برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس نظر جالبی در خصوص حضور تیم ملی ایران در جام جهانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
کادنا سِر مدعی است رئال مادرید در اقدامی غیرمنتظره برای به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ از یوونتوس تلاش می‌کند که به نظر می‌رسید راهی چلسی خواهد شد.
به نظر می‌رسد محمد ربیعی قصد داشته سیلوا مدافع برزیلی استقلال را به تیم خود اضافه کند.
به نظر می‌رسد که تصمیم خانواده گلیزر، مالک منچستریونایتد، برای فروش این باشگاه تغییر کرده است.
با توجه به صادر شدن ویزای بردیا سعادت به نظر می‌رسد که او در هفته سوم بالاخره لباس تیم ملی را بر تن خواهد کرد.
میرکو تاکولا، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، کلودیو رانیری را یک گزینه خوب برای هدایت ناپولی معرفی می‌کند اما از نظر او این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.
ترکیب دو طعم کاملا متفاوت ترش و شیرین، شاید کمی عجیب به نظر برسد. ترکیبی که به خلق مزه‌ای غیر منتظره و متمایز ختم می‌شود و برخلاف تصور عامه، نظرات بسیاری را نیز به خود جلب می‌کند. گوشفیل چرب و شیرین وقتی در کنار دوغ ترش و شور می‌نشیند، به انفجار مزه‌های مختلف در دهان منجر شده و تجربه‌ای خاص، دلچسب و غیرقابل‌پیش‌بینی را به ارمغان خواهد آورد.
به نظر می رسد والیبال ایران در این فصل سری ‌آ فقط یک نماینده خواهد داشت.
در شرایطی که جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان جاری محتمل به نظر می‌رسد این ستاره برزیلی قصد دارد فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهد.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
به نظر می رسد یولیان ناگلزمان به نیمکت باشگاه چلسی نزدیک شده است.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده‌ای گرفته که به نظر می‌رسد بازگشتی هم ندارد.
سردار آزمون تصمیم ناراحت کننده ای گرفته که به نظر می رسد بازگشتی هم ندارد.
در حالی که به نظر می‌رسد روزهای حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت پی‌اس‌جی به شماره افتاده، امروز اسمی غیرمنتظره به عنوان نامزد جانشینی او مطرح شده است: استیون جرارد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال دیدار حساس شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان را عنوان تماشاگر ویژه زیر نظر خواهد داشت.
رامین رضاییان در 32 سالگی و بعد از جدایی غیرمنتظره از پرسپولیس حالا به اوج فوتبال خود رسیده؛ مدافعی باکیفیت از نظر فنی و البته رفتاری.
برکناری مربی موفق کشتی روسیه از سوی میخائیل مامیاشویلی اتفاقی نبود که به سادگی از کنار آن گذشت؛ به نظر جامبولات تدیف نمی‌خواهد جهانی سال آینده و المپیک پاریس را از دست بدهد.
برخلاف سال‌های گذشته اینطور به نظر می‌آید که در مصاف با انگلیس شاهد زوج جدیدی در قلب خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران باشیم.
مصطفی آجورلو مدیرعاملی باشگاه استقلال در حالی و در اتفاقی غیرمنتظره جای خود را به علی فتح‌الله زاده داد که به نظر می‌رسد این تغییر ناگهانی ریشه در مشکلات و چالش‌های مدیریتی این باشگاه داشته است.
مسئولان کشور قطر قوانین انضباطی جدیدی را برای آن دسته از هوادارانی که در مدت زمان برگزاری جام جهانی به این کشور سفر خواهند کرد، در نظر گرفته‌اند.
مدافع چپ نساجی، بعد از یکی دو فصل بدشانسی، شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی داشته باشد.
مدافع چپ نساجی بعد از یکی دو فصل بدشانسی شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می رسد می خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر همانند نساجی نقش مهمی داشته باشد.
ساعت ۵:۳۰ صبح امروز قطار مسافربری طبس - یزد در حال حرکت در مسیر خود بود که در محدوده ایستگاه مزینو (در محدوده شهرستان طبس-استان خراسان جنوبی) از ریل خارج شد. برابر گزارش اولیه پنج واگن از ریل خارج شده است، اما ابعاد این فاجعه رو به تکوین است تا جایی که دو تن از وزرا عازم محل حادثه شده اند و بر شمار جان باختگان افزوده می‌شود.
با این حضور به نظر می‌رسد اختلاف‌ها به پایان رسیده است یا اینکه وزیر ورزش قصد ایجاد تغییراتی در این فدراسیون ورزشی که خودش متخصص آن است را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ