براساس تازه‌ترین نظرسنجی، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان پیشتاز بوده و در انتخابات عمومی نیز رقیب دمکراتش را شکست خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتشار پیامی ویدیویی با حمله به بی‌کفایتی جو بایدن، به اروپا هشدار داد که در صورت پیروزی در انتخابات، کشورهای اروپایی باید هزینه نظامی واشنگتن به اوکراین را پرداخت کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه دنیا به وقوع جنگ جهانی سوم بسیار نزدیک شده، بار دیگر ادعا کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، فوراً به جنگ روسیه و اوکراین خاتمه می‌دهد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، ایالات متحده را در عرض شش ماه سروسامان خواهد داد. او در اظهاراتی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان برای مقابله با بحران مرزی و پایین آوردن قیمت‌ها، تورم و نرخ جرم‌وجنایت در آمریکا نیاز دارد، گفت: شنیدم دی‌سانتیس (فرماندار فلوریدا) می‌گوید هشت سال. به هشت سال نیاز نیست. به چهار سال نیاز نیست. به شش ماه نیاز است. در عرض شش ماه می‌توان کار‌ها را انجام داد.
دونالد ترامپ در ویدیویی، گفت اگر سال آینده دوباره به کاخ سفید برگردد، در روز اول یک فرمان اجرایی را امضا خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که فرزندان «مهاجران غیرقانونی»، شهروندی خودکار ایالات متحده را دریافت نخواهند کرد.
دسانتیس همچنان به نظر اصلی‌ترین گزینه ریاست‌جمهوری است که ترامپ یا بایدن نیست. به‌رغم رأی پایین‌اش، زمان زیادی که هنوز در کارزار مقدماتی باقی مانده و اتفاقات متعددی که در این فاصله می‌تواند بیفتد امید او و هوادارانش را حفظ می‌کند. بررسی‌های فایوسرتی‌ایت هم نشان می‌دهد کسی که در این فاصله با انتخابات، این میزان حمایت را داشته است، شانس ۱ به ۳ برای پیروزی دارد و این، شانس کمی نیست.
دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه ضمن تبریک به رجب طیب اردوغان بابت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه, او را دوست خوب توصیف کرده است.
وزیر خارجه سابق آمریکا و از نامزدهای پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد اگر رئیس‌جمهور پیشین این کشور دوباره انتخاب شود، اوکراین و دموکراسی در آمریکا پایان می‌یابد.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات ایالات متحده را کاملا از منظر اقتصادی از چین بی‌نیاز می‌کند. وی تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری، عنوان بهترین کشور برای تجارت را از چین می‌رباید.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
مدیر اجرایی شبکه اجتماعی توئیتر بر این باور است که در صورت بازداشت رئیس جمهور سابق آمریکا، زمینه پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۴ فراهم می شود.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی انتخاباتی و در جمع هواداران خود مدعی شد او تنها کسی است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور می‌تواند مانع وقوع جنگ جهانی سوم شود.
با این پیروزی، ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یابد.
«فائق زیدان» رئیس دستگاه قضایی عراق ضمن سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد گفت حکم بازداشت دونالد ترامپ در ارتباط با ترور شهیدان سلیمانی و المهندس صادر شده است.
رئیس شورای عالی قضایی عراق گفت که مسئولیت دستگاه قضایی عراق در مجازات عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی چند برابر است و این دستگاه در اتخاذ اقدامات قانونی علیه هر کسی که ثابت شود در این جنایت دست داشته است تردید نخواهد کرد.
دیسانتیس با کسب حمایت لاتین تبارهای فلوریدا و دور کردن آنان از دموکرات‌ها جایزه‌ای حیاتی در مسیر پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی به آن حزب داد. شکست نامزدهای مورد حمایت ترامپ در انتخابات نشان داد کنترل ترامپ بر حزب جمهوری خواه بالاخره ممکن است از بین برود.
"کیلی مک انانی" سخنگوی سابق کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری ترامپ در شبکه خبری "فاکس نیوز" اعلام کرد که سخنرانی پیروزی دیسانتیس "باید پیام آینده حزب باشد". روزنامه "نیویورک پست" متعلق به "روپرت مرداک" دیسانتیس را "دی فیوچر" معرفی کرد و او را آینده حزب جمهوری خواه دانست و حملات اخیر ترامپ را "نمایشی شرم آور" توصیف کرد.
بسیاری از نامزد‌های طرفدار سرسخت دونالد ترامپ برنده شدند، اما خیلی از آن‌ها هم شکست خوردند یا در رقابتی نزدیک هنوز امیدوار مانده‌اند. بایدن از این که حزب او نسبت به دونالد ترامپ (۲۰۱۸) و باراک اوباما (۲۰۱۰) کمتر در کنگره کرسی از دست داده خوشنود است
نامزد‌هایی که از دروغ بزرگ ترامپ در مورد به سرقت رفتن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیشین حمایت می‌کنند باعث ایجاد سردرگمی و تردید در مورد موجودیت و ماهیت دموکراسی امریکا در سال ۲۰۲۴ میلادی می‌شوند.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
عضو ائتلاف فتح عراق اعلام کرد که دولت جدید عراق پیگیر پرونده ترور فرماندهان پیروزی خواهد بود و ترامپ را محاکمه خواهد کرد.
ترامپ مدعی شد: ایران خیلی مشتاق توافق با من بود! من می‌توانستم یک هفته بعد از [پیروزی در] انتخابات با ایران توافق کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ