گروه های فلسطینی پس از دیدار با بشار اسد رئیس جمهور با صدور بیانیه ای بر نقش محوری سوریه در تقویت مقاومت فلسطین تأکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت‌الاسلام میردامادی به آیه ۳٠ سوره فصلت اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در راه دین استقامت داشته و پای‌مردی کنیم و یکی از مهم‌ترین اقدامات در این مسیر پذیرش ولایت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) است.
مریخ‌نورد شش‌چرخه استقامت در نمونه‌برداری از مریخ، از یک رودخانه باستانی کمک گرفته است.
حسین کیهانی دونده استقامت ایران با پایان دوران محرومیت دوپینگ خود در مسابقات جایزه بزرگ کشور شرکت کرد.
بازگشت طلایی دونده استقامت ایران در پایان محرومیت دوپینگ
رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه ما امروز از مسیر مبتنی بر سنت‌های الهی و فرهنگ استقامت و حرکت مردمی فاصله گرفته‌ایم، در حالی‌که در دوران دفاع مقدس امکانات حداقلی داشتیم ولی خداباوری، عدالت و ایمان حاکم بود؛ امروز در صنعت و اقتصاد مشکل داریم چون از فرهنگ دوران دفاع مقدس دور شدیم و مسیر را درست نمی‌رویم.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
دانشمندان با بررسی تصاویر استقامت، با دانه‌های رسوبی درشت و قلوه‌سنگ‌ها روبه‌رو شدند که می‌توانند نشان‌دهنده یک رودخانه خروشان باستانی در سیاره سرخ باشند.
در پی اتفاقات رخ داده ناهنجار در مسابقات استقامت فارس، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقبیح این رخداد از رسیدگی فوری این مساله خبر داد.
نبوغ طی پنجاه و یکمین پرواز خود که از ارتفاع ۱۲ متری بالای سطح مریخ انجام شد، از مریخ‌نورد «استقامت» (Perseverance) عکس گرفت. در پس‌زمینه این عکس، استقامت را می‌توان بدون حرکت در خاک سرخ سیاره مشاهده کرد که در میان سنگ‌های بزرگ پراکنده در چشم‌انداز سیاره سرخ، تقریبا قابل تشخیص نیست.
مریخ‌نورد «استقامت» ناسا شروع به جمع‌آوری نمونه‌هایی از سنگ «Berea» از سطح سیاره سرخ کرده است.
عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه گفت: آمریکا و عربستان فکر می کردند که جنگ یمن سریع و سرنوشت ساز خواهد بود، اما استقامت مردم یمن باعث شد که سر شیطان بزرگ به سنگ بخورد.
فرمانده کل سپاه ایمان و استقامت را راز جاودانگی شهدا دانست و گفت: سالی که گذشت، سال ایستادگی و حضور مردم در صحنه، دشمن را مأیوس کرد و پیروزی‌های امروز به دلیل استقامت بی‌بدیل ملت ایران است.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی بانوان کشور در حالی برگزار شد که دختران برای برگزاری این رویداد مدت ها انتظار می کشیدند.
کاوشگر مریخی استقامت فرایند ذخیره سازی ۱۰ نمونه پشتیبان روی سیاره را تمام کرده است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
به تازگی ماموریت استقامت ناسا اولین لوله ذخیره، حاوی نمونه‌های سنگ‌های گرانبهای خود را روی شن‌های مریخ رها کرد و رکوردی از موادی را که در یک مأموریت آینده می‌توان به زمین بازگرداند، به جای گذاشت. مقامات ناسا در بیانیه‌ای روز چهارشنبه ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اعلام کردند که این یک لحظه کلیدی در جستجوی حیات در مریخ است.
کاوشگر استقامت صدای طوفان  گرد و خاک و دانه های غبار که به ابزار ناسا برخورد می کنند را ثبت کرده است.
مریخ نورد استقامت ناسا به تازگی به ابزاری جدیدی برای تبدیل دی اکسید کربن به اکسیژن قابل تنفس مجهز شده است.
مریخ نورد استقامت(Perseverance) ناسا که در نقطه عطف اکتشافات خود قرار دارد تاکنون هفت بار در سیاره سرخ اکسیژن تولید کرده است. این موضوع نویدبخش بازدیدهای آینده انسان از مریخ است.
از میان ۵ نماینده ایران، محمد گنج خانلو به مدال طلا رسید و دونده‌های الجزایر و امارات دوم و سوم شدند.
کاوشگر استقامت ناسا برای دوازدهمین بار از خاک و سنگ مریخ نمونه برداری کرد.
حضرت محمد (ص) فرمود: «خواب روزه‌دار عبادت است، سكوتش تسبیح، عملش قبول شده و دعایش پذیرفته است‌» و امام صادق (ع) فرمود: «هر مؤمن روزه‌‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا ‌خونش ریخته شده است‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ