سخنگوی دولت با اشاره به حضور امروز خود در یکی از دانشگاه‌های تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به گفتگو با منتقد و معترض، به‌عنوان یک وظیفه ادامه خواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
سجاد جلوداریان با شادی پس از امتیازش در بازی دیشب والیبال ایران برابر ایتالیا به چهره اول شبکه‌های اجتماعی در بعد ورزشی تبدیل شد.
مدیر مرکز گفتگوهای بشردوستانه سوئیس با علی اصغر خاجی دیدار در مورد آخرین وضعیت سیاسی و انسانی در لیبی و یمن گفتگو کردند.
حسین محمدی پاکبان زحمتکش شهرداری تهران است که چند کودک بی سرپرست را حمایت می‌کند.
برنامه بدون تعارف به سراغ مادری رفته که با نجات عده‌ای از بند، دل‌های زیادی را شاد کرده است.
گری نویل در گفتگو با بی بی سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.
الشرق الاوسط به نقل از منابعی در وزارت امور خارجه آلمان نوشت: نشست دیپلمات‌های ارشد سه کشور آلمان، فرانسه و بریتانیا با علی باقری‌کنی که در اسلو برگزار شد، بر درخواست از تهران برای توضیح درباره منشا ذرات اورانیوم بسیار غنی شده تمرکز داشت.
تنها مدال‌آور تیروکمان ایران در کاپ آسیایی با اشاره به اینکه پیش از این هم در این رقابت‌ها دو بار قهرمان شده بود، گفت: سومین طلایی که کسب کردم به لحاظ فنی، ارزش و اعتبار بالاتری دارد.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
اصلا مگر مدرس و مصدق و بهار پول و ماشین و خانه می‌گرفتند؟ کی در مجالس اول همین جمهوری اسلامی هم از این خبر‌ها بود؟ چند سال پیش مسعود فراستی منتقد فیلم در گفتگو با مجله مهرنامه گفته بود نگاه مجید مجیدی کارگردان تغییر کرده است و یک بار به او گفتم می‌دانی چرا نگاهت تغییر کرده؟ قبول نداشت و گفتم، چون قبلا از درون پیکان موازی و رخ به رخ به مردم نگاه می‌کردی و حالا در ماشین شاسی بلند از بالا.
فتح‌الرحمان محی‌الدین، فرمانده پیشین نیروی دریایی سودان معتقد است که هیچ مسیری برای گفتگو با نیرو‌های پشتیبانی سریع وجود ندارد. وی به الجزیره می‌گوید: «همه شورشیان در گذشته مطالباتی داشتند که قابل گفتگو بود. اما مطالبات نیرو‌های پشتیبانی سریع قابل گفتگو نیست، چراکه آن‌ها خواهان فروپاشی ارتش سودان هستند، در نتیجه مذاکره امکان‌پذیر نیست.»
سیاستمدار معروف هندی که به همراه برادرش دوران محکومیت را سپری می‌کند، هنگامی که برای معاینه پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شدند درحال گفتگو با رسانه‌ها بودند که ناگهان یک مهاجم مسلح به آن‌ها نزدیک شده و با شلیک گلوله دو برادر را به قتل رساند.
محمد رضا باهنر در گفتگو با آخرین خبر گفت: مسئله اغتشاشات جمع شده، اما حل نشده، حکومت باید کار‌های سخت بکند، مردم باید مطمئن شوند که در حکومت تاثیر می‌گذارند. معتقد به اصلاح در چهارچوب قانون اساسی و اصل ۱۷۷ هستم. نیاز به یک تریبون آزاد برای اعتراضات مردم در چارچوب قانون داریم.
پولیتیکو می‌نویسد که امریکا امیدوار است تا با «ادغام» اسراییل در منطقه، یک بلوک عربی- اسراییلی قدرتمند علیه ایران در منطقه ایجاد کند. بلینکن در عین حال تاکید کرد که تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط اسراییل با کشور‌های عربی، به هیچ‌وجه جایگزین پیشرفت گفتگو میان اسراییل و فلسطین نیست.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم گفت: بخش فرهنگی و اجتماعی قرارگاه عفاف و حجاب از نظر ما باید به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل شود.
مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است این تیم در حال پیشرفت است و نتایج بسیار بهتری در نیمه دوم مسابقات کسب می‌کند.
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
وزیر امورخارجه عمان گفت: چالش‌های بسیار و اختلافات زیادی وجود دارد ما در عمان معتقد هستیم تنها راه حل مشکلات فقط گفتگو و تفاهم است.
این همه تأکید اصلاح‌طلبان بر گفتگو با جوانان معترض و مخالف هم جالب توجه است، چون هیچ گاه ندیدیم این تأکید را بر گفتگو خودشان با مخالفان داشته باشند، به میان جوانان مخالف و منتقد و معترض به اصلاح‌طلبان بروند، حرف‌شان را و شعار‌ها و اعتراض‌شان را مستقیم گوش دهند.
مطهری گفت: برخی جریان‌ها اساسا از شنیدن صدای مخالف و منتقد هراس دارند. متأسفانه یک تفکر خطرناک که در کشور ساری و جاری است، این است که هیچ‌گونه نقد یا اعتراضی به جمهوری اسلامی ایران وارد نیست؛ چرا‌که این نظام یک نظام مبتنی بر تفکرات اسلامی است و با این تصور هرگونه گفتگو، نقد یا اعتراضی مردود قلمداد می‌شود.
یک استاد دانشگاه تهران معتقد است: خواسته‌های عقلانی دانشجویان باید محقق شود و مابقی را به گفتگو واگذار کرد.
نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: براساس تصمیمات اولیه اتخاذ شده قرار بر این است که دامنه نوسان در سال آینده تا ١٠ درصد تغییر کند. تا زمانی که اقتصاد کشور قابلیت پیش‌بینی‌پذیری نداشته باشد؛ نمی‌توان دامنه نوسان را در اعداد بالا مانند ٢٠ درصد یا ٣٠ درصد افزایش داد؛ چراکه یکباره سهامداران تحت تاثیر تصمیمی مانند افزایش احتمالی قیمت گاز تا ٦٠ درصد متضرر می‌شوند و دارایی‌های خود را از دست خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ