دوست زن جوانی که دنی آلوز به خاطر تعرض به او زندانی شده، روز گذشته به قاضی گفته که ستاره برزیلی وی را هم مورد تعرض قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
بی‌وای‌دی دنزا N۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به نحوه قطع همکاری کریم باقری باعث رنجش خاطر سایر مربیان این تیم شده است.
لکسوس جی ایکس نسل جدید حالا با تغییر چشمگیر طراحی و به‌روزرسانی مشخصات فنی، آماده رقابت با شاسی بلندهای داغ بازار مثل لندرور دیفندر ۱۳۰ است.
شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی بر اساس پاسخ به تقاضای متنوع مصرف‌کنندگان، برند جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی انرژی نو را از خودروهای آفرود تا اسپورت معرفی کرد.
قیمت نهایی ۱۷ خودروی مونتاژی با احتساب سود ۱۷ درصد اعلام شد. این در حالی است که به گفته یک مقام مسئول، مونتاژکاران بخش خصوصی موظف شدند تا در دوره بعدی بازبینی قیمت‌ها از سوی شورای رقابت به کاهش قیمت تمام شده این خودرو‌های سواری اقدام کنند.
فریدون عباسی، نماینده کازرون گفت: نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
شورای عالی ورزش اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی جداگانه علیه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا ارائه دهد.
شاسی ماشین جدید فراری ایتالیا برای شرکت در فصل آینده 2 تا 3 کیلوگرم سبک‌تر خواهد شد.
کریستوبال مارتی، وکیل دنی آلوز، مدعی شده است که ویدیوهای دوربین مداربسته ادعای شاکی این بازیکن را کاملا رد می‌کنند.
دوست زن جوانی که دنی آلوز به خاطر تعرض به او زندانی شده، روز گذشته به قاضی گفته که ستاره برزیلی وی را هم مورد تعرض قرار داده است.
امید نورافکن که در فصول اخیر همواره بحث بازگشتش به استقلال مطرح بوده، امروز برابر تیم سابقش به میدان می رود.
هافبک ازبکستانی استقلال بابت پرداخت نشدن مطالبات خود ناراحت است و با مسئولان باشگاه وارد چالش شده است.
این خودرو از یک پکیج باتری با ظرفیت واقعی ۱۰۷.۸ کیلووات ساعت استفاده می‌کند. شارژ کامل این خودرو با شارژر استاندارد ۹.۶ کیلوواتی، ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.
ستاره انگلیس و منچسترسیتی در اواخر بازی مقابل ایران در حالی که سه شیرها در بازی مقابل ایران پیشتاز بودند وارد زمین شد و پس از گلزنی پیامی تکان دهنده و جذاب برای یک هوادار با شادی گل خود فرستاد.
حرکت کریستیانو رونالدو این روز‌ها توجهات را به خود جلب کرده است.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
دفع ناقص ایمان صادقی و غفلت مدافعین ملوان کافی بود تا مهاجم با تجربه نساجی اولین گل فصل خود را بزند.
پلیس شهر لیورپول بعد از گذشت چند ماه به کریستیانو رونالدو به دلیل ضربه زدن به دست یک نوجوان 14ساله در ورزشگاه گودیسون پارک اخطار رسمی داد.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید و جدید سویا، مدعی شد در تیم سابقش فرصت بازی نداشته و اینجا می خواهد خود را ثابت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ