انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان پرسپولیس تهران است که این دو تیم تا کنون ۴۷ بار به مصاف هم رفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بزودی بازخواهد شد تا قرارداد بازیکنان این تیم ثبت شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به منظور رفع برخی از ابهامات به کمیسیون اجتماعی باز گرداند.
مشهد- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
مشهد _ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
وینیسیوس درک نمی کرد که چرا هیچ توپی در نیم ساعت ابتدایی بازی با سیتی به او نمی رسد و پس از گل اول سیتیزن ها، خیلی زود به سراغ کارلو آنچلوتی در کنار زمین رفت.
روزبه چشمی که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست زیر تیغ جراحان رفته بود، به زودی به تمرینات بازخواهد گشت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه - ۲۷ فروردین - با بررسی فوری لایحه "ایجاد سازمان بازرگانی" مخالفت کردند و طبق رای بهارستانی ها این لایحه باید به صورت عادی در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
بعد از مصاحبه عصر چهارشنبه سرمربی بشیکتاش، دله آلی اعلام کرد که به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.
یکی از مهمترین لحظات بازی استقلال برابر نساجی در اواخر بازی رقم خورد. لحظه‌ای که می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.
سرمربی تیم استقلال پس از انجام امور شخصی در پرتغال، به تهران بازخواهد گشت.
پرسپولیس در شرایطی از برگزاری دیدار سپاهان و زنیت شکایت می‌کند که بازخوانی تاریخ شرایطی مشابه را برای دیدار پرسپولیس با بایرن مونیخ نشان می‌دهد.
سخنگوی شورای شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج شهرداری تهران گفت: بسیج یکی از بازوان اصلی برای کار فرهنگی در شهرداری و کلان‌شهر تهران است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: برای رونق اقتصادباید روی اقتصاد و جذابیت های دریا در بخش های باری، مسافری و گردشگری متمرکز شد.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
رئیس اتاق بازرگانی و صنعت فدراسیون روسیه با بیان اینکه بازار روسیه برای کشورهای دوست از جمله ایران باز است، گفت: مسیر دستیابی به تجارت ۴۰ میلیارد دلاری میان ایران و روسیه طراحی شده است.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با بازیخوانی خوب توانستیم پرسپولیس را کنترل کنیم اما در نهایت شکست را پذیرا شدیم.
این تحلیلگر مسائل بین‌الملل تاکید کرد: «معتقدم هر وقت مقامات واشنگتن به این نتیجه برسند که نیاز دارند این سیاست کنترلی را ادامه دهند به برجام باز خواهند گشت. باورم بر این است که امریکایی‌ها به برجام بازخواهند گشت.»
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیچکس حق ندارد بازوی امنیت کشور را به بهانه‌های مختلف تضعیف کند، باید مراقب باشیم به بهانه‌های واهی، بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.
براساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی، ۱۰۰ هزار تن گندمِ «تایتانیکِ» کشتی‌های باری در جنوب کشور تخلیه شد.
ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردای رم در لیگ اروپا به هواداران جالوروسی مژده داد که نیکولو زانیولو به ترکیب بازخواهد گشت.
استقلال در مصاف با مس کرمان اگر چه به سختی و با یک گل پیروز شد اما کسب 6 امتیاز در سه بازی نشان می دهد مربی پرتغالی شروع معقولی در جمع آبی ها داشته است.
ژاوی در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد نشان داد که شایسته مربیگری بارسلوناست. او چه در انتخاب ترکیب و چه سیستم بازی بارسا، تصمیماتی شجاعانه گرفت.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ