«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به چین به بهانه حمایت تسلیحاتی ادعایی از روسیه هشدار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
وزیر دفاع آمریکا نسبت به آمادگی و حفظ توان نیروهای ارتش این کشور هشدار داد و گفت با کناره‌گیری برخی فرماندهان ارتش برای اولین بار در تاریخ، دو قوای رزمی بدون فرمانده مانده‌اند.
سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.
دویچه بانک با اشاره به اینکه اجرای سیاست‌های انقباضی پولی توسط بانک‌های مرکزی، اقتصاد جهانی را تهدید می‌کند، نسبت به وقوع موجی از نکول بدهی شرکتی به ویژه در آمریکا و اروپا هشدار داد.
شرکت متا پلتفرمز به دلیل عدم پیروی از هشدار دادگاه عالی اتحادیه اروپا درباره انتقال داده های کاربران اروپایی فیس بوک به سرورهای آمریکا با جریمه بی سابقه روبرو است.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز هشدار داد: هر روز که از سرگیری مذاکرات می‌ گذرد، ما به نقطه بی‌ بازگشت نزدیک می‌ شویم.
مقامات دولت آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نزدیکان او هشدار دادند تا از هر گونه اقدام تحریک آمیز و ایجاد تنش علیه جو بایدن خودداری کنند.
فیلیپین و آمریکا امروز رزمایش نظامی مشترک و گسترده ای را آغاز کردند؛ تمرین های نظامی ۳ هفته ای که هشدار چین را در پی داشت.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هر گونه اقدام غرب علیه نیروهای و اتباع این کشور در مولداوی مصداق حمله به این کشور تلقی خواهد شد.
وزارت امور خارجه ترکیه به اتباع این کشور برای سفر به آمریکا و اروپا با توجه به تشدید اقدامات ضد اسلامی و نژادپرستانه هشدار داد.
به گفته رئیس شاخه دفاع سایبری فرانسه کشورهای اروپایی با دادن مجوز به تیم های دفاع سایبری آمریکا برای نظارت بر شبکه هایشان، خود را در معرض خرابکاری های این کشور قرار می دهند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
سخنگوی وزارت خارجه چین هشدار داد توافق امنیتی آکوس بین آمریکا، انگلیس و استرالیا رقابت تسلیحاتی در منطقه را تشدید می‌کند.
امیرعبداللهیان گفت: پیام‌های آمریکا برای رسیدن به توافق به دست ما می‌رسد. در روز‌های اخیر پیامی را از آمریکا در این رابطه دریافت کردیم. مسیر دیپلماسی به خوبی جریان دارد. اما برخی مقامات آمریکایی با اظهاراتی ریاکارانه در رسانه به گونه‌ای حرف می‌زنند که در تعارض با پیام‌های دیپلماتیک آنهاست.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
سخنگوی کرملین در سخنانی به آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا هشدار داد: سخنان «زلنسکی» فراخوانی به آغاز جنگ جهانی است.
رئیس جمهور ترکیه از هشدار به آمریکا و یونان درباره جزایر مورد مناقشه با آتن خبر داد.
جذب پزشکان ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، اروپا و آمریکا، زنگ خطر کمبود پزشک متخصص و مجرب در کشورمان را به صدا در آورده است. تا جایی که محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در تربیون‌های مختلف، این موضوع را هشدار داده و گفته است که ادامه این روند، منجر به وارد کردن پزشک خارجی خواهد شد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه با هشدار به آمریکا و غرب در صورت هر گونه حمله احتمالی، بار دیگر تصمیم مسکو برای استفاده از سلاح هسته‌ای را تکرار کرد.
نماینده ایران در آژانس عنوان کرد: جزئیات گزارش‌های مدیرکل، جلوه‌ای قوی از سطح بی‌سابقه شفافیت در برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای ایران بر اساس موافقتنامه جامع پادمان با آژانس است.
رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در پیامی به ارتش تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای میزبان آنها در خصوص تهدید امنیت کشورمان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ