به نظر می‌رسد محمد ربیعی قصد داشته سیلوا مدافع برزیلی استقلال را به تیم خود اضافه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریح دمیرال از آتالانتا جدا می‌شود و به لیگ برتر فوتبال عربستان سعودی نقل مکان می‌کند.
درحال حاضر اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ، طارمی را با دقت در نظر دارد و بایستی دید که چه سرنوشتی در انتظار طارمی خواهد بود.
شمس آذر قزوین که این فصل تازه به لیگ برتر صعود کرد یک خرید تازه انجام داده است.
بازیکن جوان فصل گذشته شاهین تابان بوشهر لیگ برتری شد.
منابع فرانسوی معتقدند اگر پی اس جی بتواند ویکتور اوسیمن را بخرد، کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد بیش از پیش ترغیب خواهند کرد.
دو خرید سرشناس ملوان در یک روز
هافبک دفاعی فصل پیش تیم خلیج فارس ماهشهر در لیگ برتر پیش‌رو پیراهن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر تن می‌کند‌.
خرید کردن بخش استاندارد یک زندگی مدرن است. شاید شما از آن دسته افرادی هستید که به راحتی می‌توانید ساعت‌ها را در فروشگاه‌های گوناگون سپری کنید، قیمت‌ها را در اقلام متفاوت مقایسه کنید و از این کار لذت ببرید، یا شاید ترجیح می‌دهید به صورت آنلاین محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی یک میلیون تن گندم خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم از آغاز سال جاری تاکنون در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته ۳۲ درصدی رشد داشته است.
به نظر می‌رسد در صورت تداوم حضور لوئیز کامپوس در پاری سن ژرمن، تکلیف نخستین خرید این باشگاه روشن شده است.
هفته آینده بورس کالا در کنار خودروهایی مانند فیدلیتی، کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو برای نخستین مرتبه میزبان خودروی ریسپکت نیز خواهد بود و هرکدام از این خودروها شرایط متفاوتی برای عرضه دارند.
میلاد شیخ سلیمانی مدافع 30 ساله شمس آذر به نفت مسجدسلیمان پیوست.
سه بازیکن جدید به تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه شدند و در لیست دیدار مقابل صنعت نفت قرار گرفتند.
روایت طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس شورای اسلامی از اوضاع نابسامان خودرو را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بعد از انتقال غیرمنتظره دالی بلیند هلندی به بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی لوکاس هرناندز مصدوم، یک ستاره سابق هلندی می‌گوید او ممکن است در بایرن به مشکل بربخورد.
پس از موقعیت طلایی که مقابل دروازه پرتغال از دست رفت، حالا طارمی پس از چهار سال، فرصت جبران آن صحنه را دارد.
وزارت جهاد کشاورزی از آغاز فصل خرید گندم تاکنون حدود یک میلیون و ۴۱۱ هزار محموله گندم به ارزش ۷۶۰ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال را از کشاورزان خریداری کرده است.
پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب ایوان ایلیچ، هافبک بااستعداد و صربستانی ورونا بوده و آماده آغاز مذاکرات با این باشگاه ایتالیایی است.
شرکت بازرگانی دولتی اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود هفته آینده خرید تضمینی گندم از مرز ۷ میلیون تن عبور کند.
سنگ‌های بسیاری به‌عنوان شهاب‌سنگ در سایت‌ها فروش اینترنتی فروخته می‌شود که به اعتقاد «حجت کمالی» پژوهشگر و مدیر موزه شهاب‌سنگ‌ایران، هیچ‌کدام اصل نبوده و فروش آن‌ها هیچ‌گونه اعتباری ندارد. کمالی به قیمت‌های نجومی، عجیب و غیرواقعی این کالا در سایت‌ها عجیب اشاره می‌کند و می‌گوید: «برخی از شهاب‌سنگ‌ها در آگهی‌ها با قیمت‌های‌میلیاردی معامله می‌شوند که اغلب فروشنده‌های آن‌ها اعتقاد دارند این شهاب‌سنگ‌ها مریخی یا شهاب‌سنگ‌های کره‌ماه هستند.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مردی که عشق را کشت!/ ربودن و شکنجه یک کودک از سوی راننده تاکسی اینترنتی/ سگ‌های ولگرد گوش نوجوان اهوازی را تکه کردند!/ فداکاری پلیس برای نجات دختر ۶ ساله/ پدر کودک آزار بازداشت شد/ قاتل: به من زن نمی‌دادند!/ بخشش قاتل به خاطر رضای خدا
یک خرید دیگر فصل قبل یحیی از پرسپولیس جدا شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ