اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شیرهای لندنی شکست تلخی را در خانه مقابل استون ویلا با دو گل تجربه کردند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لستر، می‌گوید تیمش اگر کمی هم شانس بیاورد می‌تواند به هدف‌هایی این فصل داشته دست پیدا کند.
بازگشت ریس جیمز، ستاره مصدوم چلسی، به تمرینات این تیم در آستانه دیدار فردای آبی‌ها مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان بهترین خبر برای گراهام پاتر به حساب می‌آید.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی به دنبال تمام کردن کار در وقتهای قانونی است ولی از ضربات پنالتی ترسی ندارد و به صعود امیدوار است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید مالکان باشگاه از نتایج ضعیف تیم عصبانی هستند ولی همچنان از او حمایت می‌کنند.
گراهام پاتر سرمربی چلسی می‌گوید کریستین پولیشیچ، ستاره مصدوم این تیم، به بازگشت نزدیک شده و در تمرین‌های سبک و گرم کردن بازیکنان این تیم اضافه شده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با دورتموند در لیگ قهرمانان مراحل حذفی این لیگ را بالاترین سطح فوتبال دانست و گفت هماهنگ شدن خریدهای جدید چلسی زمان‌بر خواهد بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی این تیم با فولام می‌گوید خریدهای بزرگ زمستانی برای تیمش هیجان‌انگیز است ولی کادر فنی را با چالشی جدید هم مواجه خواهد کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار حساس تیمش با لیورپول گفت برای یورگن کلوپ و تیمش احترام زیادی قائل است ولی به تیمش اطمینان دارد و پیروزی را از آن چلسی می‌داند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با منچسترسیتی گفت بعد از کسب نتایج ضعیف انتقادها طبیعی است ولی مربیان مطرح فوتبال از جمله گواردیولا برای او و تیمش احترام قائلند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معتقد است که حادثه رخ داده برای خانواده رحیم استرلینگ تاثیر منفی روی عملکرد این بازیکن نداشته است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید حکیم زیاش، ستاره مراکشی تیمش، باید صبور باشد و درخشش در جام جهانی به معنای راه‌یابی اتوماتیک به ترکیب ثابت چلسی نیست.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، مدعی شد از مقطع تعطیلی جام جهانی برای پیشرفت تیمش استفاده می کند.
صحبت‌های گراهام پاتر، سرمربی چلسی، درباره پیشرفت در روند بهبود مصدومیت ریس جیمز امیدهای انگلیس را در آستانه جام جهانی افزایش داده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، تاکید کرد هدف تیمش در دیدار با دینامو زاگرب کسب پیروزی خواهد بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، که فردا در مقابل تیم سابقش برایتون قرار می‌گیرد در آستانه این بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، اذعان داشت رحیم استرلینگ می تواند در پست های مختلف به او کمک کند.
در آستانه بازی شنبه شب چلسی و یونایتد، گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از تیم اریک تن هاخ تمجید کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، در آستانه اولین دیدار لیگ برتری که روی نیمکت این تیم می‌نشیند در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی، در آستانه دیدار تیمش با سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ