مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است این تیم در حال پیشرفت است و نتایج بسیار بهتری در نیمه دوم مسابقات کسب می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول را از دست داد.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول آرا از دست داد.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
قم- طی مراسمی با حضور معاون سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور «محمد حسین بازگیر» به عنوان مدیر کل جدید محیط‌ زیست استان قم معرفی شد.
فردای ازدواج محمدرضا گلزار شایعه عجیبی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آمار مسمومیت دارویی در روز ازدواج این بازیگر زیاد شده است. احسان گل محمدی این شایعه را رد کرد
روی غفلت و‌ لو دادن توپ در بدترین نقطه زمین بد موقع گل خوردیم و بخاطر دو گلی که در نیمه اول خوردیم بازی از دستمان در رفت
سجاد بازگیر اینبار با پاس خود یک امتیاز را به حساب ملوان بندرانزلی واریز کرد.
مهاجم ملوان با وجود درخشش در بازیهای قبلی در دو مسابقه مقابل استقلال حریف مدافعان مستحکم آبی‌پوش نشده است.
سجاد بازگیر هم در مسیر صعود ملوان به لیگ برتر و هم در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان کلیدی مازیار زارع یا در واقع مهم‌ترین مهره این مربی بوده است.
سجاد بازگیر از روی نقطه پنالتی اختلاف با گل‌گهر را با حداقل رساند.
مهاجم ملوان یک گل ارزشمند به نساجی زد تا ملوان یک بار دیگر جایگاه خود را در جدول رده‌بندی لیگ تثبیت کند.
دکتر جولیان دسیلوا، جراح زیبایی با استفاده از یک نرم افزار نقشه برداری دیجیتال چهره نشان داده چهره‌ی این بازیگر ۳۴ ساله ۹۳/۶۵ درصد متقارن است. این محاسبه بر اساس نسبت طلایی زیبایی «فی» صورت گرفته است، یک نسبت ریاضی که نام خود را از فیدیاس، مجسمه ساز یونانی گرفته و از آن برای محاسبه‌ی جذابیت ظاهری استفاده می‌شود.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
خرم‌آباد- «امیر محمد بازگیر» ووشوکار جوان لرستانی مدال طلای مسابقات جهانی اندونزی را از آن خود کرد.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.
مهاجم هلندی در دیدار‌های دو هفته گذشته برابر تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان نتوانست به گلزنی‌های خودش ادامه دهد و حالا صدرجدول گلزنان را با سجاد بازگیر (ملوان انزلی)، کوین یامگا و محمد محبی (استقلال) شریک شده است.
مهاجم ملوان بعد از ثبت سومین گل این فصل خود مدعی است که ضمن تلاش برای موفقیت انزلی‌چی‌ها هدف خود را برای آقای گلی دنبال خواهد کرد.
سجاد بازگیر که در هفته دوم دروازه استقلال را باز کرده بود، موفق شد این کار را در دیدار با نساجی نیز تکرار کند.
سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
در دقیقه ۲۷ بازی سجاد بازگیر روی اشتباه دو بازیکن استقلال توانست دروازه حسینی را باز کند.
پرتاب اوت بازیکن ملوان به گوشه محوطه جریمه و نزدیک به پرچم کرنر به صادق بارانی رسید و پاس رو به بیرون این بازیکن به سجاد بازگیر رسید که شوت فنی و بغل پای این بازیکن وارد دروازه شد و ملوان به گل نخست بازی دست پیدا کرد.
پس از رسانه‌ای شدن نام سیزده بازیگر سریال «بی‌نشان» جدیدترین ساخته راما قویدل، بازی احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک به عنوان نقش آفرینان جدید مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی آغاز شد.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ