وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود ۸۰۰ سالن و زمین چمن در حال تحویل است و ان شالله مابقی هم در فرصت مناسب تا پایان سال تحویل داده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس برای کسب جام در لیگ برتر و درخشش در لیگ قهرمانان، به وضوح نیاز به جذب مهاجم جدید دارد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که بازیکنان باکیفیتی برای این تیم جذب شده اند گفت: با وجود داشتن چنین بازیکنانی بازهم قول قهرمانی تراکتور را نمی دهم.
ژوزه مورایس می‌گوید با محدودیتی که فدراسیون در بودجه در نظر گرفته جذب بازیکن خارجی نمی‌تواند کمک خاصی بکند.
ستاره فوتبال ایران در لیست خرید نایب قهرمان اروپا جایی ندارد.
نشریه معروف ایتالیایی از افزایش قابل توجه پیشنهاد قهرمان عربستان برای جذب پوگبا خبر می دهد.
یوونتوس با کریستیانو جونتولی، مدیر سابق ناپولی، برای حضور در این باشگاه به توافق رسیده است.
نیوکسل در فصل 2022-2023 درخشان ظاهر شد و با کسب رتبه چهارم لیگ برتر موفق شد پس از نزدیک به 20 سال غیبت، دوباره به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
نساجی به واسطه حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود یارگیری را آغاز کرده است.
خبرنگار شبکه الکاس قطر مدعی است که الاتحاد همچنان خواستار به خدمت گرفتن احمد نوراللهی است.
مارکو وراتی دوست دارد از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید ملحق شود، جایی که بخت قهرمانی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت، اما رئال علاقه‌ای به جذب او ندارد.
یکی از خبرنگاران اسپانیایی با بیان اینکه دو ملی پوش ایرانی تیم فوتسال پالما بازیکنان تعیین کننده‌ای هستند، به بررسی شرایط پالما در آستانه دیدار با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.
به درخواست ژاوی، بارسلونا برای بازگشت به سطح اول فوتبال اروپا و رقابت برای فتح لیگ قهرمانان، در تابستان به دنبال جذب هفت بازیکن، بدون پرداخت حتی یک یورو است.
باشگاه فولاد خوزستان به دنبال جذب مهاجمی خارجی برای حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.
فدراسیون‌های کاراته و انجمن‌های ورزشی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو درخواست جذب مربی خارجی داشتند.
مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری رقابت های دو صحرا نوردی قهرمانی باشگاه های کشور با شعار حفاظت محیط زیست گفت:همواره به دنبال جذب مخاطبان جدید هستیم.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، از جذب بانوان ورزشکار دارای سهمیه‌های المپیک و قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
طی توافقی بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان هر رشته که مشمول قانون سرباز قهرمان هستند، می‌توانند جذب آموزش و پرورش شوند.
پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال است.
تيم انبوه سازان هوتن با جذب تعدادى از ستاره هاى كشتى آزاد ايران به دنبال قهرمانى در ليگ برتر خواهد بود.
در صورت جذب محمد محبی، فقط یک جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال وجود خواهد داشت و این احتمال جدایی برخی از بازیکنان تیم را نیز افزایش می دهد.
در صورت جذب محمد محبی، فقط یک جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال وجود خواهد داشت و این احتمال جدایی برخی از بازیکنان تیم را نیز افزایش می دهد.
سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد
استقلال هم برای ساختن تیمی رویایی برای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا به شدت دنبال بازگرداندن قائدی است اما ورود این رقیب اماراتی کار را برای جذب مهاجم تکنیکی سابق آبی‌ها سخت می‌کند
بازیکن گابنی پس از این که به دلیل قانون جذب خارجی‌ها نتوانست در لیگ بیست و بکم برای گل‌گهر به میدان برود، به صورت قرضی به استقلال تاجیکستان پیوست تا با حضور در لیگ قهرمانان آسیا، حضورش در ایران را قانونی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ