هیئتی از شرکت انرژی توتال فرانسه به منظور رایزنی برای بهره برداری از میادین گازی لبنان با میشل عون دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در رأس هیئتی راهی پرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی شد.
وزیر دفاع روسیه در راس هیئتی بلندپایه به منظور شرکت در هفتادمین سالگرد «روز پیروزی»  کره شمالی، به پیونگ‌یانگ سفر خواهد کرد.
هیئتی از مقام‌های طالبان به رهبری امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه این گروه، به اسلو پایتخت نروژ سفر کرده اند تا در کنفرانسی درباره افغانستان شرکت کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدمات هوایی پیام را منصوب کرد.
علیرضابیگی یادآوری می‌کند که نه تنها هیئت نظارت بر رفتار نماینده که تا پیش از تایید اصل موضوع توسط دولت: «حتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس و رییس کمیسیون اصل 90 رسما اعلام کرده که کذب محض است! آقای خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفته علیرضابیگی دروغ می‌گوید و این موضوع کذب محض است و نه این پرونده و حتی مشابه این پرونده هم در کمیسیون اصل نود وجود ندارد!»
هیئت واگذاری در نخستین جلسه خود در سال جدید فهرست شرکت‌های مشمول واگذاری در سال ۱۴۰۲ را تصویب کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیئتی برای شرکت در چهارمین نشست همسایگان افغانستان در ازبکستان به سر می‌برد، با وزیر خارجه ازبکستان دیدار کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در چهارمین نشست وزیران امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان، در رأس هیئتی تهران را به مقصد سمرقند ترک کرد.
سامانه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در دو هزارمین نشست هیئت‌مدیره این شرکت با هدف یکپارچه‌سازی مصوبه‌ها و تسریع در فرآیندها رونمایی شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیئت بازرسی این کمیسیون در شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: باید زمان‌بندی واقعی، کمی و قابل پایش جهت اتمام مسکن مهر ارائه شود.
رئیس مجلس صبح امروز و پیش از آغاز سیزدهمین اجلاس روسای مجالس آسیایی با اعضای هیئت ایرانی حاضر در این اجلاس دیدار و گفتگو کرد.
سرپرست هیئت باستان‌شناسی محوطه کهنه‌قلعه گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شرکت ملّی گاز برای جبران مافات ناشی از آسیب به این محوطه ، برای حفظ این اثر ملی مشارکت کنند.
وزیرخارجه روسیه در راس هیئت بلند پایه این کشور برای شرکت در نشست گروه بیست وارد اندونزی شد.
سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی مبنی بر انتصاب شمس‌الدین فرزادی پور به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران از مذاکرات با هیئتی از بلاروس خبر داد و گفت: مذاکرات برای صدور مواد، تجهیزات و دانش فنی به این کشور ادامه دارد.
هیئتی از جهاد اسلامی فلسطین برای شرکت در نشست گروه‌های فلسطینی، شامگاه دوشنبه وارد الجزایر شد.
با تصمیم ولیعهد و حاکم شارجه، هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء امارات منحل شد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تعیین اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم خبر داد.
رییس جمهور روسیه در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد که هیاتی متشکل از ده‌ها شرکت بزرگ روسی به زودی به ایران سفر خواهد کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران از تهیه بسته‌های حمایتی از کشاورزان در این شرکت خبر داد.
با حکم شهردار تهران سید محمد فیاض به سمت رئیس هیئت مدیره شرکت یادمان سازه منصوب شد.
وزیر نیرو در احکام جداگانه‌ای، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران را منصوب کرد.
اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران یکشنبه شب پس از جلسات مذاکراتی، با حضور در مرکز اسلامی امام علی (ع) وین، در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (ع) شرکت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ