سرمربی تیم هورسان رامسر تمجید ویژه ای از امین اسماعیل‌نژاد انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
ری-رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم ۲۵ سال سن داشت، گفت: این فرد پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به کلاهبرداری و اخذ وجوه از شاکیان اعتراف کرد. او همچنین معترف شد که با جعل گواهی فوت متواری شده وتصور نمی‌کرده که از سوی پلیس دستگیر شود.
رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی مجموعا ۲۰ جلسه دادگاه به طول انجامید که در آن در مجموع ۱۱۷ شاکی شکایت خود را ثبت کردند. ۵۵ نفر از شاکیان در جلسات دادگاه صحبت و قرائت لایحه داشتند و ۲۰ وکیل نیز به وکالت از شاکیان شکایت و ادله مربوطه را بیان کردند.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در راستای ترویج صلح و سازش به همت دادسرای عمومی و انقلاب استان چهار زندانی محکوم به اعدام با گذشت شاکیان از قصاص نفس رهایی یافتند.
باشگاه مس کرمان با شکایت از وحید کاظمی، داور دیدار این تیم برابر نفت آبادان به زمره شاکیان داوری پیوست.
باشگاه پرسپولیس قسط دوم مطالبات وکیل علیرضا بیرانوند را پرداخت نکرد تا این فرد نیز به جمع شاکیان سرخپوشان بازگردد.
رئیس پلیس فتای استان تصریح کرد: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده پس از مدتی نه تنها هیچ کالایی دریافت نکردند، حتیی فروشنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و اقدام به حذف آگهی از سایت کرده است.
در این جلسه وکلای حمید نوری در بخشی از اظهارات خود به ادعای مطرح شده از سوی وکلای شاکیان و همچنین دادستان سوئد و تناقضات موجود در ارجاع‎‌ها به اسناد ذکر شده، پرداختند.
قاضی مهرانفر گفت: طی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی آن، محتوای پرونده در اختیار وکلای شاکیان و متهمین بوده و آن‌ها از نزدیک در جریان موضوع هستند و پرونده را مطالعه کردند.
باتوجه به اینکه اتهام ماهان صدرات محاربه بود، اعلام رضایت شاکیان تاثیری در حکم اعدام او نداشت.
شاکیان پرونده ماهان صدرات، یکی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر ایران که با اتهام محاربه، در خطر اعدام قرار دارد، اعلام رضایت کرده و همزمان ابراز امیدواری کردند که قوه قضائیه هم در حکم اعدام این جوان بازداشتی تجدیدنظر کند.
ماجرای این پرونده از چندی پیش آغاز شد. زمانی که شکایت‌های سریالی از دزدان موبایل‌قاپ پیش‌روی ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت، رسیدگی به این پرونده را شروع کردند. طبق اظهارات شاکیان، موبایل‌قاپ‌ها با یک موتورسیکلت، در تاریکی هوا نزدیک آن‌ها می‌شدند و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردند. این افراد بیشتر در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران پرسه می‌زدند و طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.
اکثر شاکیان این پرونده در فضای مجازی با دکتر قلابی آشنا شده بودند. آن‌ها برای انجام عمل زیبایی مثلا دندان یا زیبایی‌های دیگر راهی کلینیک این مجرم می‌شدند. با این حال هیچکدام از آن‌ها موفق به ورود به داخل کلینیک نمی‌شدند و دکتر قلابی هرکدام را به بهانه‌ای از این کلینیک دور می‌کرد. بعد از آن‌هم با وعده ازدواج و سرمایه‌گذاری در زمینه تجهیزات پزشکی از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
این مرد ۲۸ساله تبعه افغانستان که نگهبان پارک بود، متهم است از اوایل امسال در بوستان مهرگان شهرک مینی‌سیتی تهران به بهانه پرسیدن ساعت به زنان حمله‌ور شده و قربانیان را در میان شمشاد‌ها و اتاقک نگهبانی در دام شیطانی‌اش گرفتار و اموال برخی زنان را سرقت کرده است. او تحت تعقیب بود و سرانجام بازداشت شد.
زورگیرانی که با روش «خفه کنی» در شمال تهران از بانوان سرقت می‌کردند دستگیر شدند که در این فیلم لحظه رویارویی شاکیان این پرونده با مجرمین را مشاهده می‌کنید.
از آنجا که شگرد و نوع سرقت‌ها به لحاظ اطلاعاتی که شاکیان در اختیار مأموران قرار داده بودند مشابه یکدیگر بود و تنها تفاوت آن در نوع خودروی سارقان بود از این‌رو مأموران به این نتیجه رسیدند که سرقت کار یک باند است. به این ترتیب پلیس با قرار دادن طعمه در مسیر‌های احتمالی سارقان موفق شد آن‌ها را در یک عملیات تعقیب و گریز شناسایی و دستگیر کند.
فیس بوک به تسویه ای با شاکیان یک پرونده مربوط به نشت اطلاعات در رسوایی کمبریج آنالایتیکا دست یافته و به این ترتیب لازم نیست مارک زاکربرگ در دادگاه شهادت دهد.
صالحی دادستان تهران خطاب به شاکیان گفت: هر کسی بر نحوی که بخواهد امنیت مردم را سلب کند برخورد عبرت آموز می‌کنیم.
صالحی، دادستان تهران خطاب؛ به شاکیان پرونده زورگیری اتوبان نیایش گفت: برخورد عبرت‌آموز می‌کنیم.
یکی از شاکیان درباره ماجرا گفت: در یکی از شرکت‌های خصوصی مشغول به کار بودم که متهم مذکور برای نصب دوربین‌های مدار بسته به شرکت آمد و در حین گفتگو ادعا کرد برادرش مدیر بانک ... در تهران است و می‌تواند مبلغ هنگفتی وام جانبازی بگیرد! من هم طمع کردم و تقاضای دریافت وام میلیاردی دادم، اما او از من خواست چند میلیون تومان به حسابش واریز کنم و چک و سفته‌ها را امضا شده به او تحویل بدهم، اما او دروغ گفته بود و بعد از واریز پول‌ها متواری شد.
یک زورگیر گستاخ که توسط نیرو‌های پلیس به دام قانون افتاده، در اظهاراتی وقیحانه خطاب به شاکیان پرونده گفت: «برو برای عینکت برف‌پاک‌کن بگیر!»
یکی از شاکیان توضیح داد: در حال عبور از یکی از خیابان‌های خلوت بودم و ماشینم سرعت کمی داشت که ناگهان مردی خودش را روی کاپوت ماشین پرت کرد و روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه وحشت کردم و پایم را روی ترمز گذاشتم. وقتی پیاده شدم، مرد جوان از درد به خودش می‌پیچید. در همین هنگام جوان دیگری هم وارد ماجرا شد و سر و صدا راه انداخت. او می‌گفت که پسر جوان مصدوم شده و اگر شکایت کند، برای من دردسر درست می‌شود. در همین هنگام جوانی که خودش را روی کاپوت ماشین من انداخته بود، گفت که نمی‌خواهد از من شکایت کند و اگر مبلغی به او بدهم، رضایت می‌دهد و خودش برای درمان به بیمارستان می‌رود.
ده روز از سومین ماه سال می‌گذرد، اما همچنان همسان‌سازی حقوق کارگران دولتی و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در وضعیتی بلاتکلیف قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ