ترامپ نوشت: حالا بطور قطع معلوم شده است که اف. بی. آی ماجرای لب تاپ هانتر بایدن را پیش از (برگزاری) انتخابات پنهان ساخته بود، بنابراین آن‌ها با این آگاهی که ترامپ به راحتی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز خواهد شد، مرتکب این عمل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
ترامپ بایدن را به دلیل فساد تاریخی مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده بایدن از جنگ اوکراین سود برده اند و اکنون دولت بایدن میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکایی برای اوکراین هزینه کند.
وجود این نوار می‌تواند ادعا‌های ترامپ مبنی برای این که هر چیزی که از کاخ سفید به عمارت خود در فلوریدا برده بود، به طور خودکا ر از طبقه‌بندی خارج شده و یا این که همه از آن آگاه بودند را به چالش بکشد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
برای آنان و برای همه کسانی که هنوز آنان را قهرمان می‌دانند هیچ اخلاقی در تجارت یا اقتصاد وجود ندارد. بیرحم‌ترین‌ها برنده می‌شوند.
این معامله با یک شرکت املاک و مستغلات سعودی است که قصد دارد هتل، ویلا و زمین گلف با برند ترامپ را به عنوان بخشی از پروژه ۴ میلیارد دلاری املاک در عمان بسازد.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
شرکت انبوه‌سازی دارالارکان عربستان برای ساخت یک هتل، زمین گلف و تعدادی ویلا تحت برند ترامپ با شرکتش قرارداد بسته است.
انتخابات میان دوره‌ای زمینه ساز رقابتی بزرگ میان ترامپ و دیسانتیس برای نامزدی جمهوری خواهان است و این احتمال را افزایش داده که برنده آن رقابت با رئیس جمهور فعلی دموکرات روبرو شود که تلاش کرده برای نامزدی و انتخاب مجدد از هرگونه چالش مخربی اجتناب ورزد.
بسیاری از نامزد‌های طرفدار سرسخت دونالد ترامپ برنده شدند، اما خیلی از آن‌ها هم شکست خوردند یا در رقابتی نزدیک هنوز امیدوار مانده‌اند. بایدن از این که حزب او نسبت به دونالد ترامپ (۲۰۱۸) و باراک اوباما (۲۰۱۰) کمتر در کنگره کرسی از دست داده خوشنود است
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه سفرهای انتخاباتی‌اش، در دفاع از خود درباره نگه داشتن اسناد محرمانه دولتی، پای «جرج اچ.دابلیو بوش» را وسط کشید!
گفته می‌شود رئیس جمهور سابق آمریکا قصد داشته به اف‌بی‌آی پیشنهاد دهد تا اسنادی که در ژانویه ۲۰۲۱ با خود به خانه‌اش برده را با اسنادی مرتبط با همدستی وی با کرملین، معاوضه کند.
رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری اش به شاه اردن پیشنهاد کرده است که کنترل کرانه باختری را بر عهده گیرد، پیشنهادی که او را تا مرز سکته برده است!
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که به‌تازگی با یورش پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) به اقامتگاهش در فلوریدا جنجال‌ساز شده، در مجموع دست کم ۳۰۰ فقره سند طبقه‌بندی‌شده را نزد خود نگه می‌داشته است.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور آمریکا دست کم ۳۰۰ فقره اسناد طبقه‌بندی‌شده را در «مار-ئه-لاگو»، عمارت وی در فلوریدا نگه داشته بود.
ترامپ نوشت: من محترمانه از اف‌بی‌آی می‌خواهم این اسناد را به سرعت به همان جایی که از آن برده است، بازگرداند. متشکرم.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ