در دومین روز رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس انواع تانک‌ها، توپ‌ها، خودروهای زرهی، یگان‌های موشکی، خودروهای پشتیبانی، پل‌های شناور و سایر تجهیزات جزو ستون‌های اعزامی به منطقه رزمایش هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه طبق برنامه در حال تکمیل دریافت تسلیحات و تجهیزات نظامی از گروه واگنر هستند.
سخنگوی وزیر دفاع چین امروز اعلام کرد: تجهیزات نظامی آمریکا، تایوان را به‌بشکه باروت تبدیل می‌کند.
بنابر گزارش رسانه های محلی، طالبان نیروهای زیادی از قول اردوی الفاروق هرات با تجهیزات پیشرفته نظامی جا مانده از ارتش آمریکا به مرز اسلام قلعه ارسال کرده است. منبع: ندای بلوچ
وزارت دفاع اعلام کرد: وزارت دفاع بر خود فرض می داند به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار سپاه قرار دهد
فرمانده کل انتظامی کشور: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می‌گیرد، خودرو و اماکن اقدام‌هایی را انجام دادند و به صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین همکاران من به صورت جدی در این سه حوزه عمل می‌کنند به صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود؛ به فرد توجه و تذکر داده می‌شود و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند.
ژاپن اعلام کرد صادرات ۲۳ نوع تجهیزات ساخت نیمه رسانا را محدود می کند.
وزارت دفاع ارمنستان امروز با رد ادعای جمهوری آذربایجان اعلام کرد: یگان نیروهای مسلح یا تجهیزات نظامی ارمنستان در قره باغ وجود ندارد.
بر اساس اعلام معاونت علمی ۱۷۳۵ مجموعه دانش‌بنیان به رونق بازار ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته کمک کردند.
مرکز مدیریت راهبردی افتا اعلام کرد: شرکت کیونپ با هشدار وجود آسیب‌پذیری CVE-۲۰۲۲-۲۷۵۹۶ در محصولات NAS ساخت خود از مشتریانش خواسته که محصولات و وصله این ضعف امنیتی را به‎ روزرسانی کنند.
رابرت گیتس با اشاره به جنگ کنونی میان مسکو و کی‌یف گفت: فکر می‌کنم که ولادیمیر پوتین باور دارد که زمان به نفع او عمل می‌کند و حمایت‌ها از جانب آمریکا، اروپا و ... روزی تضعیف خواهند شد؛ و او اکنون کاری را انجام می‌دهد که ارتش‌های روسی همیشه انجام داده‌اند. به عبارتی، او تعداد زیادی از سرباز‌ها را با آموزش و تجهیزات ضعیف به خطوط مقدم اعزام می‌کند و به خیالش جمعیت زیاد، علتی برای پیروزی خواهد بود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: پس از بررسی‌های اولیه میزان خسارت در مناطق زلزله‌زده، تعداد ۲دستگاه تریلی، ۲دستگاه بیل مکانیکی و ۲دستگاه لودر به پادگان خوی اعزام شدند.
شرکت هلندیASML اعلام کرد از پیشرفت هایی در خصوص توافق میان دولت های آمریکا،  ژاپن و هلند درباره محدودیت هایی بر صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین آگاه شده است.
معاونت علمی اعلام کرد مجموع محصولات و تجهیزات نانویی تولید شده در کشور از سال ۹۲ تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۶ برابر شده است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد بازار حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته با تلاش ۱۶۹۴ مجموعه دانش‌بنیان رونق گرفت.
وزارت دفاع هلند اعلام کرد به همراه آمریکا و جمهوری چک تجهیزات نظامی سنگین در اختیار ارتش اوکراین قرار می‌دهند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری تجهیزات و سامانه‌های آتش‌نشانی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد.
رئیس کمیته امنیت ملی قرقیزستان اعلام کرد که با طرف تاجیک درباره عقب کشیدن تجهیزات سنگین نظامی از نقاط مرزی دو کشور به توافق رسیده است.
خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که صاردات «برخی تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای» به ایران بلامانع است.
مرکز طرح های کلان معاونت علمی و فناوری اعلام کرد حمایت از تولید تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته شتاب گرفت.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
نیروهای مسلح سودان از اعزام گسترده نیرو و تجهیزات نظامی به منطقه حمداییت در مرز با اتیوپی موسوم «مثلث وحشت» خبر داد.
دانشیار دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه آمادگی طراحی و ساخت تجهیزات کلیدی صنایع نفت و گاز را دارد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد درمان های مقرون به صرفه برای بیماری‌های چشم با استفاده از افزودنی تصویرگر سه‌بعدی ممکن شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ