نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در شرایط کنونی، رئیس‌جمهور پیشین این کشور، فرد پیروز خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا معتقد است که شرکت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور، مانع اجرای عدالت است.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
براساس تازه‌ترین نظرسنجی، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان پیشتاز بوده و در انتخابات عمومی نیز رقیب دمکراتش را شکست خواهد داد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گوید که احتمالا در پرونده مربوط به انتخابات ۲۰۲۰ متهم خواهد شد.
تیم حقوقی رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواستار برگزاری دادگاه وی پس از انتخابات بعدی ریاست جمهوری در این کشور شدند.
ترامپ در مصاحبه با نشریه «پالتیکو» گفت حتی اگر دادگاه او را در اتهامات اعلام شده، گناهکار تشخیص داده و محکوم کند، باز هم از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کنار نمی‌کشد.
پنس قرار است کمپین ریاست جمهوری خود را در ۷ ژوئن آغاز کند.
وزیر خارجه سابق آمریکا و از نامزدهای پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد اگر رئیس‌جمهور پیشین این کشور دوباره انتخاب شود، اوکراین و دموکراسی در آمریکا پایان می‌یابد.
رهبران حزب جمهوری‌خواه مانند سناتور "لیندسی گراهام" هشدار دادند که اگر ترامپ را به عنوان نامزد معرفی کنیم "نابود خواهیم شد". با این وجود، این که آیا مخالفت رهبران حزب جمهوری خواه با ترامپ موثرتر خواهد بود یا نه یک پرسش باز و با پاسخی نامشخص است.
معاون سابق رئیس جمهور آمریکا در اندیشه نامزدی برای رسیدن به کرسی کاخ سفید است.
شرکت تحقیقاتی که رئیس جمهور سابق آمریکا برای اثبات ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور استخدام کرده بود، از یافتن مدرکی دال بر این ادعا، ناکام مانده بود!
«انتخابات اخیر میاندوره‌ای کنگره آمریکا این نکته را روشن کرد که اقبال به ترامپ و رویکرد‌های وی در سطح ملی، به مراتب کمتر از اقبالی است که به او در درون حزب جمهوریخواه وجود دارد. مساله‌ای که در نوع خود زنگ خطر را برای جریان همراه با ترامپ و البته منتقدان وی در حزب جمهوریخواه به صدا درآورده که اگر قرار باشد ترامپ یا فردی مورد حمایت او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند، این امکان کاملا محتمل است که جمهوری‌خواهان متحمل شکست شوند.»
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسما اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست‌جمهوری خواهد شد.
ترامپ گفت: ما پیروز می‌شویم، چون با همه قدرت مبارزه می‌کنیم و جو بایدن دیگر نمی‌تواند چهره کشور ما باشد.
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
پلوسی گفت: ترامپ فردی است که صداقت انتخابات ما را خدشه دار کرده است، به سوگند ریاست جمهوری خود احترام نمی‌گذارد و افراد عجیب و غریبی را به دفاتر خود راه می‌دهد که ارزش‌های دموکراسی ما را نمی‌شناسند.
ترامپ در پلتفرم تراث سوشال (Truth Social) خود نوشت: «آن‌ها دوباره در حال کار هستند. دستگاه‌های رأی‌دهی در تعداد زیادی از شعب کار نکرد و مردم مجبور شدند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند، سپس خسته شدند... و هزاران نفر از صف‌های رای گیری خارج شدند.»
رئیس جمهور سابق آمریکا ادعا کرده است که حزب جمهوری خواه کنترل هر دو مجلس کنگره را در دست خواهد گرفت.
رئیس جمهور سابق آمریکا، با شرکت در انتخابات ایالت فلوریدا برای انتخاب فرماندار این ایالت، به «ران دسانتیس» رقیب احتمالی خود در رقابت های درون حزبی انتخابات ریاست جمههوری ۲۰۲۴ رای داد.
طبق برخی گزارش ها، ترامپ روز دوشنبه همین هفته در گردهمایی اوهایو نامزدی ریاست جمهوری خود را اعلام خواهد کرد.
دونالد ترامپ طی سخنرانی در جمع هوادارنش در تگزاس باری دیگر تاکید کرد که نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ "جعلی و دزدی" بود.
ترامپ نوشت: حالا بطور قطع معلوم شده است که اف. بی. آی ماجرای لب تاپ هانتر بایدن را پیش از (برگزاری) انتخابات پنهان ساخته بود، بنابراین آن‌ها با این آگاهی که ترامپ به راحتی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز خواهد شد، مرتکب این عمل شدند.
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ