استفاده می‌کنند.
در زمان سرماخوردگی کودکان والدین تلاش می‌کنند با هر راهکاری به درمان کودک بپردازند. بهتر است به جای استفاده از دارو‌های شیمیایی از روش‌های درمان خانگی برای بهبود نشانه‌های سرماخوردگی استفاده کنید.
در این مطالعه دانشمندان برای آزمایش فرضیه خود از موش‌های اصلاح ژنتیکی شده استفاده کردند. آن‌ها کشف کردند که موش‌های تحت تست رویانی که عمدتاً مواد ژنتیکی مادری دریافت می‌کردند جمجمه و مغز بزرگتری داشتند در حالی که بدنشان کوچک‌تر بود. آن‌هایی که مقادیر نامتناسبی مواد ژنتیکی پدری دریافت کرده بودند نیز بدنی بزرگ‌تر، اما جمجمه و مغز کوچک‌تری داشتند.
بیماری روماتیسم کودکان اگر به موقع تشخیص داده شود بهبود می‌یابد بر همین اساس کودکان باید در صورت بروز عوارض به پزشکان مراجعه کرده و دارو‌های تجویز شده را مورد استفاده قرار دهند.
تیمی از متخصصان و پزشکان ایرانی با استفاده از ژن‌درمانی روشی منحصر به فرد به نام کارتی‌سل‌تراپی را برای درمان کودکان سرطانی ارائه کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیمانکاران شهرداری تهران از کودکان سو استفاده کرده و آنها را برای جمع آوری زباله به کار می‌گیرند.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران اظهار کرد: در حال حاضر عمده‌ترین مشکلات ما مربوط به دارو‌های آنتی‌بیوتیک به ویژه شربت‌های آنتی‌بیوتیک است که برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکنون این شربت‌ها دچار کمبود است. در حوزه دارو‌های آنتی‌هیستامین در حال حاضر کمبودی نداریم.
محققان دانشگاه Riverside کالیفرنیا در حال توسعه آستین‌های رباتیکی هستند که به کودکان مبتلا به فلج مغزی کمک می‌کند تا با استفاده از آن‌ها بازوی خود را کنترل کنند.
گروهی از محققان ایرانی از یک ربات مجهز به واقعیت مجازی و آلات موسیقی مجازی برای آموزش به کودکان مبتلا به اوتیسم استفاده کردند و شاهد تغییرات اندکی در ارتقای توان موسیقایی آنها بودند.
با ورود به سایتی که با عنوان اینترنت کودک معرفی شده، خطاب به پدران و مادران گفته شده که با استفاده از چند روش می‌توانند دسترسی فرزندان خود را به سایت‌های مختلف اینترنت مدیریت کنند.
بر اساس این پیش‌نویس جدید استفاده از اشخاص کمتر از ۱۸سال در تبلیغات فضای مجازی و همچنین تأیید کالا‌های مورد مصرف کودکان ممنوع است و هرگونه تأیید دارو، فرآورده‌های شیر نوزاد، نوشیدنی‌ها و سایر مواد غذایی که به‌عنوان جایگزین کامل‌کننده یا مکمل شیر مادرند ممنوع می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ