رییس مرکز نوآوری مجلس شورای اسلامی بر این موضوع تاکید کرد که مسیر نوآوری و فناوری در شرکت ملی صنایع مس ایران باز شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
مدیرعامل باشگاه نساجی در حالی که سرم دارویی گرفته بود بازی این تیم را تماشا کرد.
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» را با هدف شناسایی نیازها و ضرورت‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار می کند.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در ۳۷ رویداد برگزار شده، ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع منعقد شده است.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در همکاری با ۲۷ شتابدهنده دانش‌بنیان، تاکنون ۹۱ میلیارد تومان تامین سرمایه بذری انجام داده‌ایم.
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی درباره آمار فعالیت بانوان در شرکتهای دانش بنیان گفت: ۱۲ درصد مدیر عاملان شرکتهای دانش بنیان بانوان هستند.
زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی‌های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست. مصداق این گفته نیز ارائه طرح «راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران» توسط زاکانی است که به نوعی دولتی کوچک را در آن گنجانده بود.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:تاکنون با ۲۷ شتابدهنده از ۹۳ طرح استارت آپی به میزان ۹۱ میلیارد تومان در قالب «هم سرمایه گذاری» حمایت کردیم.
زاکانی: بهمن در مسیر نوآوری صنعت خودرو گام بر می‌دارد
مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از فعالیت ۱۹ صندوق جسورانه بورسی خبر داد و گفت: این صندوق ها به میزان ۵هزار و۴۰۰ میلیاردتومان از استارت آپها حمایت کرده اند.
مدیر کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو از ایجاد یک صندوق خطرپذیر (VC) فناوری نوظهور دیجیتال و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ ها در بیش از ۷ حوزه فناوری در این کارخانه خبر داد.
مدیر کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو از ایجاد یک صندوق خطرپذیر (VC) فناوری نوظهور دیجیتال و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ ها در بیش از ۷ حوزه فناوری در این کارخانه خبر داد.
مدیر کل دفتر نوآوری و فناوری وزارت صمت از انعقاد تفاهم نامه بزرگ با وزارت علوم خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری است.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق و سازمان ملی استاندارد با همکاری یکدیگر از تدوین و دریافت استانداردهای ملی و بین‌المللی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنند.
یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نقش فعالان زیست بوم نوآوری در کشور را ایجاد یک مسیر میانبر برای توسعه متوازن و پایدار کشور توصیف کرد.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
مدیر خانه نوآوری و فناوری روسیه از تعامل فناورانه ایران و روسیه خبر داد و گفت: روس ها خواستار محصولات فناورانه کشاورزی ایران خصوصا در حوزه دام و طیور هستند.
مدیر خانه نوآوری و فناوری روسیه با اشاره به رئوس های تعاملات فناورانه با روسیه گفت:با صادرات به روسیه جهش صادراتی خواهیم داشت.
مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:۴۷ درصد طرح‌های متقاضی سرمایه از صندوق نواوری و صندوقهای پژوهش و فناوری در حوزه سلامت هستند.
مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: بیش از ۴۰۰ شرکت در حوزه صنعت و معدن فعالیت می کند.
رئیس جهاددانشگاهی گفت: این نهاد در حال حاضر نیز در مسیر نوآوری قرار دارد تا تبدیل به زیست بوم نوآوری برای نخبگان ایرانی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ