یکی از مهمترین لحظات بازی استقلال برابر نساجی در اواخر بازی رقم خورد. لحظه‌ای که می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، که اخیرا به اتهام ربودن یک تاجر فرانسوی مورد بازخواست قرار گرفته می‌گوید دشمنانش علیه او یک هجمه تمام‌عیار رسانه‌ای به راه انداخته‌اند.
پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه به شهادت یک کودک ۲ ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
نماینده پارلمان لبنان گفت: جامعه بین الملل سیاست‌های دوگانه را در قبال تل‌آویو در پیش گرفته است. این رژیم خود را خارج از چارچوب بازخواست و مجازات می‌داند.
وینیسیوس درک نمی کرد که چرا هیچ توپی در نیم ساعت ابتدایی بازی با سیتی به او نمی رسد و پس از گل اول سیتیزن ها، خیلی زود به سراغ کارلو آنچلوتی در کنار زمین رفت.
جان فرانکو زولا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا و چلسی، بعد از تحقیر رئال در اتحاد از آنچلوتی دفاع کرد.
وزارت خارجه فلسطین وابسته به تشکیلات خودگردان با اشاره به یورش اشغالگران به اردوگاه «عقبه جبر» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید از سوی مجامع بین‌المللی محاکمه و بازخواست شود.
کیهان نوشت: با توجه به اهمیت و تاثیر این نوع دروغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی، جا دارد مراجع قضایی و امنیتی ضمن بازخواست فرد مدعی این دروغ، شبکه‌ای را هم که این نوع عملیات روانی را تدارک و محتوای دروغین مورد نیاز را میان افراد شاخص توزیع می‌کند، تحت تعقیب قرار دهند.
اتحادیه اروپا نسبت به ممنوعیت واردات غلات اوکراین از سوی شماری از کشورهای اروپایی واکنش نشان داد.
گفتم: «آقا این سبیل‌ها را نگه دار». آن زمان یک سلفی از خودم گرفتم، همان که آبان امسال در فضای مجازی منتشر کردم. همه این عکس را دیدند؛ برخی از نمایندگان مجلس، دولتی‌ها، علما، رفقا و طیف‌های مختلف با من تماس گرفتند که این چه قیافه‌ای است از خودت درست کرده‌ای؟ می‌دانید چه پاسخی دادم؟ گفتم این عکس را کجا دیدید؟ عمدتاً در واتس‌آپ و اینستاگرامی که فیلتر است، دیده بودند. گفتم هدفم از انتشار این عکس همین پاسخی بود که دادید؛ خواستم بگویم فیلتر کردن‌تان به درد خودتان می‌خورد.
نخست‌وزیر سابق پاکستان در گفت‌وگویی با الجزیره به توضیح مسائل مختلف از جمله تلاش برای ترور و سرنگونی دولت وی و انتخابات آتی پرداخت.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دستگاه‌هایی که برای حدنگاری و تثبیت اراضی و املاک تحت تولیت خود مدارک لازم را ارائه ندهند و جدیت نداشته باشند حتماً مورد بازخواست قرار می‌گیرند.
مخبر به دبیرکل احمر: «گزارش» دادید اوضاع زلزله‌زدگان خوی «خوب» است و به «همه» رسیدگی شده است
خبرنگار شبکه آمریکایی از نمایندگان این کشور خواست توضیح دهند که چرا در نشست کنگره، برای رئیس‌جمهور آمریکا کف نزدند و عده‌ای هم از آنها شرکت نکرده است.
اینکه ایران تصور کند، با احضار سفیر چین و بازخواست او، مساله را حل کرده، اشتباه است. واضح است که چینی‌ها چرخش عیانی داشته‌اند. در برابر این چرخش، ایران هم باید چرخش خاص خود را داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نسبت به روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی انتقادات جدی دارد.
بحران دارو به اوج خود رسید؛ آن‌چنان‌که نمایندگان مجبور شدند وزیر بهداشت را به مجلس فرا بخوانند و او را درباره طرح دارویار مورد بازخواست قرار دهند؛ اما توضیحات وزیر قانع‌کننده نبود و در نهایت محمدباقر قالیباف تا ابتدای زمستان به وزیر فرصت داد تا بحران موجود را حل و فصل کند.
سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین نمی‌برد/ همه مسببان و برنامه‌ریزان و تخلف‌کنندگان حوادث سیستان و بلوچستان مورد بازخواست و برخورد قرار گیرند/ اینکه هر اعتراضی، اغتشاش معرفی شود مشکل را بیشتر می‌کند/
وزیر صمت در بخش دولم سخنان خود در جلسه استیضاح با بیان اینکه ما باید مسئولان قبلی را در مورد عدم توجه به مس بازخواست کنیم، گفت: برنامه داریم در ۶ سال آینده یک میلیون تن مس تولید کنیم.
اتحادیه اروپا به شهادت کودک فلسطینی واکنش نشان داد و خواستار بازخواست و مجازات عاملان شهادت این کودک شد.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین گفت: در ۲۷ سال حضور در اتاق بازرگانی ایران هیچگونه پرونده تخلفی ندارم بلکه تنها به دلیل انجام یک مصاحبه انتقادی مورد شکایت و بازخواست قرار گرفته ام.
مهدی تاج مهیا می‌شود تا دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ایران بنشیند و ظاهرا خیالش هم راحت است. با چنین فضایی این سؤال مطرح می‌شود آن‌هایی که وعده دادگاهی‌کردن دوباره مهدی تاج را می‌دهند، آیا قدرتی دارند یا خیر؟ تاج و دوستانش مدت‌هاست قرار است دادگاهی شوند و مشکلی برایشان پیش نیامده است؛ آیا وعده جدید باورپذیر است؟
در گام بعد سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به شما می‌گوید که در وضعیت مشمول یا غیر مشمول قرار دارید. یک گزینه هم تحت عنوان شناسنامه اقتصادی خانواده وجود دارد. در این بخش شما باید وارد شود و در این صفحه تیک درخواست بازبینی را فعال نمایید تا سازمان هدفمندی یارانه و دیگر مراجع مرتبط حساب‌های بانکی و وضعیت اقتصادی تان را مورد پایش و بازبینی قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ