فدراسیون جهانی والیبال در نشست هیات رئیسه خود در جمهوری دومینیکن به موضوع ویزای تیم ملی ایران ورود کرد و با حمایت کامل از والیبال ایران یک مصوبه تاریخی برای این موضوع داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم ملی زنان ایتالیا بعد از حذف از جام جهانی بیانیه‌ای منتشر کرده و حمایت نشدن از طرف فدراسیون فوتبال این کشور را تنها دلیل حذف زودهنگام‌شان دانستند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران می‌گوید برای موفقیت در جام جهانی حمایت فدراسیون را نیاز دارد.
فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در پی حرکت ناجوانمردانه ورزشکار اوکراینی روی سکوی مسابقات جهانی، این ورزشکار را توبیخ کرد.
کمیته المپیک کویت چتر حمایت خود از حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا برای ریاست کمیته المپیک آسیا را برداشت.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: با حمایت وزیر ورزش وجونان  و تایید فدراسیون جهانی، در سال جاری میزبان فینال سوارکاری  پرش فدراسیون جهانی خواهیم بود.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
درگیری کارلوس کی‌روش با یورگن کلینزمن و متعاقبا بیانیه تند فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از کی‌روش، یکی از ماجراهای فراموش‌شده تیم ملی در جام جهانی 2022 است.
رییس فدراسیون هاکی گفت: امیدوارم بعد از جام جهانی آفریقای جنوبی هاکی از اتاق در بسته خارج شود و مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد.
میزان کمک‌ها مادی و حمایتی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برای المپیک 2024 پاریس نسبت به دوره گذشته از افزایش 125 درصدی حکایت دارد.
فدراسیون بین‌المللی از سرپرست کمیته پیکل‌بال ایران تقدیر و از کاندیداتوری دبیرکل ایرانی حمایت کرد
رنکینگ جدید فدراسیون جهانی حکایت از سقوط همه بازیکنان ایران در هر دو بخش مردان و بانوان دارد به جز نیما عالمیان؛ این بازیکن که در رنکینگ قبل 40 پله سقوط داشت اینبار 44 پله صعود داشته است.
متولیان فدراسیون کشتی همچنان در صدد آن هستند تا با حمایت و همکاری بیشتر حامیان مالی، زمینه برگزاری رقابتهای جام باشگاه‌های جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی مهیا شود.
متولیان فدراسیون کشتی همچنان در صدد آن هستند تا با حمایت و همکاری بیشتر حامیان مالی، زمینه برگزاری رقابتهای جام باشگاه‌های جهان در هر دو رشته آزاد و فرنگی مهیا شود.
نایب‌رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر به حمایت از عملکرد تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش در جام جهانی پرداخت.
رقیب بهداد سلیمی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تبلیغات خود را آغاز کرد و خواستار حمایت ورزشکاران شد.
دختر المپیکی رویینگ ایران گفت: برنامه‌ای که برای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی دارم، حمایت ویژه از ورزشکاران نخبه است چون اگر خودم حمایت می شدم، الان باید در قهرمانی جهان مدال می گرفتم.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از جام جهانی در بودجه امسال به فدراسیون فوتبال اختصاص داد تا عوامل مختلف به تقویت تیم ملی کمک کنند.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از دغدغه‌های بازیکنان بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتن ویلچرهای استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جانبازان و معلولین با حمایت وزارت ورزش این مشکل را حل کند تا به دلیل مسائل سخت افزاری، سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین از اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان بازدید کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.
دین محمدی، پیشکسوت فوتبال گفت: در این مقطع که زمان زیادی تا جام جهانی نداریم عوض کردن سرمربی تیم ملی اشتباه است، رسانه‌ها، فدراسیون و همه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در دیداری با رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از حمایت همه جانبه از این رشته ورزشی خبر داد.
سرمربی پیشین تیم ملی شطرنج با اشاره به نتایج المپیاد جهانی و نزول نمایندگان ایران گفت که فدراسیون در حمایت از ملی پوشان کم کاری می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ